Auto vibruje na volnoběh ať studené či teplé, teplé trochu méně.
Začalo vibrovat a pak den na to odešlo čerpadlo v nádrži, auto přestalo jet, čerpadlo nové auto jelo ale vibrace zustali. Přibývala pak i nafta do oleje. Po přetěsnění o-kroužků už nepřibývala.
Tandemové čerpadla vyzkoušeny 4 a bezezměny, měřeno budíkem dle DP tlak v pořádku.
Dělal se čištění DPF ultrazvukem firmou.
Nový filtr paliva.
Vyčištění vstřikovačů, test vstřiků na stolici v servisu bosch, přetěsnění.
Poté se sundala hlava, ocelové vložky na uložení v vstřikovačů, celá G.O hlavy, nová těsnění, rozvody, zdvihátka.
Synchronizace úhlu vačky je -0,5°
Zkoušelo se i dát přívodní a přepadové hadice do flašky s naftou a žádná změna.
Zajímavé je že když se foukne tlakový vzduchem do přívodu nafty k motoru a vytlačí se ven, vibrace zmizí ale po projetí delší dobou na volnoběh jsou zase zpět.
Prosím o jakékoliv nápady čím by to mohlo být. Svazek el. vedení ke vstřikovačům se nechal původní.
Obrázek hodnoty vstřikovačů před G.O. hlavy:
