t4 2,5 tdi 111kw nemá tah
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
t4 2,5 tdi 111kw nemá tah
Dobrý den, potřeboval bych radu od někoho kdo se s tím to už setkal , koupil jsem t4 2,5 tdi 111 kw rok 2001
a auto jede tak jako kdyby mělo poloviční výkon , nechal jsem zkontrolovat čerpadlo a vstřiky , udělal jsem rozvody , turbo tlačí , váha vzduchu ok , palivový filtr nový. Zkoušel jsem to i jen z kanystru , žádná změna , chytá na otočení, chod na volnoběh je taky pěknej ,bez zátěže jde do otáček taky čistě a ostře ale při jizdě od 2 tis ot cuká jako by nemohl vyrazit a od 3 tis otáček se trochu rozjede , diagnostika nic nepíše .
Už nevím co s tím , máte někdo nápad na co se zaměřit ?
a auto jede tak jako kdyby mělo poloviční výkon , nechal jsem zkontrolovat čerpadlo a vstřiky , udělal jsem rozvody , turbo tlačí , váha vzduchu ok , palivový filtr nový. Zkoušel jsem to i jen z kanystru , žádná změna , chytá na otočení, chod na volnoběh je taky pěknej ,bez zátěže jde do otáček taky čistě a ostře ale při jizdě od 2 tis ot cuká jako by nemohl vyrazit a od 3 tis otáček se trochu rozjede , diagnostika nic nepíše .
Už nevím co s tím , máte někdo nápad na co se zaměřit ?
Měl jsem něco podobného u A6 C4 103kw. Už jsem si nevěděl rady a náhodou jsem potom zjistil, že poslední hadice od turba, která vede do svodů je zespodu zevnitř přímo vyžraná. Nejspíš od horkých spalin z EGR ventilu. Zvenku to nebylo vidět, ale už propouštěla tlak. Zkus pomačkat hadice a uvidíš. Mě se to tehdy stalo, když jsem udělal rozvody, tak jsem pořád tápal vedle a náhodou jsem na hadici zatlačil a ta se mi přímo rozpadla pod rukou. Dále si zkontroluj předvstřik podle budíku.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jinkni na katík bejvá ucpanej.Turbo tlačí,ale kolik?
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
¨Bitumen píše:To jsou záhady.. když máš VAG tak naloguj ten motor počas chodu, na trojce od volnoběhu podlahu a drž, ideálně do mírného kopce. Z toho se pak pozná co se tam děje, zda to škrtí ECU nebo je to závada dodávky paliva nebo něco mechanického původu.. třeba skočený rozvod.
potřeboval bych k tomu logování napsat postup ještě jsem to nedělal dik
Najdi tady tu tému s programem k prohlíženi těch logů a tam je i postup. Ale ve VAGu otevřeš blok hodnot, načítáš skupiny které chceš logovat, spustíš log tlačítkem dole, vybereš kam to má uložit ten .CSV soubor dáš start a jedeš, pak jenom HOTOVO a mas log.csv ten tady potom dáš a něco se z toho dovíme.
V té témě je i co máš logovat, ale v podstatě otáčky, tlak turba, vstřikované množství,váhu vzduchu a předvstřik.
V té témě je i co máš logovat, ale v podstatě otáčky, tlak turba, vstřikované množství,váhu vzduchu a předvstřik.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 24
- Registrován: 26 črc 2015, 20:14
mam ty logy snad tomu bude někdo rozumět ja se v tom nevyznám
http://leteckaposta.cz/456623051
http://leteckaposta.cz/456623051