Stránka 1 z 3
Po výměně za VB špatný spodek
Napsal: 09 srp 2015, 17:49
od Maniacz
Ahoj, mám takový problém u ASZ, místo origo VA se dávalo VB (repas Turbopower), nikde nic neuchází, C čidlo vyměněno, vše zkontrolováno, regulace na test akčních členů chodí dobře, avšak nedokáže se odspodu nafoukat, nafouká se až při 2500ot/min, udělal jsem log a podle logu se aktuální tlak s požadovaným střetne až v těch 2500ot/min... poprosím o rady, všude nový těsnění, nikde nic nepodfukuje, do regulace na turbu se nešahalo, tak jak jsem jej dovezl, tak se namontovalo. Log měřen na čtverku do kopce. Díky
http://leteckaposta.cz/124418727
Napsal: 09 srp 2015, 18:06
od favo
A na čipu jsi byl ?
Nečekáš že Ti na softu pro VA poběží bez problémů i VB.
Napsal: 09 srp 2015, 18:08
od Maniacz
No nebyl, myslel jsem ze to pobezi tak nejak normalne s VA mapou, myslis ze v tom bude zakopanej pes jo? dik
Napsal: 09 srp 2015, 18:24
od tantor-bn
určite ano.
Napsal: 09 srp 2015, 19:41
od standa123
a řek bych že i ten repas muze delat malinko bordel......
Napsal: 09 srp 2015, 19:51
od eazy20
to nebude mapou,to je dost neskori nabeh..bud to bude repasom alebo zle nastavena banka na turbe
Napsal: 09 srp 2015, 22:39
od tantor-bn
Eazy ako sa opovazujes naznacovat ze turbopower si nespravilo svoju robotu tip top?
To nevies ze len andre robi vsetko zle?

forest ahoj

Napsal: 10 srp 2015, 02:21
od Maniacz
Turbopower je blbá firma? jsem na ni slyšel vesměs pozitivni reakce, mam ji kousek od domova... jinak pozitivni zpráva, dnes mi to hodilo nouzák, tak jsem pidil a vsiml jsem si pokroucene podtlakové hadičky co vede k bance na turbu, vyhodil jsem ji z tech prychytek na te saci hlinikove trubce a svete div se, najednou to reguluje jak ma, spodek se taky vrátil, prefuk se hned zreguluje na 1,6b... by clovek neveril jaka to muze byt prkotina...trosku zmackla hadicka...
Napsal: 10 srp 2015, 07:24
od eazy20
Netvrdim, ze je to zla firma, ale chybicky sa stavaju
Napsal: 10 srp 2015, 08:11
od RudisTDic
Tak tak,,já mám repas VB od Andrého,nekupoval jsem ho já,ale kámoš a pak mi ho vyměnil,páč se mu nelíbylo,že auto je do 2tis mrtvý,po vyndání jsem zjistil,že na baňce bylo obrovské předpětí,takže jsem ubral a ejhle,turbo se sbírá od 1400ot..

Napsal: 10 srp 2015, 08:53
od Bunny.16
Zdravim. Koukam ze vsem tady zabira turbo dost brzo, ale u segry v passatu 96kw zabira dost pozde. Ma to nacipovany, tak to je jede suprove az skoro 4500tis., ale od spoda je to mrtvice i proti moji rotacce AFN v serii. Na 1 turbo zabere pomalu az nekde 2500, na 2 a 3 az ve 2tis, nebo lehce pres, na 4 ve 2 a az petka je citit ze zabere driv nez ve dvou, cca 1700-1800ot/min.... Neni nejaka rada?? Turbo je vycistene a jsou podlozene lopatky myslim o 0.1mm, ale to pry na to nema vliv. Myslite ze by pomohlo zkusit hnout bankou na turbu?? Auto to dela uz od doby co to mame a to i pred cipem... Diky za odpovedi

Napsal: 10 srp 2015, 15:49
od Maniacz
Dobrý to není, dvojka se sbírá pomalu, čím větší kvalt tak je to lepší... tudíž, kdo schopnej z moravy by se mi mrknul na tu regulaci, bez vyndávání turba z auta? Díky
Napsal: 11 srp 2015, 11:37
od Maniacz
Nejake rady chlapy? moc dekuju
Napsal: 26 srp 2015, 22:38
od CATDAVID
Takže dnes kontrola nastavení červíku a základní nastaven.Naprostá katastrofa, turbo není schopné nafoukat skoro žádný tlak ve spodních otáčkách, jsem zvědavej jak se k tomu vyjádří Oleg.
Napsal: 28 srp 2015, 17:37
od favo
Tak potom co napsal CATDAVID bych jednu radu měl: nový turbo, žádný repas.