Stránka 1 z 3
mTDi-přijde mi nic moc výkon. .
Napsal: 06 srp 2007, 19:12
od em-phaser
Zdravím
V úvodu bych se chtěl optat jestli nemá pan Holz jiné tel.číslo páč jsem volal a je nedostupný,že by dovča?
K problému:pro ty co nevědí-motor AFN,race520,VNT17-po nainstalování IC z G2 rallye mi nepříjde nějak značně velký nárůst výkonu a dle poznatku to o dost méně kouří,v porrovnání bez IC to nekouří při akceleraci prakticky vůbec přičemž turbo dosahuje stejného plnícího tlaku...myslíte,že by mohl být problém v nedostatku paliva?
a ještě druhý dotaz:od začátku je max.rychlost kolem 180km/h při ojojoj..no 160km/h je přesně 4600ot/min.je tam motor s převodovkou toledo 98rok,kola 15" s pneu 195/45..
Předem díky za rady

Napsal: 06 srp 2007, 19:17
od scream
dovolená. pak bych taky řekl, že použít cooler, kterej je 20 let starej taky neni zrovna nejlepší. jestli bylo dost nafty predtim a nikdo ji neubral, nemuze ji byt ted malo. mozna taky od cooleru čekáš zázrak, který se pravděpodobně nepřijde.
ta rychlost je tacho? zaleží jaky mas budíky. muze to dost lhát. protože at tam mas ASD nebo CTN tak to auto musí jít 200+ at tacho ukazuje co chce. Jestli to je realna zmerena rychlost, tak přezuj ty mrskačky za normalní 195/50, stejne to s 45 vypada jak detskej kočárek

Napsal: 06 srp 2007, 19:36
od em-phaser
V čem je špatné stáří celohlinikového IC,jaký to má vliv na funkčnost?
Ta rychlost je budíková a ty jsou z 1,6td,jinak papuče přezout nemůžu páč to mám auto na svezení a trochem na parádu a vetší pneu se mi nevejdou do blatníku aniž by neškrtaly..
Napsal: 06 srp 2007, 20:06
od Huml
pokud nekouří, určitě bych tomu zkusil přidat naftu.
Napsal: 06 srp 2007, 20:08
od AlesShi
nejede
dyt to musi letet
zmer za kolik mas 0-100, 80-120
Napsal: 06 srp 2007, 20:09
od Bóďa
Cooler dobrej, ale moderní celohliníky dokáží odvést více tepla.
K převodovce- Profil 50 proti 45 zas tak moc neudělá.
Musíme to někdy porovnat vedle sebe- Mně jde čtyřka podle tacho přes 180...

Napsal: 06 srp 2007, 20:34
od bobG3
Prostě tam dostaneš víc vzduchu, protože ho víc ochladíš, můžeš přidat naftu

Napsal: 06 srp 2007, 20:35
od Fantik
To je nějak moc na 4° ne?
Napsal: 06 srp 2007, 20:52
od em-phaser
Bóďa:ahoj chlape,no to by jsme mohli!už říkáme dlouho že se nějak srazíme a alespon mi to okoukneš okem odborníka
AlesShi:no ono to nejede špatně,ale přijde mi že to jelo lépe a s tím IC bych čekal alespo nějakou změnu

ale možná jsem opravdu od toho čekal moc..
Huml:také si myslím,jak bude čas zkusím to a určitě napíšu poznatek!
Napsal: 06 srp 2007, 21:05
od Bóďa
Fantik píše:To je nějak moc na 4° ne?
Nechci na sprintu přeřazení navíc.
Podle převodů by to mělo být při 4800ot. 177km/h. Takže tacho tak 190.
A to si neviděl tu pětku, to je fakt bomba!
em-phaser: Nazdárek, až budu mít cestu, tak cinknu.

Napsal: 06 srp 2007, 21:10
od Fantik
Bóďa píše:Fantik píše:To je nějak moc na 4° ne?
Nechci na sprintu přeřazení navíc.
Podle převodů by to mělo být při 4800ot. 177km/h. Takže tacho tak 190.
A to si neviděl tu pětku, to je fakt bomba!
em-phaser: Nazdárek, až budu mít cestu, tak cinknu.

Tak to je supr, to mám mnohem kratší.

Napsal: 06 srp 2007, 21:16
od tuner
Mě ukazuje tacho o 5km víc než ve skutečnosti ,ověřeno radarem,a čtverka mě jede taky kolem 175.
Napsal: 06 srp 2007, 21:16
od Bóďa
Vždyť máš EKU, ne?

Napsal: 06 srp 2007, 21:19
od Fantik
Bóďa píše:Vždyť máš EKU, ne?

Mám ale na 5°ve 4000ot mám cca 175, 4°bych musel vyzkoušet ale tak daleko jako ty se asi nedostanu.
Napsal: 06 srp 2007, 21:38
od Bóďa
Pětka u EKU se 195/50-15 při 4000ot vychází na 185 skutečných a ty máš určitě kola s větším obvodem...