EMISIE/STK malicko zvysena dymivost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

EMISIE/STK malicko zvysena dymivost

Příspěvek od majjco »

Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Nemšova,SK

Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost

Příspěvek od cupra »

majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
myslim,že aj nafta to može ovplyvnovat...tí pred tebou asi platili aj za meranie aj do vačku... :-) keby si aj ty tak platil tak určite prejdeš... ;) vždy existuje sposob ako tu masinu oje..t :)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost

Příspěvek od Csala »

majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
Mozno to ma viac ako tych 90 tkm :(
Mozno by bolo dobre pred emisnou to auto poriadne prehnat, aby tie sadze z vyfuku vyleteli ;)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
47kWpowerbaby!
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 08 zář 2006, 08:42
Odpovědi: 0

Příspěvek od 47kWpowerbaby! »

dneska mi na TK roztočili motor 1.9D na 4300 otáček, což jsou otáčky který snad za celej svůj život neviděl :x

Kouřivost při jednotlivých měřeních klesala a klesala (pohonil ho asi 8krát), ale nakonec mi tam napsal 1.22 vyhověl, hranici napsal 1.25
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Ja mel jeste taky nedavno 1Y motor a na emisich v zari 2005 bych se vesel do hranice 5x.
Tod vse.
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
majjco
Přispěvovatel
Příspěvky: 158
Registrován: 01 srp 2007, 12:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od majjco »

Este mi tam aj stihli odyebat klimatizaciu ... aky vykur*eny den ...
Inak auto viditelne nedymilo ani pri takmer 4500 ot., to by ste mali vidiet tie dve vectry co boli pre do mnou ...
SEAT ALTEA XL 1.6/LPG BRC 2008
SEAT LEON 1.2 TSI
Uživatelský avatar
SCULLY
Přispěvovatel
Příspěvky: 444
Registrován: 08 lis 2006, 17:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Re: EMISIE/STK malicko zvysena dymivost

Příspěvek od SCULLY »

majjco píše:Zdravim, nevedel by niekto poradit ... ?
Mam Ibizu 2003 1.9 SDI, a nepodarilo sa mi prejst cez emisnu kontrolu, kde bola jemne prekrocena dymivost - vyrobca udava max. 0,80 (co je dost brutalna hodnota) - namerali min. 0,82, pricom tato hodnota v 8 pokusoch kolisala od 1,1 k 0,82.
Dost ma to sokovalo, nakolko auto absolutne nedymi, a ty co boli predomnou, nechali na zemi asi kilo sadzi, a presli v pohode.
Udajne vyrobca stanovil prilis prisnu normu, a oni nemozu konat inak ...
Auto ma nabehanych asi 90tkm, dovoz z DE, filtre a olej som menil. Moze to sposobovat aj nafta?
BEJT TEBOU JEDU JINAM NA EMISE URČITĚ MÁTE V OKOLÍ VÍCE MĚŘÍCÍCH MÍST (noteeth)
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

Taky jsem jednou neprošel a dost to poskakovalo a pak jsem zjistil že byl zasraný sání. Do filtru sání se nasál kus molitanu z blatníku(golf2). Zkus bez filtru a uvidíš zda se to zlepší.
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Trochu mimo

Příspěvek od Ladis001 »

Sice je to trochu mimo,ale za zeptání nic nedám. Jak je to na emisich když se jim tam třeba ten motor potká (rupne, přeskočí řemen,...). Platí to oni nebo ne. P.S. moc by mě zajímalo, kdo vymyslel takhle kurvit motor ( Jaký to má smysl, když přede mnou pak někde jede XX let stará tatra a za ní se táhne černý hustý oblak přes který to auto ani není vidět).
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou. ;)
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou. ;)
Naposledy upravil(a) Ladis001 dne 01 srp 2007, 22:21, celkem upraveno 3 x.
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ladis001 »

Huml píše:a proč by ti měl rupat řemen, když ho pravidelně měníš? tys nikdy nevytočil auto ke 4000ot.? Pak se divíte, že neprojdete na emisích, všichni se couraj, aby měli co nejmenší spotřebu, usazujou si saze ve výfuku a pak jedou všechno vyfoukat do toho filtru na emisích a diví se, že neprojdou. Myslím, že kdyby jsi to pořádně před těma emisema protáhl, projdeš ještě s velkou rezervou. ;)
No na tom taky něco bude. Ale byl jsem teď na emisích s firemní oktávkou a představa, že tam takovouhle dobu 8x posobě trápí moje auto (nejradší bych useknul tomu chytrákovi ruce i nohy). Jinak aby to člověk mohl trošku víc točit, to bych musel jezdit max na 4. Páč na 5. stupeň v 90 to moc zrovna netočí (asi cca 1900?, možná ani ne)
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

re

Příspěvek od Ladis001 »

Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Uživatelský avatar
warhead_cz
Přispěvovatel
Příspěvky: 506
Registrován: 09 kvě 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Sok. u K.Varu

Re: re

Příspěvek od warhead_cz »

Ladis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snad ;) Na vic pokud vim firemni dostavaj nejvetsi zahul vetsinou (LOL)
Hele tati mašinky smí jezdit i po silnicích ? Kdepak hochu to je jen strycovo TDI :)
Ladis001
Přispěvovatel
Příspěvky: 245
Registrován: 28 úno 2006, 23:19
Odpovědi: 0

Re: re

Příspěvek od Ladis001 »

warhead_cz píše:
Ladis001 píše:Spíš jsem tim myslel to, že náchápu proč takhle trápit auta a buzerovat normální lidi. Vždyť většína novějších ( i starších) aut neuvolní tolik sajrajtu za celý rok, co nějaká stará karosa/náklaďák za jednu jedinou jízdu. Jenže tam se to vždy tak nějak prostě projde.
Neni tak tezky to jednou protathnout do plnejch , na trojku to bohate staci snad ;) Na vic pokud vim firemni dostavaj nejvetsi zahul vetsinou (LOL)
Tj. Jinak firemni prošlo samozřejmě dobře.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“