2.0TDI CR cega na 240hp?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
PajkS
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 19 črc 2012, 23:35
Odpovědi: 0

2.0TDI CR cega na 240hp?

Příspěvek od PajkS »

Zdravím vás tady,plánuju na octávce trochu poladit výkon,má s tím tady někdo zkušenost?
Naposledy upravil(a) PajkS dne 22 srp 2015, 19:49, celkem upraveno 1 x.
Octavia II RS 2.0TDI CEGA 170hp=>205hp 453Nm,brzdy PORSCHE 350mm

EX-Golf IV 1.9TDI AXR-140kw
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Dej turbo velikosti 2260, software a máš je tam, možná i víc :)
PajkS
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 19 črc 2012, 23:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od PajkS »

A co DPF?
Octavia II RS 2.0TDI CEGA 170hp=>205hp 453Nm,brzdy PORSCHE 350mm

EX-Golf IV 1.9TDI AXR-140kw
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Netuším, já jsem ho vyřadil. Dával jsem 2260VKLR otočené nahoru, tak jako originál turbo, takže prostor na DPF tam je.
K tomu kolik koní zkoušeli protlačit přes sériové DPF by se mohli vyjádřit místní ladiči :)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nedavej VK, dej VKLR a pokud budes chtit jeste vetsi vykon (samozrejme bez DPF) tak me kontaktuj, vim jak na to ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
PajkS
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 19 črc 2012, 23:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od PajkS »

2260Vkrl to je tak za 80tis. Ne?
Octavia II RS 2.0TDI CEGA 170hp=>205hp 453Nm,brzdy PORSCHE 350mm

EX-Golf IV 1.9TDI AXR-140kw
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

PajkS píše:2260Vkrl to je tak za 80tis. Ne?
Nove tusim 78tis. od MB ale ja jsem schopen zajistit VKLR pouzite, nicmene zkontrolovane a dovyvazene do extremu, dale jsem schopen zajistit hybrid z VKLR, ktery je na 250k optimalni, se super spodkem a narozdil od GTB2060VKLR bez stekani (surgovani).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Podilel jsem se na zahranicnim projektu A3 4x4 2.0CR CBBB 244hp s GTD2060VZK Vyfuk, lepsi IC, pokracovani bude upgrade vstrikovani (pumpa, vstriky)


Obrázek
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Tady jeden kousek o kterym je asi rec :-)

http://www.turbosport.cz/1791-turbo-kit ... 0vklr.html
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fabiátor píše:Tady jeden kousek o kterym je asi rec :-)

http://www.turbosport.cz/1791-turbo-kit ... 0vklr.html
To je reakce na PajKsovo turbo za 80tis.? Ja myslel nove u MB. Tohle bych do auta nechtel ani zadarmo - staci si precist popisek a clovek pochopi, ze ten, kdo to psal tak nema paru o cem pise; smutnejsi vsak je, ze to proslo predpokladam nejakou cenzurou, ktera by to nemela poslat dal ke zverejneni (o preklepech nemluve).

Navic je to lziva reklama - je nutne odlisovat tubularni nebo tez trubkove a pulzne/v tomto pripade "impulzne" ladene svody. Opet klasicky lzivy pristup kozla ve funkci zahradnika. Ostatne Darkside, kteremu Andre a tyto svody (jak je jeho zvykem) obslehnul tak spravne nazyva jako tubular, neboli trubkove.

Toto divadlo je zakonceno odkazem na video, kde jsou porovnavana turba na pseudovyvazovacce, ktera je pohanena "profesionalne" remenem (coz je preventivne radoby sikovne pred divakovym zrakem skryto) (LOL)

... hlavne, ze jde motor "bezne" nadrazdit na 300k, ale s hvezdickou - to mi pripomina varovne napisy malym pismem skryvajici ruzna "tajemstvi" o kterych by nemel spotrebitel vedet. Mimochodem, tech 300k, co je na grafu v doprovodnem obrazku, bylo dosazeno za naprosto perfektnich HW okolnosti, takze nic "bezneho". Proste lziva a klamava reklama jak se "neslusi a nepatri".

Nezbyva, nezli dodat jedine ...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

Nevim co je MB. Byla rec o 2260vklr, tak jsem nahodil odkaz na jedno co jsem objevil.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fabiátor píše:Nevim co je MB. Byla rec o 2260vklr, tak jsem nahodil odkaz na jedno co jsem objevil.
Mercedes Benz, to byl prvni, kdo technologii vyvinutou pro Audi R10 vyuzil v seriove vyrobe.

Hledej retezec "VKLR" ;), mimochodem, 2060tka byla vyvinuta pro absolutne nesmyslne nastavene emise (BlueTEC) a naprosto presne na ten motor, proto nema moc sanci bez znacneho omezovani spodku (nebo stekani) fungovat na R4. Proto je lepsi v kombinaci s 56tkovym extended tip compressorem.

Kurna, u GArrettu mazou svoje prezentace, drive bylo nadherne video na tema VKLR na tomto odkaze ... to budu nucen asi stahovat a archivovat (wallbash)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“