t4 2,5 tdi 111kw nemá tah

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

t4 2,5 tdi 111kw nemá tah

Příspěvek od clovicek001 »

Dobrý den, potřeboval bych radu od někoho kdo se s tím to už setkal , koupil jsem t4 2,5 tdi 111 kw rok 2001
a auto jede tak jako kdyby mělo poloviční výkon , nechal jsem zkontrolovat čerpadlo a vstřiky , udělal jsem rozvody , turbo tlačí , váha vzduchu ok , palivový filtr nový. Zkoušel jsem to i jen z kanystru , žádná změna , chytá na otočení, chod na volnoběh je taky pěknej ,bez zátěže jde do otáček taky čistě a ostře ale při jizdě od 2 tis ot cuká jako by nemohl vyrazit a od 3 tis otáček se trochu rozjede , diagnostika nic nepíše .
Už nevím co s tím , máte někdo nápad na co se zaměřit ?
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Měl jsem něco podobného u A6 C4 103kw. Už jsem si nevěděl rady a náhodou jsem potom zjistil, že poslední hadice od turba, která vede do svodů je zespodu zevnitř přímo vyžraná. Nejspíš od horkých spalin z EGR ventilu. Zvenku to nebylo vidět, ale už propouštěla tlak. Zkus pomačkat hadice a uvidíš. Mě se to tehdy stalo, když jsem udělal rozvody, tak jsem pořád tápal vedle a náhodou jsem na hadici zatlačil a ta se mi přímo rozpadla pod rukou. Dále si zkontroluj předvstřik podle budíku.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

může být přicpaný výfuk nebo katan
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Jinkni na katík bejvá ucpanej.Turbo tlačí,ale kolik?
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bitumen »

U těhle aut bývá ten kat totálně zabetonovaný, několika milimetrová vrstva sazí na čele té keramiky.. dej to do pryč, ideálně vevařiť rezonátor místo toho. O starost méně.. smrdí a hulí to stejně. Turbo by mělo tlačit 1.2Bar a táhnout to musí už při 1800 ot/min.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

kat už mam vyříznutej , trubky taky ok, tlačí to cca 1,4 ale asi jsem už našel závadu mam tlaky 13 baru ale všechny stejny tak nevím , dá se zjistit podle čísla motoru ve vw do jakého auta byl namontovanej a kolik má najeto ?
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bitumen »

Možná chyba měření.. to by museli být všude prasklé písty nebo kruhy. Sdělej odvětrání klikové skříně jak moc to fučí. S takovými "tlaky" by to nemělo ani nastartovat, minimum je 16.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

je to divné no , měřil jsem to ješte na octavii 1,9 tdi a taky 13 :D tak jsem zkusil měřič komprese na kompresor kde mam ověřenejch 10 bar a ukazuje to stejně , jinak motor naskočí na otočení jde rovnoměrně, a kouří tak standartně z odfuku
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bitumen »

Tak to 13Bar jistě nemá, jednou jsem řešil tenhle motor s jedním pístem v péčku a to žralo litr oleje na tisíc, kouřilo modře a z odfuku házelo další olej.. komprese nebyla moc menší, stále v normě. (noteeth) Jinak ten tlak turba si měril čím?
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

taky si myslím že to tlaky bude mít přeci jenom jsem to měřil na 3 autech a nemůžou bejt všechny špatny , když normálně jezdí , budík jsem mel pučenej z elitu tak buh ví kdo tam stim co dělal , tlak turba jsem měřil ve vagu
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

jeste jeden postřech když jsem sundal vyfuk před katem tak to přestalo jet na 4 sem to nevytočil vic jak 2800 ot
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bitumen »

To jsou záhady.. když máš VAG tak naloguj ten motor počas chodu, na trojce od volnoběhu podlahu a drž, ideálně do mírného kopce. Z toho se pak pozná co se tam děje, zda to škrtí ECU nebo je to závada dodávky paliva nebo něco mechanického původu.. třeba skočený rozvod.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

Bitumen píše:To jsou záhady.. když máš VAG tak naloguj ten motor počas chodu, na trojce od volnoběhu podlahu a drž, ideálně do mírného kopce. Z toho se pak pozná co se tam děje, zda to škrtí ECU nebo je to závada dodávky paliva nebo něco mechanického původu.. třeba skočený rozvod.
¨
potřeboval bych k tomu logování napsat postup ještě jsem to nedělal dik
Bitumen
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 06 zář 2014, 19:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bitumen »

Najdi tady tu tému s programem k prohlíženi těch logů a tam je i postup. Ale ve VAGu otevřeš blok hodnot, načítáš skupiny které chceš logovat, spustíš log tlačítkem dole, vybereš kam to má uložit ten .CSV soubor dáš start a jedeš, pak jenom HOTOVO a mas log.csv ten tady potom dáš a něco se z toho dovíme.

V té témě je i co máš logovat, ale v podstatě otáčky, tlak turba, vstřikované množství,váhu vzduchu a předvstřik.
clovicek001
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 26 črc 2015, 20:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od clovicek001 »

mam ty logy snad tomu bude někdo rozumět ja se v tom nevyznám
http://leteckaposta.cz/456623051
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“