Stránka 1 z 1
Nestartující VW T5,2.5 TDI PD
Napsal: 30 bře 2006, 06:00
od janeba
Pomooooc,mame sanitu VW T5,2.5 TDI PD,po delsim stani cca6 hodin,nelze motor nastartovat,po delsim startovani chytne a hned zdechne,pak uz chyta normalne,bylo to ve znackovem servisu a na nic neprisli,auto ma najeto 19000km.Predem dekuji za kazdy napad Janeba
Napsal: 30 bře 2006, 12:01
od avatar
1.
co zhavky svicky jsou ok
2.
co nafta jde tam? nemas buublinky pred cerpadlem v te pruhledne hadice?
3.
co filtr naftovej byl menenej??
Napsal: 30 bře 2006, 14:31
od janeba
Bylo vymeneny vsechno,zhavici rele,filtr,svicky,zkouseli i podavaci cerpadlo
Napsal: 30 bře 2006, 22:20
od frantacech
janeba píše:Bylo vymeneny vsechno,zhavici rele,filtr,svicky,zkouseli i podavaci cerpadlo
A to je nova sanita v zaruce?
Zaruka je
Napsal: 31 bře 2006, 05:11
od janeba
Auto je v zaruce,ale mistri na nic neprisli a bylo to tam mesic,jejich odborna uroven je zalostna,a vyrobce od toho dava ruce pryc
Škoda fabia ERC 418kw,620mn
Napsal: 31 bře 2006, 06:22
od avatar
Kua kdys je to sanita a je v zaruce a nestartuje nebo spatne tka je ot snad ohrozeni zivota ne nekam prijedete a us nevodjedete.
pak jedine co me napada kdys dyl stoji a nejde natocit tak jedine ze tma nejde nafta nebo ta nafta pada.
jak jede ve vysokejch otackach a rychlostech necuka se??
Napsal: 31 bře 2006, 06:40
od janeba
Jezdi normalne,kdyz uz se nastartuje tak i chyta,nesmi stat dyl jak 6 hodin
Napsal: 31 bře 2006, 06:53
od avatar
to mi pride ze pada nafta.
pokud stoji dyl jak 6h tka musis tocit dlouho aby nastartovala??
Napsal: 31 bře 2006, 19:17
od Huml
Přesně stejnej problém se tu už řešil a je to tandemové čerpadlo na hlavě. Ne jen tady, řešil jsem to i v práci, 8 hodin stalo a ani ťuk. Zajimavý je, že z něho netekla nafta, jen to přisávalo vzduch.
Napsal: 31 bře 2006, 20:45
od vagus
Já se prozměnu odchýlím od mudrování nad technickou příčinou problému a přidržím se toho, že auto je v záruce.
Pokud by se režim uzavřené kupní smlouvy řídil občanským zákoníkem, což ale asi nebude tento případ, tak bych dealera postrašil §622 odst. 2, neboť není-li dealer závadu schopen odstranit, lze vycházet z toho, že se jedná o závadu neodstranitelnou. Pak má zákazník právo odstoupit od kupní ceny a žádat zpět zaplacenou kupní cenu v plné výši (bez ohledu na to, že auto je již mezitím ojeté).
Pokud byla kupní smlouva uzavřena v režimu obchodního zákoníku, je situace trochu složitější, neboť je třeba dodržet určitý formální postup podle §436, ale v dané situaci opět přichází v úvahu i odstoupení od smlouvy a vracení peněz. Navíc se lze domáhat náhrady škody, např. v podobě ušlého zisku, když vinou neschopnosti značkového servisu auto zbytečně stálo a nevydělávalo, resp. muselo být nahrazeno např. půjčeným vozem (netuším ovšem, kde či zda vůbec se dá najmout sanitka).
Při této "obchodněprávní" variantě je však nutné ještě důkladně projít kupní smlouvu, protože může - na rozdíl od výše popsané občanskoprávní verze - tyto podmínky podstatně modifikovat.
Omlouvám se za tu trochu právničiny a na závěr přidám jednu velmi čerstvou osobní zkušenost:
Zastupoval jsem pána, který měl 1,5 roku starou Audi A6 3.0 TDI (4F). Blbnul mu centrál a v autor. servisu nad tím krčili rameny. Maličko jsme na ně udělali bububu, a když pochopili, že jim hrozí, že budou vracet peníze a dostanou zpět 1,5 roku starou ojetinu, tak se začali dít věci... Najednou to opravit šlo. Lítali jak fretky. Patrně vyměnili půlku auta, než kápli na to, čím to bylo, ale to už je jejich problém!
Napsal: 31 bře 2006, 23:30
od Alex
vagus: Tak im treba, hajzlom, som rád že si im dal do tela! Bohužiaľ je to častý prístup. "nevieme, prečo to blbne"
Napsal: 01 dub 2006, 18:28
od pietromasoni
nechapu tento pristup?!

Napsal: 04 dub 2006, 20:50
od rusty
to proto ,že tam pracuje kdejaký blbec z lesa...
Napsal: 19 kvě 2006, 17:24
od valys
rusty píše:to proto ,že tam pracuje kdejaký blbec z lesa...

Napsal: 19 kvě 2006, 19:05
od Kornout
vagus píše:Já se prozměnu odchýlím od mudrování nad technickou příčinou problému a přidržím se toho, že auto je v záruce.
Pokud by se režim uzavřené kupní smlouvy řídil občanským zákoníkem, což ale asi nebude tento případ, tak bych dealera postrašil §622 odst. 2, neboť není-li dealer závadu schopen odstranit, lze vycházet z toho, že se jedná o závadu neodstranitelnou. Pak má zákazník právo odstoupit od kupní ceny a žádat zpět zaplacenou kupní cenu v plné výši (bez ohledu na to, že auto je již mezitím ojeté).
Pokud byla kupní smlouva uzavřena v režimu obchodního zákoníku, je situace trochu složitější, neboť je třeba dodržet určitý formální postup podle §436, ale v dané situaci opět přichází v úvahu i odstoupení od smlouvy a vracení peněz. Navíc se lze domáhat náhrady škody, např. v podobě ušlého zisku, když vinou neschopnosti značkového servisu auto zbytečně stálo a nevydělávalo, resp. muselo být nahrazeno např. půjčeným vozem (netuším ovšem, kde či zda vůbec se dá najmout sanitka).
Při této "obchodněprávní" variantě je však nutné ještě důkladně projít kupní smlouvu, protože může - na rozdíl od výše popsané občanskoprávní verze - tyto podmínky podstatně modifikovat.
Omlouvám se za tu trochu právničiny a na závěr přidám jednu velmi čerstvou osobní zkušenost:
Zastupoval jsem pána, který měl 1,5 roku starou Audi A6 3.0 TDI (4F). Blbnul mu centrál a v autor. servisu nad tím krčili rameny. Maličko jsme na ně udělali bububu, a když pochopili, že jim hrozí, že budou vracet peníze a dostanou zpět 1,5 roku starou ojetinu, tak se začali dít věci... Najednou to opravit šlo. Lítali jak fretky. Patrně vyměnili půlku auta, než kápli na to, čím to bylo, ale to už je jejich problém!
Pěkný
Ještě bych viděl jedno východisko, postraš je TV NOVA, u nás to zafungovalo i na policajty
