Stránka 1 z 2

AUDI A6 2.5TDI 132KW Q TIPTRONIC

Napsal: 03 srp 2007, 01:47
od ap3s
Zdravim, poradite nekdo? Prijel jsem rano z prace a vsechno v pohode. Dopoledne jsem chtel nastartovat ale uz se mi to nepodarilo. Jen to jednou jakoby chytlo a hned chciplo a od tej doby bez uspechu. Baterka toci jak diva, nafty tam mam dost.
Kdyz otocim klickem, tak to nazhavi, pak kontrolka normalne zhasne.
Pripojili jsme to na VAG a byla tam tato chyba:
17978 463A Řídicí jednotka motoru zablokována, potom jsme chybu vymazali a uz se tam pak znovu neobjevila. Na VAG jsme to pichli ale az po chvili laborovani cim by to mohlo byt.
Kdyz se odpoji ta trubicka do toho jak to tam vstrikuje naftu na jednom vstriku, tak to tam jen tak trochu plive. Koukali jsme od zadni sedadla co tam je to cerpadlo a to vrci a neco tam i bubla. Tak jsme pak odpojili ten naftovej filtr a kluci tam na to pichli petku s naftou, takze to bylo vlastne pripojeny rovnou na to cerpadlo a kdyz se startovalo, tak se ta petka smrskavala (jak to nasavalo).
Auto mi pred barakem stoji z mirnyho kopecka (je to vlastne skoro rovina) cumakem nahoru. Jinak jsem problemy vubec nemel, dycky to chytlo hned bez problemu. Auto ma najeto 200tisic.
Mohlo by to byt neco v cerpadlu?
Jo jeste k tej chybe co jsme tam objevili, jak jsem si to auto poridil, tak na VAGu zadny chyby nebyly, takze se tam musela objevit ted nekdy (nevim ale jestli v ten moment co to kleklo, nebo nekdy mezitim) :(
Diky za rady

Napsal: 03 srp 2007, 01:51
od ap3s
jo a jeste je to rok 2000 5tej mesic

Napsal: 03 srp 2007, 08:58
od BH motor
mas tam cerpadlo 059 130 106E a zomrela ti na nom riadiacka. skus avatara kontaktovat on asi take ma. ja mam len nove a to by ta asi seklo v krizoch.

Napsal: 03 srp 2007, 11:20
od ap3s
Jakoze na nem chcipla ridici jednotka? TO by ale asi VAG nasel ne? Treba ze nekomunikuje s RJ, nebo ze je vadna ne? Ja se bojim ze kdyz koupim cerpadlo, tak to pak bude nakonec neco jineho. Da se to jeste nejak overit? Treba ze mam nekde neco odpojit a kouknout se na to a to?

Napsal: 03 srp 2007, 16:24
od p3ry
Segry pritel ma vw passat 2,5 TDI 110KW tipronic 4x4 r.v. 2000 a ten vecne jezdi s par litrikama v nadrzi a asi nikdy nejezdil se zhasnutou kontrolkou palivomeru. Barak nam stoji na mirnem kopci a kdyz jednou nezajel na dvur, nechal to stat venku cumakem nahoru a po par hodinach chtel odjet tak pasik nechytal, proto zavolal kamarada co dela do vw, ten mu to napich a akorat zjistil ze ma pretocenej tachac :D . Tak to pustil dolu na rovinu a tam to jeste chvily trapil a furt nic. To jeste porad rikal ze to neni mozny ze tam ma nafty dost (noteeth) . Nekolik minut jsem ho premlouval at jde na pumpu a nacepuje do kanistru aspon par litru pac tam nema naftu a taky ze jo, stacilo 10 litru, rozkejvat auto a par pokusu o nastartovani a nakonec mohl odjet. Takze jestli ti nesvitila kontrolka tak tohle nebude tvuj problem ;)

Napsal: 03 srp 2007, 16:29
od ap3s
Ja tam taky nemel zrovna plnou nadrz, ale 10litru tam bylo urco. Zkouseli jsme mu dat prave ale i loknout z tej PETky a tam cucal (ta petka se smrstovala) a i prave to plivalo, jenze ne strikalo. Takze to bych asi nevidel jako problem. Resim jeste na AC ve foru, ale zatim si tak nejak vsichni mysli ze cerpadlo. I co jsem vycetl tady v prizpevkach.
JEste chvili budu patrat, ale spis uz schanim to cerpadlo. Kdybyste nekdo mel, tak pisnete.
DIky

Napsal: 03 srp 2007, 16:30
od bokaco
Me napriklad jeste kontrolka nikdy nesvitila a asi ani nikdy nebude. :P
Nybrz a protoze tam zadnou nemam. ;)
Ale jak to maji A6 fakt nevim. :(

Napsal: 03 srp 2007, 17:57
od BH motor
to ze´ti zakape rj cerpadla je uplne bezne. Ak mas naftu a nemas prasknuty rozvodak na cerpadle taknje ko. a VAG to nenajde, lebo ona na seba bonzne az ked je este horsie.

