Diagnostika Mercedes STAR C4 skušenost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Diagnostika Mercedes STAR C4 skušenost
Má někdo skušenost ,jak to chodí.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 161
- Registrován: 13 kvě 2012, 12:39
- Bydliště: Střední čechy
Odpovědi: 0
C4 ??? No složitější věc na diagnostiku jsem snad ještě neviděl
Když budeš mít štěstí a trefíš dobrý kus ,pak to chodí dobře .Výhoda proti C3
je malinko menší ,jede po LAN nebo funguje pěkně i wifi ,prostě netaháš sebou klubo kabelů , nepotřebuješ seriový port a chodí s ním Vediamo.Nevýhoda je jeho složitost , to se snad ani dobře udělat nedá
,když nebudeš mít štastnou ruku ,čeká tě jenom trápení a třeba i vyhozené peníze. C3 je o dost spolehlivější.

Když budeš mít štěstí a trefíš dobrý kus ,pak to chodí dobře .Výhoda proti C3
je malinko menší ,jede po LAN nebo funguje pěkně i wifi ,prostě netaháš sebou klubo kabelů , nepotřebuješ seriový port a chodí s ním Vediamo.Nevýhoda je jeho složitost , to se snad ani dobře udělat nedá

Opravy autoelektriky,autoelektroniky,diagnostika,programování jednotek atd...
Tato diagnostika C4 z obrazku je v podstate klon klonu
Je to to iste ako "C3" teda resp. Part D. Compact 3 a Compact 4 su originalne tablety, ktore pouziva Mercedes Benz. Diagnosticke hlavy su Part D "C3" a SD Connect "C4". Part D "C3" uz skoncil svoju zivotnost a je vyradeny tak to vyzera, ze konci uz aj podpora pre SD Connect, uz nejaky cas je v pouzivani Xentry Connect C5 s DoIP protokolom, ktory je potrebny pre nove typy aut. Tento este neskopirovali je to originalna hlava spolu s tabletom
Je mozne rozsirit aj SD Connect o DoIP protokol ale vyzera, ze iba originalnu jednotku. Part D ma problem resp. nevie sa spojit s novymi modelmi pretoze potrebuje UDS protokol, ktory Part D v sebe nema, zalezi od softveru, s ktorym komunikuje najnovsie aktualizacie softveru nemaju podporu pre Part D v plnom rozsahu. Auta ako napr. W202, W210 pracuju cez HHTWin maju iny protokol, auta fungujuce cez DAS pracuju cez Caesar a auta od W204, ktora sice este funguje cez Caesar ale uz je pod Xentry je asi posledna, ktora je spojitelna s Part D, auta pod Xentry funguju pod D-PDU API a UDS. Takisto Xentry a DAS, ktory fungoval v systeme Windows XP vyzera ze konci uz vyse roka je tu novy system Xentry OpenShell fungujuci pod systemom Win 7, 8. Pri kupe SD Connect treba dat velky pozor na kvalitu vyrobku vsetko je to z ciny aj to co sa predava tu v europe je prekupene z ciny k originalnej jednotke sa dostat stoji vela penazi. V podstate kazda novsia verzia softveru si vyzaduje update firmweru pre SD connect to je prva nebezpecna vec pre tieto kopie moze to zablokovat jednotku, a dalsia vec su Blacklisty, ktore musia byt aplikovane do nainstalovaneho softveru lebo po spojeni napr. s Xentry tiez softver zablokuje jednotku maju seriove cisla, ktore su softverom blokovane. Takisto je dolezite aka wifi karta je instalovana do jednotky je ich iba zopar podporovanych, a osadenie chipov na jednotke napr. Lattice chip ak nie je dobry nespoji sa s autami fungujucimi cez Caesar. Kvalita jednotiek isla dole. Takisto softver nie je plne instalovatelny na hocijaky notebook vyzaduje si upravu Bios resp. flash pre Bios aby to softver videl ako originalny tablet.

