propadlý pedál spojky golf 4 96kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
propadlý pedál spojky golf 4 96kw
Zdravím všechny,už od prvního sešlápnutí mívám propadlou spojku,řazení bez problémů,ale když vyjíždím se studeným motorem tak mi zabírá dole,musím pedál pozvednout a jedu a po pár kilometrech se to trochu zpraví,hodně je to závislé na počasí,největší bordel to dělá v zimě.Někdy je to dokonce i dobré,zrovna v takovém počasí co je ted se to dá.
Spojku jsem odvzdušnil,na chvíli to pomohlo,pak se to vrátilo,potom jsem vyměnil spojkový válec u pedálu,taky to nepomohlo.Tuším snad,že by to mohl být ten spojkový válec s ložiskem dohromady co je u převodovky pač na vrchu na převodovce mám jen odvzdušňovák,brzdová kapalina se mi nikde neztrácí.
Jedná se o golf 4 96kw,ASZ,model 2003.
Nemáte někdo zkušenosti s tím co by to mohlo být.Děkuji
Spojku jsem odvzdušnil,na chvíli to pomohlo,pak se to vrátilo,potom jsem vyměnil spojkový válec u pedálu,taky to nepomohlo.Tuším snad,že by to mohl být ten spojkový válec s ložiskem dohromady co je u převodovky pač na vrchu na převodovce mám jen odvzdušňovák,brzdová kapalina se mi nikde neztrácí.
Jedná se o golf 4 96kw,ASZ,model 2003.
Nemáte někdo zkušenosti s tím co by to mohlo být.Děkuji
Jericho, to auto už se víc jak deset let nevyrábí, takže co s tím májí společnýho ochablé nohy dnešních řidičů ?
Felicia neměla žádnou hydrauliku a taky šla spojka pěkně zlehka.
Jó šlapat na spojku v tanku T72 to byla prdel

Felicia neměla žádnou hydrauliku a taky šla spojka pěkně zlehka.
Jó šlapat na spojku v tanku T72 to byla prdel

T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
Odpovědi: 0
...cožpak o to,v 72 šlo aspoň pěkně řadit takže tu spojku jsi nedržel dlouho ale v T54 to byla makačka,pěkně meziplyn a trefit se na kvalt a rajčákem si to zredukovat a pojďme plnej do kopce...favo píše:Jó šlapat na spojku v tanku T72 to byla prdel
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Samozřejmě "gumička" je nadsázka, ale v principu je to tak. A T54 /55 jsem opravoval i jezdil, tak to moc dobře vím..Ale dám příklad, Passat CC má v otázce spojky 2 provedení. Jedno má váleček vypínací mimo skříň, takže při takovém problému nemusí převodovka ven, druhá má právě vypínací váleček uvnitř/což já považuji sa smrákání se v mozku./..Tak mi řekněte, zda to první provedení je spojka jako v T 54 a druhé mech, kdy člověk myslí, že šlápl do ho.na..
Tady přeci jde o zákazníka, hlavně o toho chudšího, který si koupí ojeté auto, vše je o.k. a najednou se stane zde popisovaná závada..tak dá auto do servisu a kolik jej to stojí..? Zato když má provedení s válečkem vně, stačí s kámošem na zahradě problém vyřešit..Dnešní sráče jsou jen pojízdné pasti s rádoby technickou inteligencí, a v prospektech v showroomu tě neupozorní, jaké nebezpečí v náročnosti opravy tě čeká..Že jim praskne "žárovka" a mají problém, o kterém netušili? A četli jste úžasné vymoženosti nového Superbu v plné palbě? 2 radary v nárazníku a jeden vepředu atd. atd. atd. samozřejmě je to úžasné, ale když bude auto ojeté, nebo řidič do něčeho nacouvá , může si hodit rovnou mašli...A o tom to je, přemýšlet než pustím těžce opravitelnou sračku do oběhu....A pak ti blbci co si to za 3/4 mega koupí čumí na display, zda jim to žere 4,58 nebo 4,87 litrů na 100km..
Tady přeci jde o zákazníka, hlavně o toho chudšího, který si koupí ojeté auto, vše je o.k. a najednou se stane zde popisovaná závada..tak dá auto do servisu a kolik jej to stojí..? Zato když má provedení s válečkem vně, stačí s kámošem na zahradě problém vyřešit..Dnešní sráče jsou jen pojízdné pasti s rádoby technickou inteligencí, a v prospektech v showroomu tě neupozorní, jaké nebezpečí v náročnosti opravy tě čeká..Že jim praskne "žárovka" a mají problém, o kterém netušili? A četli jste úžasné vymoženosti nového Superbu v plné palbě? 2 radary v nárazníku a jeden vepředu atd. atd. atd. samozřejmě je to úžasné, ale když bude auto ojeté, nebo řidič do něčeho nacouvá , může si hodit rovnou mašli...A o tom to je, přemýšlet než pustím těžce opravitelnou sračku do oběhu....A pak ti blbci co si to za 3/4 mega koupí čumí na display, zda jim to žere 4,58 nebo 4,87 litrů na 100km..