Napsal: 03 srp 2007, 19:43
od frantacech
p3ry píše:Segry pritel ma vw passat 2,5 TDI 110KW tipronic 4x4 r.v. 2000 a ten vecne jezdi s par litrikama v nadrzi a asi nikdy nejezdil se zhasnutou kontrolkou palivomeru. Barak nam stoji na mirnem kopci a kdyz jednou nezajel na dvur, nechal to stat venku cumakem nahoru a po par hodinach chtel odjet tak pasik nechytal, proto zavolal kamarada co dela do vw, ten mu to napich a akorat zjistil ze ma pretocenej tachac :D . Tak to pustil dolu na rovinu a tam to jeste chvily trapil a furt nic. To jeste porad rikal ze to neni mozny ze tam ma nafty dost (noteeth) . Nekolik minut jsem ho premlouval at jde na pumpu a nacepuje do kanistru aspon par litru pac tam nema naftu a taky ze jo, stacilo 10 litru, rozkejvat auto a par pokusu o nastartovani a nakonec mohl odjet. Takze jestli ti nesvitila kontrolka tak tohle nebude tvuj problem ;)
tyhle budiky nemaji kontrolku hladove oko

Napsal: 03 srp 2007, 19:45
od frantacech
ap3s píše:Ja tam taky nemel zrovna plnou nadrz, ale 10litru tam bylo urco. Zkouseli jsme mu dat prave ale i loknout z tej PETky a tam cucal (ta petka se smrstovala) a i prave to plivalo, jenze ne strikalo. Takze to bych asi nevidel jako problem. Resim jeste na AC ve foru, ale zatim si tak nejak vsichni mysli ze cerpadlo. I co jsem vycetl tady v prizpevkach.
JEste chvili budu patrat, ale spis uz schanim to cerpadlo. Kdybyste nekdo mel, tak pisnete.
DIky
obrat se na sumaka v audiclubu. umi sehnat nove za velmi rozumnou cenu. avatar uz ho prodal.

Napsal: 03 srp 2007, 21:05
od BH motor
32000 czk so softom a pracou uplne move nova typa ktora netrpi na srdecne zlyhanie. bez cestovneho.

Napsal: 03 srp 2007, 22:11
od toyota.kzj
No myslím že by to mohl být zaseklý plastový ventylek na naftovým filtru,je to takove to tecko.jak jednou spadne nafta tak muzes vymlatit klidne dve baterky nez se to chytne a ztoho povolenyho vstriku to musi strikat hodne a ne malinko.kdyz se mi tohle stalo lil jsem naftu taky rovnou do cerpadla a byly to skoro tri litry nez se to chytlo.

Napsal: 04 srp 2007, 07:54
od BH motor
toyota.kzj píše:No myslím že by to mohl být zaseklý plastový ventylek na naftovým filtru,je to takove to tecko.jak jednou spadne nafta tak muzes vymlatit klidne dve baterky nez se to chytne a ztoho povolenyho vstriku to musi strikat hodne a ne malinko.kdyz se mi tohle stalo lil jsem naftu taky rovnou do cerpadla a byly to skoro tri litry nez se to chytlo.
ja to odvzdusnujem troska inac. ale jedna vec ak si vysal naftu s kosa okolo cerpadle tak uz to samo nenasaje. bud natankuj tak 3/4 nadrze alebo flakni cez spiatocku tak 1 liter nafty do nadrze a pobezi to. ale ak ti to zdochlo len tak tak mas problem asi v cerpadle

Napsal: 04 srp 2007, 12:49
od lubomt
ja myslim tiez,ze ti odislo cerpadlo,uz sa mi to stalo 2x a vzdy z nicoho nic... Len zrazu zdochol motor a uz som nenastartoval... A z trubky na vstrek sla nafta velmi malo

Napsal: 04 srp 2007, 14:57
od BH motor
lubomt píše:ja myslim tiez,ze ti odislo cerpadlo,uz sa mi to stalo 2x a vzdy z nicoho nic... Len zrazu zdochol motor a uz som nenastartoval... A z trubky na vstrek sla nafta velmi malo
nebodaj ze o tom nic neviem (LOL)