Stránka 1 z 2
F1 - hřejí zadní kola
Napsal: 08 čer 2015, 20:05
od boobika
když po jízdě sáhnu na obě zadní kola, docela pálí (skoro nebrzdím a přední kola jsou jen vlažné). měnil jsem i kotouče a desky (desky byly zevnitř sjeté kvůli zarezlým vodícím čepům), nicméně kola jsou dále teplá. táhla ruční brzdy jsou opřeny o doraz, tudíž ručka nevisí a kdykoliv stačí jen trošku drbnout do auta a hýbe se (takže to nebrzdí).
má někdo nápad? detaily jako očištené dosedací plochy, držáky apod. ani nezmiňuji.
díky
Napsal: 08 čer 2015, 20:28
od Woko_O
RedBull a nebo McLaren monopost?
Napsal: 08 čer 2015, 21:11
od boobika
ferrari

ale má to zase výhodu, protože mechanici mění rozpálené kolo ještě rychleji.
jedná se o fábiu 1 s kotoučema. předpokládál jsem, že se to dá pochopit

Napsal: 09 čer 2015, 07:57
od jericho-3
Zarezlé válečky.
Napsal: 09 čer 2015, 08:25
od Pája 19
Táhla ruční brzdy ale nemají být opřeny o doraz...
Napsal: 09 čer 2015, 18:54
od boobika
válečky - pokud jsou myšleny šulky s prachovkou nahoře a dole držáku desek, tak ty chodí naprosto volně a jsou promazané. jediné co mne překvapilo a nejsem si tím jist - na každé straně je vždy jeden šulek rovný a druhý do kužele se schodky, ovšem na jedné straně je kuželový dole a na druhé straně nahoře. má to nějaký význam nebo je to nějaká modernizace?
táhlem jsem myslel páčky, do kterých je zakleslá kulička lanka brzdy u třmenu. když povolím ručku, opřou se o plechové L, které drží na třmenu bowden lana. to nemá být při povolené brzdě takhle?
Napsal: 09 čer 2015, 19:14
od šulda
1) Ne ty malý šulky (vodící čepy) ale ten velkej šulek

co tlačí na vnitřní desku a musel si ho zatlačit. btw jak si postupoval při výměně?
2) Ano, nemá se to opírat.
Napsal: 09 čer 2015, 19:31
od boobika
výměna proběhla normálně - sundal lanko, sundal třmen, sundal desky, očistil jsem vše, vyzkoušel vodící čepy, přípravkem zatočil pístek dovnitř s přiotevřeným odvzdušňovákem, namazal plošky stříbrným hovnem na brzdy, dal nové plíšky pod desky, nasadil kotouč, dal desky, nasadil třmen, dal nové šroubky, nahodil lanko, našlapal, vyzkoušel - vše se točilo volně.
cca před půl rokem jsem dával nové prachovky na pístek a těsnící kroužky. ale mám doma ještě jednu sadu od trw, tak můžu zkusit.
jak má být tedy seřízena ručka, aby se páčky na třmenu nedotýkaly dorazu?
Napsal: 11 čer 2015, 19:10
od boobika
koukal jsem do příručky a píšou tam, že páčky ruční brzdy na třmenu mají mít mezeru od dorazu cca 1-3mm. ale tohle určitě nemá vliv na to, že kolo hřeje. tohle bych spíš tipnul na to, aby nevyklouzlo lanko ručky?
co ty vodící čepy? je jedno který je nahoře a který dole?
Napsal: 12 čer 2015, 06:58
od Pája 19
Napsal: 14 čer 2015, 20:57
od boobika
tak mi to nedalo, vše jsem znovu rozdělal, vodící čepy dal tak, jak mají být, pístky chodí úplně volně. složil jsem, kolo se točí naprosto bez odporu i po několika zabrzdění, přes to jsem ujel cca 10km a kolo je teplý tak, že ruku téměř neudržím.
jediné co bylo zajímavé, tak že po demontáži desek byl materiál na nich rozpuštěný jako plast a držel po bocích ve hrudkách. takhle jsem to ještě neviděl. přitom kotouče nejsou viditelně přehřáté.
Napsal: 15 čer 2015, 06:12
od Pája 19
Není to zavzdušněný? A co rozměr pneu? Stejnej jako předek?
Napsal: 15 čer 2015, 17:05
od boobika
vzduch není a kola všude stejný.
dnes když je kolem 20st, tak zadní kola jsou vlažná. přední úplně studená.
tak nevím jestli je to ok nebo co.
Napsal: 15 čer 2015, 17:31
od TKTDI
A co zátěžový regulátor co je na zadní nápravě, nemůže to mít s tím nějakou souvislost?
Napsal: 15 čer 2015, 17:53
od boobika
nemá to regulátor - jsou zde kotouče s abs