nepropadat panice...
Ano řazení v T72 s planetovou převodovkou byla radost. U 54ky nám říkali že k výbavě patří i palice na řazení kvaltů.
Jericho, bohužel věc se má tak, že automobilku socky jako my, co si kupují ojetiny, nezajímají. Míří na klienta co si může dovolit nové auto a může jej servisovat ve značkovém servisu a popravdě není v jejich zájmu vytvořit auto co bude ještě dlouhé roky sloužit někomu kdo přemýšlí i nad tím jaký koupit brzdový kotouče.
Představ si že se porucha stane ještě prvnímu majiteli a servis místo toho aby opravu provedl za 20 minut, jí bude dělat 4 hodiny a oto přece jde, při jejich hodinové sazbě a minimálním rabatu na novém autě, je živí právě toto, ale to Ty jistě moc dobře víš.
Prostě doba je taková, že nám co se živí rukama a jsou podle toho i placeni, prostě nepřeje.

Jericho, bohužel věc se má tak, že automobilku socky jako my, co si kupují ojetiny, nezajímají. Míří na klienta co si může dovolit nové auto a může jej servisovat ve značkovém servisu a popravdě není v jejich zájmu vytvořit auto co bude ještě dlouhé roky sloužit někomu kdo přemýšlí i nad tím jaký koupit brzdový kotouče.
Představ si že se porucha stane ještě prvnímu majiteli a servis místo toho aby opravu provedl za 20 minut, jí bude dělat 4 hodiny a oto přece jde, při jejich hodinové sazbě a minimálním rabatu na novém autě, je živí právě toto, ale to Ty jistě moc dobře víš.
Prostě doba je taková, že nám co se živí rukama a jsou podle toho i placeni, prostě nepřeje.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
Ja si nemyslím že to ložisko je nějaká past. Když ti praskne jednoduchá vypínací páka tak taky musí skříň dolu. Většinou dřív odejde setrvačník a ložisko se dělá stejně s ním.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Proto se také dnes vše preventivně mění..kdyby náhodou..Mnoho majitelů bylo zaskočeno cenou opravy blbé spojky a odmítlo výměnu ložiska, vždyť to funguje, že? /o setrváku nemluvě/ A pak solili opět. Tyhle vynálezy má více vozů, hlavně dodávek a když zjistí majitel-řidič , že mu teče dole kapalina a ví o co gou, zbledne a bere si hypotéku/pokud to není firemní/..Mě by spíš zajímalo, proč jeden model má to a druhý tohle..A je třeba si uvědomit, že ne všichni mají dílnu a mají z vyndavání skříně koníčka.
Já si prostě jen nemohu zvyknout na to, že se záměrně všechny úkony oprav zkomplikovávají a zdražují a není to nutné..
Přitom bych měl být rád, že se kšefty točí, ale to je támhle tohle, pak zas tohle, ještě tohle a já se zeptám důchodce, kterého vidím po nějaké době, co Audi? Jdi mi s ní do háje, je to sráč../už je dávno pryč/.A nemají pravdu, když měli na tachometru 180000 km /samozřejmě lživých/a platili za udržování tohohle stroje manželčin důchod?
Já si prostě jen nemohu zvyknout na to, že se záměrně všechny úkony oprav zkomplikovávají a zdražují a není to nutné..

