Stránka 1 z 1
Úprava SW u Cimbu
Napsal: 18 srp 2015, 10:53
od tommy215
Zdravím, psal jsem poptávku na úpravu SW do Cimbu, odpověď mě poněkud zaskočila
Zdravím, byla by u vás možná individuální úprava jednotky s ohledem na změny provedené na motoru ?
Jde o Audi A4 r.v. 1999, tdi 81kw typ AFN, motor 10tis po GO ( nová sada písty ojnice kroužky, přebroušená klika + nová ložiska ) Hlava také po GO, náplně, rozvody atd…
Vstřiky Fratelli Bosio sprint 764, turbo 1749VA. Dále plánuji jen FMIC a spojka s HDS obložením, nic víc.
Dále jestli je možné upravit „teplé starty“
+- cenový odhad, případně nejbližší možný volný termín.
Díky za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den,
udělat sofistikovanou úpravu na zakázku na takto staré auto neumím, problém je se získáním informací pro takto starý SW, mimochodem pro kód motoru AFN Audi A4 1999 byly 4 datové stavy.
Protože Vámi instalované vstřikovací trysky umívají olejový film ze stěn válce, náledkem čehož dochází k enormnímu opotřebení motoru, připadá mi Vaše GO jako vyhazování peněz, k jeho dokonalé likvidaci už Vám chybí jen “sportovní” filtr typu KN, JR atp.
Můj návrh : vraťte zpět sériové trysky a SW od nás pořídíte na naši kvalitu levně. V opačném případě vůbec netuším, na kolik by sofistikovaná úprava stála a hlavně, dle mých zkušeností se špagetími tryskami bychom museli naftu ubírat...
Mr. Cimbu
Napsal: 18 srp 2015, 11:11
od Forest
Cimbu umi, ale jen to, co ho naucila Skodovka za jeho pusobeni v ni. Takze ano, atmosfery zazehove u nej nejspis ano, ale na vznetovy motor bych ho sahnout nenechal!
Dej si do vyhledavani Cimbu a cti. Az doctes tak napis DP a domluv se s nima.
Proste clovek s rozumem v hrsti a mozkem v hlave si do TDI chip od Cimbu neda!
PS: o "profesionalite" Cimbu jsem se mel moznost sam presvedcit v Chomutove - diky jejich "odb/pornemu" zasahu se RJ po prvnim desti vytopila - prasaci!
Napsal: 18 srp 2015, 13:43
od Vici
Protože neumí nic než něco někde vzít a do auta nalít a nemá kde vzít data pro tvoje trysky tak ti napíše ať je vyhodíš a pak přijedeš.. cimbu klasika
Napsal: 18 srp 2015, 13:51
od Ladas
chudák lidi s umytejma stěnama válce a že jich tu je...
Napsal: 18 srp 2015, 13:59
od UchoTD
boh vie čo tam ide vstrekovat,že mu umyje valce

Napsal: 18 srp 2015, 14:07
od Pitlik
Nalievareň...

Napsal: 18 srp 2015, 17:14
od favo
Jediný co Cimbu opravdu na škodovkách uměl, bylo posunutí omezovače ze 6000 na 6500 ot/min na felicii 1.3 MPi toť vše.
Jo vlastně ano, uměl ještě tvrdit že seriová 50kW felda má 50 kW a on z toho vyždíme přes 60 kW jne čipem, u atmosféry !
Že má seriová dobře zajetá felda 1.3 MPi kolem 58 Kw se už zmínit odmítá.
A ještě na jednu věc si vzpomínám, kdy sveřepě trval na tom, že mezi 40 a 50 kw felicii je rozdíl pouze a jen v softwaru řídící jednotky. Otom že jsou tam jiný písty, jiná hlava i vačka tvrdil že je nesmysl.
Konečně o jeho zkušenostech s úpravou TDi motorů si tu může každý přečíst.
Napsal: 18 srp 2015, 17:53
od tommy215
Taky jsem nějak nepobral smívání stěn válce.
DP bych bral všema deseti ale chtějí 10-12 tis.
Mvolesko mi neodpovídá, nebo si udělám cestu za tdifunem což mám dost z ruky., chci opravdu kvalitu a né nalejvárnu takže pošetřím finance ještě.
Napsal: 18 srp 2015, 19:12
od pitukes
drapek chip
Napsal: 18 srp 2015, 19:18
od Forest
Jen se ptam - kam se podelo to tema o uprave 2,0 16V od Cimbu? Spatne hledam? tam to bylo nazorne a exaktne vse vysvetleno!
@favo: Vazne? A ja na nej u "benzinovych atmosferaku" slysel chvalu, nicmene u techto motoru koncila.
Napsal: 20 srp 2015, 20:12
od Deepness
Pánové, připadá mi, že PAN Mr. Cimbu má všechno zmáklé, všechno ví a co neví tak obkecá a myslí si, že vás určitě všechny strčí do kapsy a všichni byste se před ním klanět a líbat mu nohy...

