O1 ASV 2005 - chyby ventilov
Napsal: 20 čer 2015, 11:06
Zdravíčko..
riešim zapeklitý problém a už pomaličky neviem kudy kam.
Auto jazdí bez akéhokoľvek problému, bez straty výkonu.
Náhodne padá do núdzového režimu, bez ohľadu na záťaž - hneď po naštartovaní, pri bežnom podradení alebo aj v ťahu, kedykoľvek a náhodne
Diagnostika v tom momente napíše závadu všetkých elektrických ventilov:
-ventil odpojenia prívodu paliva
-ventil egr
-ventil klapky v saní
-N75
-ventil počiatku vstreku
Zo schémy je zrejmé, že všetky tieto ventily majú spoločné napájanie.. výpadok napájania by to teda mohol spôsobiť. Napájanie som si kontroloval osciloskopom, v momente spadnutia do núdzového režimu ale nevypadáva a má konštantnú hodnotu (merané na N75, úbytok asi 0.3V voči napätiu na batérii).
Skontrolovali sme kompletne celú motorovú kabeláž, bola poškodená izolácia na ventile odpojenia paliva a ventile ovládania klapky v saní, po oprave auto jazdilo asi 3 týždne a teraz nastala znova presne tá istá závada.
Osobne mám podozrenie na RJ, predpokladám, že všetky tieto ventily sú riadené výkonovým koncovým členom, ktorý môže mať sám problémy s napájaním alebo nejakým studeným spojom.. ?
Má niekto podobnú skúsenosť/riešenie?
riešim zapeklitý problém a už pomaličky neviem kudy kam.
Auto jazdí bez akéhokoľvek problému, bez straty výkonu.
Náhodne padá do núdzového režimu, bez ohľadu na záťaž - hneď po naštartovaní, pri bežnom podradení alebo aj v ťahu, kedykoľvek a náhodne
Diagnostika v tom momente napíše závadu všetkých elektrických ventilov:
-ventil odpojenia prívodu paliva
-ventil egr
-ventil klapky v saní
-N75
-ventil počiatku vstreku
Zo schémy je zrejmé, že všetky tieto ventily majú spoločné napájanie.. výpadok napájania by to teda mohol spôsobiť. Napájanie som si kontroloval osciloskopom, v momente spadnutia do núdzového režimu ale nevypadáva a má konštantnú hodnotu (merané na N75, úbytok asi 0.3V voči napätiu na batérii).
Skontrolovali sme kompletne celú motorovú kabeláž, bola poškodená izolácia na ventile odpojenia paliva a ventile ovládania klapky v saní, po oprave auto jazdilo asi 3 týždne a teraz nastala znova presne tá istá závada.
Osobne mám podozrenie na RJ, predpokladám, že všetky tieto ventily sú riadené výkonovým koncovým členom, ktorý môže mať sám problémy s napájaním alebo nejakým studeným spojom.. ?
Má niekto podobnú skúsenosť/riešenie?