AR 156 JTD

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

AR 156 JTD

Příspěvek od pejrak666 »

Zdravím, chystám se koupit Alfu Romeo 156 1,9 JTD, četl jsem a slyšel že jsou to povedený motory jako rotačky od vw, je to pravda, má někdo Alfu s naftou? jak se s tím jezdí? jaký to má nemoci? dík za radu
Uživatelský avatar
wr8
Přispěvovatel
Příspěvky: 762
Registrován: 05 úno 2007, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kunštát
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od wr8 »

motory dobry,ale je to ital
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Hnije to.
kukurelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 24 pro 2008, 15:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Západní čechy / Plzeň

Příspěvek od kukurelli »

A je to Alfa :roll: Dobrý na výstavku..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je dobré si kolikrát všimnout, která auta po 15- 20 letech ještě jezdí a kolik ne. Dobré je se zeptat majitelů, kolikátý motor tam mají, popřípadě kolikátou hlavu nebo turbo již museli namontovat. Já mám v okolí asi 6-7 Alf 156, 166, jak benzin/vyšší obsahy/ tak JTD čtyřvál a pětivál a to co tam odchází nemá s motorem mnoho společného. A většinou motory mají min. přes 200000 km..Kšefty s nimi moc na uživení není...zato koncern , ten plní většiny dílen pravidelně a spolehlivě.. :)
nepropadat panice...
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

mám kamaráda co má 156 JTD 103kw a ve finále to auto dost chválí až na to že teď v poslední době kupuje pořád nějaký díly do nápravy a zjistil že nemá smysl na tom šetřit ale kupovat opravdu kvalitní díly
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

diely do naprav by som nenazval zrovna nejaku poruchu. to sa kazi na kazdom aute vzhladom k tomu ze to je spotrebny material
Cupra TDI
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Grunt »

po 2 měsících kupuje ramena kvůli čepu proto jsem to psal aby věděl že na tom je potřeba nešetřit
pejrak666
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 12 črc 2015, 18:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od pejrak666 »

díkcza rady, nejaky tip na levny, spolehlivy auto s dobrou spotrebou? dik
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

burton.b22 píše:Hnije to.
troška no...
Obrázek

nápravy sú komplikované a sofistikované -na údržbu to neni ako oct., ale to zvezenie.. je až neskutočné čo to dokáže
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Samozřejmě koroze po 15 letech vzniká všude, koncern je na tom nesrovnatelně lépe třeba na rozdíl od MB z 90. tých let /masařky,dodávky/ , ale co se týče náprav, je třeba respektovat tovární informace, kdy A Romeo nedoporučuje širší kola než origo. Takže závodníci si připlatí, ale není to tak hrozné..když ty nápravy utáhnou motor V6 3000ccm, tak to není asi taková trága...Ale chce to také origo díly a ne náhražky. AR je pro nadšence a ne pro rodinu s kočárkem, kteří jezdí na spotřebu a nadávají, že ten sráč má nejraději otáčkoměr před červeným, kdy se cítí nejlépe. To je lepší blafadlo Octa 1, která uspokojí jak dědka, tak šušnila, který krade naftu..nebo jezdí na friťák... :)
nepropadat panice...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Alfa Romeo 156 je bez debaty naozaj krasne auto. Ale ma to jedno velke ALE. Zazihovim motorom by som sa vyhol, kedze su narcne na udrzbu a nikto do toho nechce dat prachy, takze potom je snimi problem. A nejak zazracne neidu. JTD je spravna volba co sa Alfonsiny tyka. Motori su prakticky bezproblemove pokial im doprajes pravidelny servis a hlavne do nich nebudes zlievat kadeaku pofidernu naftu. Rozhodne by som volil iz facelift s 16 alebo 20 ventilovov technikou. faceliftove modely uz netrpia tak starsne na koroziu. S cim sa musis zmierit malo priestoru v interieri auta. Budes mat pocit ako by si bol namackany v kokpite stihacky a nie v aute. No a nezabudaj na tu najpodstatnejsiu vec. Ta skurvena vyjebana predna naprava je bolest Alfonsin. Podvozkove diely stoja palbu a na na nasich japonskych cestach ta naprava moc nevydrzi.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zrovna teď jsem z jedné vylezl/V6/, je to babička s tachometrovými 225000 km, která vždy chytala na otočení, ale po úpravě na E 85 a přidání další ŘJ majitel neodjel a já dostal za úkol to vyřadit...Na těch 16 let a náročnou práci pro zákazníka je v dobrém stavu..výměna 2 ramen a dělal jsem spojku a rozvody..Motor to je prostě radost, žádná turba tohle nemůžou nahradit..Kdyby někdo potřeboval díly, tak voňavka AR GT 2.0. JTS přehozená přes střechu a pobitá je k mání.. :)
nepropadat panice...
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

alfa hnije jedine vtedy ked je burana ,hlavne cez podlahu, ten obrazok vyssie je vytrhnuty z kontexu to by som nerbal ako zavezne, je kopec inych aut co hniju 10x rychlejsie a viac, zvlast ked na alfe je 80% pozinkovanych dielov


napravy po dvoch mesiacoch neviem, mam alfu zatial som ramena nemenil iba silenty v hornych ramenach ks za 35e a capy drzia tak mozno mam stastie

udrzba je horsia niektore veci su proste strasne komplikovane ale da sa spravit vsetko pokial si vie clovek nieco spravit a nieje to iba blby ovladac ;)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
alni
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 20 lis 2013, 23:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od alni »

bjukemen píše:alfa hnije jedine vtedy ked je burana ,hlavne cez podlahu, ten obrazok vyssie je vytrhnuty z kontexu to by som nerbal ako zavezne, je kopec inych aut co hniju 10x rychlejsie a viac, zvlast ked na alfe je 80% pozinkovanych dielov


napravy po dvoch mesiacoch neviem, mam alfu zatial som ramena nemenil iba silenty v hornych ramenach ks za 35e a capy drzia tak mozno mam stastie

udrzba je horsia niektore veci su proste strasne komplikovane ale da sa spravit vsetko pokial si vie clovek nieco spravit a nieje to iba blby ovladac ;)
k tomu obrázku.. samozrejme tá bola takmer určite potopená
známy čo ju mal, dodnes si na ňu rád spomíná, zbavil sa jej len preto že jedné dňa odpadla podlaha.. vlastne tá už bola dávno fuč, bol tam už len laminát-všade vytvarovaný ako orig. podlaha a celé potiahnuté gumoasfaltom -on bol 3. majitel za krátkú dobu, takže celkom sa ani nevie kto to bol..
povyťahovali sme koberce, odkopali "laminátovú podlahu" a.... no dalo by sa šlapať jak flinstonovci, sem tam nejaký kus plechu, nahnité nosníky..
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“