Že všichni lidé co za ním přijdou jsou blbci, kteří nic neví a přinesou mu peníze za nic. Nehledě nato, že existuje něco takového jako je internet, kde se normální lidé, kteří se chtějí něco dozvědět, shromažďují na fórech jako je třeba toto a jiné a předávají si svoje zkušenosti a postřehy... A z tohoto podle mě arogantně napsaného dopisu (e-mailu) si umím živě představit, jak se bude chovat k zákazníkům, kteří k němu přijedou. Samozřejmě je to jen můj názor...
Napsal: 20 srp 2015, 20:33
od tomes123456
tommy215 píše:Taky jsem nějak nepobral smívání stěn válce.
DP bych bral všema deseti ale chtějí 10-12 tis.
Mvolesko mi neodpovídá, nebo si udělám cestu za tdifunem což mám dost z ruky., chci opravdu kvalitu a né nalejvárnu takže pošetřím finance ještě.
moravia-tuning.cz

Napsal: 20 srp 2015, 22:05
od Thomy
Re: Názor na dotaz ohledně úpravy u Cimbu
Napsal: 13 říj 2024, 11:26
od SimonM
Pán se choval velice arogantně, byli jsme domluveni na chip O III 2.0TDI 110kW. Hned po prvním dotazu ohledně motoru měl jen arogantní poznámky a s ničím neporadil.
Byl jsem nemile překvapen, když jsem zjistil, že nemá válcovou zkušebnu, ale výkon měří s vámi v autě za jízdy na notebooku, cena 20.812,- za chip bez žádných reálných dat mi přijde absolutní nesmysl. A ještě větší nesmysl, že dostanete kdo ví jakou ŘJ a vaši si vezme.
Během měření na notebooku údajně zjistil, že na autě již je úprava na 131kw, tudíž chip není potřeba. Pán začal být nevrlý a hned se dožadoval 1500,- za těch 5 minut jízdy a měření na notebooku. Slíbený graf s výkonem v Kw mi ale neposlal.Podle tohoto jednání mi přijde jako podvodník, který se zaměřuje pouze na svůj zisk.
Nakonec jsem rád, že jsem u Cimbu svoje auto upravit nenechal. Nedokážu si představit případné řešení reklamace chipu. Údaje si mám prý sám vypočítat z tabulky!
Když jsem mu volal, pán byl sprostý, křičel do telefonu, opakovaně říkal, že jsem idiot a nic vracet nebude. Podle pána tabulka o pár řádcích = graf. Takto se odborník nechová. S takovým přístupem může ladit maximálně cimbál! Stačí se podívat na fórum
Re:
Napsal: 22 lis 2024, 14:17
od slovacek.milos
favo píše: ↑18 srp 2015, 17:14
Jediný co Cimbu opravdu na škodovkách uměl, bylo posunutí omezovače ze 6000 na 6500 ot/min na felicii 1.3 MPi toť vše.
Jo vlastně ano, uměl ještě tvrdit že seriová 50kW felda má 50 kW a on z toho vyždíme přes 60 kW jne čipem, u atmosféry !
Že má seriová dobře zajetá felda 1.3 MPi kolem 58 Kw se už zmínit odmítá.
mám zkušenosti dvě 1.3 MPi a 1,6 MPi, cca 20 let zpět, motory jsem vždy připravil, vše seřídil, změřil, vyměnil, dobré svíčky, čistil VIF dvě nádrže, feldy stav 1A
1,3 byla moje a 1,6 pendler rakousko,
pán z cimbu dokonce přijel do strážnice a řj na místě vyměnil, nalepil značku na blatník, ochota pokec, na obou byl výkon poznat při normálním jezdění klesla spotřeba, u mé feldy 1.3 se mi líbilo že šla od spodu, pak jsem ji dal ještě LPG a stále jezdila k mé spokojenosti, spotřeba plynu neskutečná 5 l, když jsem dupl na plyn tak uměla šlapat, rád na ni vzpomínám, byl to muj mazel,
