Opel Combo 1.7 diesel Isuzu motor 2003

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Bydliště:

Opel Combo 1.7 diesel Isuzu motor 2003

Příspěvek od Matias »

Ahoj kluci,
mam tu Combo 1.7dti, Isuzu motor.
Dotahlo se to nepojizdny.
Najeto 250t km. Cca.
Opravil jsem EDU, auto uz jede, za studena startuje na drc. Jak se ohreje na provozní teplotu, tak kdyz to chcipnu a hned nastartuju, tak ok.
Ale pokud to necham chvilku odstat, tak nenatocim.
Chyby z Abrituse:
P0216
P1631
Opela moc nedelam. :-/
Diky za nakopnuti. ;-)
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Cidlo otacek kliky to dela hooodne casto tento projev.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Na čidlo jsem taky myslel, ale byly tam dany dve novy v jinym servisu. Jen nevim vyrobce. Je tenhle motor haklivej na vyrobce cidel jako treba BMW?
Kde u tohohle kusu najdu cidlo kliky prosim? :-D
Matias
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 07 říj 2008, 10:02
Bydliště:

Příspěvek od Matias »

Tak lokace nalezena.
Zítra to zkouknu, tak uvidíme.
Zaráželo mě právě, že to nehlásilo chybu čidla kliky.
Abritus nemá na tenhle motor měřené hodnoty. OpCom bych měl mít u sebe zítra.
Jednou jsem řešil taky čidlo kliky na Meganu II v naftě a tam se to projevovalo normálně po ohřátí že mi to chcípalo za jídzy vibracema. Ale tohle i po ohřátí když natočím maká korektně.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

čidlo jen origo s replikama nemám dobré zkušenosti. A ano maká korektně jen špatně startuje až do chvíle ( půl roku ) dele to žádný majitel nevyfdržel nebo lehlo uplně a už to nechytne.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prověř i takovou blbost jak je podtlak v nádrži, co palivový filtr měnil se někdy?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19329
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

řešil jsem minule stejnej problém, hansdob mi poradil to čidlo, dal jsem teda ale normálně náhradu z APM a zatím to šlape, výměna 5 minut na zvednutym autě
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

de to kolikrát i tak že auto je teplé a nestartuje vytáhneš čidlo ofoukáš studeným vzduchem zasuneš a motor chytne a už víš
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

kluci mám tento samý problém na opel Combo 1,7 cdti Z17DTH r.v2007. Studený motor chytá dobre ale jak je teplý problem natočit. Prejavuje sa to tak že motor chytne a zdechne treba na 10krát sa ho podarý nahodit. Diag 0závad. V Live datach tlak na raily narostne dobre a snímač otáček take ukazuje. Ked odpojím teplotne čidlo tak motor nastartuje aj teplý na drnc.
pripadá mi jak keby bola nízká startovacia dávka.

nejaké nápady na co mrknut? dík
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jak se motor pohne máš hned palivo 200 atm a pak furt asi 380 jo? a při tom ti to zdechne?


jakou máš teplotu teplého motoru a jaká je náhradní teplota když čidlo odpojíš??

kolik ti toho vyteče z přepadů za ti minuty chodu??
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5471
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Presne tak stačí štvrť otáčky a motor hneď odpaluje ale jak keby na dva valce a zdechne. A furt dokola. Tlakem to podľa mňa není to by točilo doblba
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ROMEK píše:Presne tak stačí štvrť otáčky a motor hneď odpaluje ale jak keby na dva valce a zdechne. A furt dokola. Tlakem to podľa mňa není to by točilo doblba
a máš ten tlak přečtený 200 odpaluje a pak točíš dál a je tam 390?????
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

P1631 Immobilizer Fuel Enable Signal Not Correct
Obvod relé přetokového ventilu, vysoké napětí
Porucha hardwaru řídicí jednotky vstřikovacího čerpadla, chyba RAM
Porucha vstřikovacího čerpadla.
Relé přetokového ventilu zaseknuté v sepnuté/rozepnuté poloze
Vyměňte řídicí jednotku vstřikovacího čerpadla
P1631Po dosažení provozní teploty, motor zhasíná; Motor nelze znovu nastartovat; Výstražná kontrolka motoru svítí SmartCASE
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

P0216 - Obvod řízení časování vstřikování/rozpojený
Odpovědět

Zpět na „Opel“