Přitom bych měl být rád, že se kšefty točí, ale to je támhle tohle, pak zas tohle, ještě tohle a já se zeptám důchodce, kterého vidím po nějaké době, co Audi? Jdi mi s ní do háje, je to sráč../už je dávno pryč/.A nemají pravdu, když měli na tachometru 180000 km /samozřejmě lživých/a platili za udržování tohohle stroje manželčin důchod?
nepropadat panice...
Planetovou jsem nezažil, T 72 je moc mladé..favo píše:Ano řazení v T72 s planetovou převodovkou byla radost. U 54ky nám říkali že k výbavě patří i palice na řazení kvaltů.![]()
Jericho, bohužel věc se má tak, že automobilku socky jako my, co si kupují ojetiny, nezajímají. Míří na klienta co si může dovolit nové auto a může jej servisovat ve značkovém servisu a popravdě není v jejich zájmu vytvořit auto co bude ještě dlouhé roky sloužit někomu kdo přemýšlí i nad tím jaký koupit brzdový kotouče.
Představ si že se porucha stane ještě prvnímu majiteli a servis místo toho aby opravu provedl za 20 minut, jí bude dělat 4 hodiny a oto přece jde, při jejich hodinové sazbě a minimálním rabatu na novém autě, je živí právě toto, ale to Ty jistě moc dobře víš.
Prostě doba je taková, že nám co se živí rukama a jsou podle toho i placeni, prostě nepřeje.

Ale já to nepíši z podtextu toho, že třeba na to nemám a toužím po tom. Já slintám když vidím třeba BMW 328 nebo Jaguar E, popřípadě myší šeď na KDF 166. Ale technicky to nechápu, nevěřím, že konstruktéři jdou touto cestou záměrně. Je mi líto lidí, kteří nalítnou a pak pláčou, když si na stará kolena/nebo mladá/ koupí ojetý nejpopulárnější vůz v ČR a pak vzpomínají na Š 120 a použijí staré přísloví, že v jednoduchosti je genialita..Já mít volný mega, za který bych musel koupit nějaké moderní auto,nevybral bych si, protože by mne neskutečně s.alo, v čem to jedu..

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4700
- Registrován: 23 úno 2009, 12:03
- Bydliště: České Budějovice
Odpovědi: 0
a když nevyměníš páku a praskne, nebo nevyměníš ložisko a začne šustit, tak proč bys to měnil, když to funguje. To je jako s pumpou u rozvodů, proč jí měnit když funguje. Nebo proč když máš kotouče na minimu a desky jsou dělaný nedávno je tam nenechat? Tak by se dalo pokračovat dál. Např. řemen příslušenství,volnoběžka a napínák s rozvodama. Dvoje rozvody to kolikrát taky nevydrží.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Je to nesouměřitelné, kolik jsi vyměnil pák nebo pouzder páky v převodovce? A jaká je cenová relace? Jsou auta, u kterých spojkové ložislo přežije karosérii a často jdou namazat a jede se dál..Když se ti propadne pedál v Chorvatsku s tímhle vynálezem ,válečkem uvnitř, tak si můžeš jen koupit ledovou tříšť a utéct do davu před manželkou a řvoucími dětmi v autě..a shánět, kdo pro tebe přijede s podvalem...Já vezmu váleček, zavolám si taxi a dojedu si jej koupit, pak koupím u pumpy brzdovku a za chvíli pojedu...Vždy beru ty horší scénáře, než situaci s dílnou za rohem..Je to prostě nelogické a neekonomické..řešení.Nedávno jsem měnil spojku u Voyagera, která je ovládána lanem a lana často praskají..Chtěl jsem vyměnit i páku a její uložení, nechtěli mudrlanti, protože dnes na blbce nenarazíš, všichni i pekaři nebo bezdomovci mají auta v malíčku a tak jsem dal jen lamelu...a nedávno jsem jen zaslechl, jestli by to nechtělo tu páku přeci vyměnit./křížila se/..Poslal jsem je doprdele, ať jedou za jiným idiotem..._Ale v tomto případě spojka neustále fungovala a auto má přes 300 000km.. 

nepropadat panice...