EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
SEAT LEON 1.2 TSI
Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
myslim,že aj nafta to može ovplyvnovat...tí pred tebou asi platili aj za meranie aj do vačku...majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
Mozno to ma viac ako tych 90 tkmmajjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Mozno by bolo dobre pred emisnou to auto poriadne prehnat, aby tie sadze z vyfuku vyleteli
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
-
47kWpowerbaby!
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 56
- Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost
BEJT TEBOU JEDU JINAM NA EMISE URČITĚ MÁTE V OKOLÍ VÍCE MĚŘÍCÍCH MÍSTmajjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Trochu mimo
Sice je to trochu mimo,ale za zeptání nic nedám. Jak je to na emisich když se jim tam třeba ten motor potká (rupne, přeskočí řemen,...). Platí to oni nebo ne. P.S. moc by mě zajímalo, kdo vymyslel takhle kurvit motor ( Jaký to má smysl, když přede mnou pak někde jede XX let stará tatra a za ní se táhne černý hustý oblak přes který to auto ani není vidět).
a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou. 
Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou.
Naposledy upravil(a) Ladis001 dne 01 srp 2007, 22:21, celkem upraveno 3 x.
No na tom taky něco bude. Ale byl jsem teď na emisích s firemní oktávkou a představa, že tam takovouhle dobu 8x posobě trápí moje auto (nejradší bych useknul tomu chytrákovi ruce i nohy). Jinak aby to člověk mohl trošku víc točit, to bych musel jezdit max na 4. Páč na 5. stupeň v 90 to moc zrovna netočí (asi cca 1900?, možná ani ne)Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou.
re
Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
- warhead_cz
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 506
- Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
- Bydliště: Sok. u K.Varu
Re: re
Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snadLadis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.

Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI 
Re: re
Tj. Jinak firemni prošlo samozřejmě dobře.warhead_cz píše:Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snadLadis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.Na vic pokud vim firemni dostavaj nejvetsi zahul vetsinou