Moje presúvadlo. MK IV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jednoduchá odpověď za 100e sežeň si maxidoty a máš hotovo bez zbytečných dodělávek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
keby som to ale spravil tak ako píšeš čo by mi to akože pomohlo? tie kontrolky čo mám ja teraz schované sa normálne zobrazujú na maxidote, nemáš ich nikde inde vyvedené. Teda určite nie u G4 takže by som bol na tom istom...
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
měl by jsi tam ty svoje hodnotky a co tě napadne maxidot toho moc najednou zobrazit neumí ale to asi víš to víš někdo zůstane při OEM stylu s výhodou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to čo tam máš ty je super ale teraz neviem možno budem trepať ale mam taký pocit že maxidot na G4 dokonca takéto hodnoty ako tebe ani nevypisuje alebo som to aspon u nikoho nevidel ešte, ale zasa poviem tak že keby som mal ten maxi tak by som prerábku ani neriešil...tým že som tam memal nič akurát som mal nevyužitý mobil v šuplíku tak som to spojil a nestálo ma to ani korunu
VW Golf VI 2.0TDI R-line, Highline, 103kw, r.v.2012
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
Škoda Octavia 3 r.v.2016 1.6TDI 81kw
J-Dot D-Dot a pak ještě vyrábí jeden kluk z Hradce Králové taky něco podobného navíc s diagnostikou
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tak to je parádaLadas píše:https://youtu.be/rsno3uGy2M8
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Ladas: Jenze my si nerozumime. Maximalni vyhodou je, ze pokud je clovek zrucny/ma zname/penize, tak si muze udelat aplikace, ktere budou vyuzivat informaci z cidel a snimacu a bude je vyhodnocovat tak, jak se to naprogramuje.
Mozne priklady:
- bude zobrazovat jednotky, ktere dosahly maxim nebo minim
- muze prubezne vykreslovat graf krouticiho momentu, pozadavku a vykonaneho turbotlaku, muze graficky zobrazovat tlak jako kdyby mel klasicky "budik"
- muze upozornit ridice na to, ze olej dosahl teploty, kdy muze uz jet "kudlu" nebo naopak
- pro neschopy kdy radit, pro lidi, kteri radi jezdi efektivne tak kdy pri prerazeni dosahnou presne maxima krouticiho momentu, pro zensky kdy maji preradit aby nepodtacely motor po prerazeni nebo naopak nepretacely pri podrazeni
... toto maxidot nebo A_az_Ž-DOT neumeji
Ono je totiz velky rozdil mezi tim, kdy clovek cte hodnoty a nebo vidi graficke zobrazeni hodnoty ... ostatne to je duvod proc mame budiky s rafickama a ne jen blbej displey s hodnotou rychlosti/otacek/teploty vody/stavu paliva v nadrzi ... protoze mozek si je schopen periferne (na pozadi) techto raficek vnimat a nemusi prochazet procesem "...uhm, tak to je takova hodnota, je to malo nebo moc, kolik by tam melo byt ..."
Mozne priklady:
- bude zobrazovat jednotky, ktere dosahly maxim nebo minim
- muze prubezne vykreslovat graf krouticiho momentu, pozadavku a vykonaneho turbotlaku, muze graficky zobrazovat tlak jako kdyby mel klasicky "budik"
- muze upozornit ridice na to, ze olej dosahl teploty, kdy muze uz jet "kudlu" nebo naopak
- pro neschopy kdy radit, pro lidi, kteri radi jezdi efektivne tak kdy pri prerazeni dosahnou presne maxima krouticiho momentu, pro zensky kdy maji preradit aby nepodtacely motor po prerazeni nebo naopak nepretacely pri podrazeni
... toto maxidot nebo A_az_Ž-DOT neumeji
Ono je totiz velky rozdil mezi tim, kdy clovek cte hodnoty a nebo vidi graficke zobrazeni hodnoty ... ostatne to je duvod proc mame budiky s rafickama a ne jen blbej displey s hodnotou rychlosti/otacek/teploty vody/stavu paliva v nadrzi ... protoze mozek si je schopen periferne (na pozadi) techto raficek vnimat a nemusi prochazet procesem "...uhm, tak to je takova hodnota, je to malo nebo moc, kolik by tam melo byt ..."
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Toto mas uz vymakane pane... pekna praca.
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160