Stránka 1 z 1

Alhambra 1,9 TDi 85Kw PD nestartuje za tepla

Napsal: 31 črc 2007, 16:12
od Budos
Zdravim Vas

Mam Alhambru 1,9 TDi 85 Kw, PD . Za studena mi chyta takmer na brnk.
Ale ked sa motor zohreje a idem na 3 min, dajme tomu do obchodu tak potom nechce chytit... Zastartuje a zdochne. Obcas sa podarí nastartovat tak na 5- 6 krat, ale bolo to uz aj na 20. Ked ju nacham 15 - 20 min odstat tak potom nastartuje. Prosim o radu. Dakujem.

Napsal: 31 črc 2007, 16:33
od origoš
Zkus odpojit teplotní čidlo, jestli bude změna.

Napsal: 31 črc 2007, 17:32
od Budos
Čidlo som už aj menil...
Len som nie istý či to správne...
To čo som vymenil bolo s takým čudlíkom , a ked som ich kupoval tak mali dve, to druhe bolo ploché... Neviem či aj to sa tam nachádza. Obe mali 2 kontakty... Som z toho nešťastný... :(

Napsal: 31 črc 2007, 17:56
od Lada.H
Uplně stejný problém mám u Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW :(
Takový blbý dotaz které je to čidlo(kde ho najdu ?)

Napsal: 31 črc 2007, 18:46
od Budos
To čidlo čo som menil je čidlo teploty chladiacej kapaliny, a nachadza sa vpravo na motore ,kusok pod palivovým filtrom...

Napsal: 31 črc 2007, 20:30
od myty
Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.

Napsal: 31 črc 2007, 20:36
od romanx
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(

Napsal: 31 črc 2007, 20:38
od romanx
Lada.H píše:Uplně stejný problém mám u Galaxy 1.9 TDi PD 85 kW :(
Takový blbý dotaz které je to čidlo(kde ho najdu ?)
No nevím kde ho máš ty ale Passat 85kW ho má na boku bloku pod EGRem......ale na Tvým motoru fakt nevím.....každopádně u Pášuly má čtyři vývody......

Napsal: 31 črc 2007, 20:47
od myty
romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...

Napsal: 31 črc 2007, 21:00
od romanx
myty píše:
romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
Já měl stejný problém a vyřešila to výměna startéru. Za tepla máš ve válcích vyšší tlaky a pokud už je startér vyklepanej má velký třecí odpor. Pokud je ještě k tomu stará baterka , všechno se to sčítá a ve výsledku startér točí právě o těch několik otáček míň než potřebuješ pro start na drc... Nejsem jediný s touto zkušeností, pročti si fórum. Nejprv zkus zvednout startovací dávku přes VAG, pak odpojit teplotní čidlo, pokud bude start pořád naprd, zkusit baterku, pokud zas nic, tak startér, no a nakonec ta nejhorší varianta, čerpadlo...
Tak to sorry mě to jen připadalo nelogický ale pokud se to už řešilo tak to asi je tak.... :)

Napsal: 31 črc 2007, 21:01
od kevino
romanx píše:
myty píše:Na 90 % startér, případně stará baterka. Zkus si půjčit , přehodit a uvidíš.
To by mu to nechytalo hlavně studený a ne teplý.... :(
omyl. (LOL) robia to startery ale len firmy BOSCH u VALEO som este problem nemal. asi je to dane konstrukciou

Napsal: 31 črc 2007, 22:22
od Karl
Tak žvýšenie štartovacej dávky by malo význam keby to nebolo PD vo vašom prípade to vydím bud na tandemové čerpadlo alebo čerpadlo v nádrži pokial ho už máte chcelo by to premerať tlak Tandemu a ked nie tka ten štarté r alebo taktiež sa často stáva, že to robí snímač otáčiek a niekedy aj snímač polohy vačkovej hriadele aj ked neni nič písané v zábvadách.

Napsal: 01 srp 2007, 07:23
od Lada.H
Při sledovaní teploty motoru jsem si všiml,že občas se ručička strašne rychle pohybuje mezi 70-90 stupnu což termostatem určitě neni a v sobotu při jízdě do kopce dokonce klesla uplně dolu.
Čidlo teploty vody dáva impulz do RJ i budíku ? Nebo RJ dáva impulz do budíku ?