Stránka 1 z 3
O2 - 2.0PD BMM toci ale nestartuje - VYRESENO
Napsal: 23 srp 2015, 17:11
od fabiátor
Zdar radcove, navstevuje mi prubezne auto kuna, ale vicemene dosud vse ok az na sezranou tepelnou izolaci vika kufru, tak tomu nedavam souvislost. Preventivni opatreni vykonana.
Nicmene, zacalo mi chcipat auto ruzne, hlavne po startu a za studena. Natocim chytne chcipne. Natocim chytne chvili drzi chcipne. Az se to chytne. Za jizdy se obcas zaskube motor a jede dal. Kdyz na volnobeh podrzim plyn a chcipne to, tak zustane blikat zhaveni. V pameti zavad toto:
005732 - rizeni ventilu pumpy-trysky
P1664 - 000 - chyba v el. obvodu - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00110000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 4
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 151496 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 05:17:59
info o závadě:
Otáčky: 1680 /min
Rychlost: 57.0 km/h
Výkon/klapka: 32.2 %
Napětí: 14.36 V
Provozní stav: 00101000
Teplota: 48.6*C
Provozní stav: 01010000
Proveril jsem kabelaz a listu v hlave valcu. Napruzil kontakty na konektorech. Bez efektu. Obavam se, ze to delaj vstriky. Ale jak zjistit kterej ? 4kanal oscilo s proudovyma sondama neni k disposici

Pripadne vladne nekdo pokrocilou diagnostikou Kladno a okoli ?
EDIT:
Tak vyreseno vymenou ridici jednotky.
Napsal: 23 srp 2015, 20:47
od Fulltank
vagem koukni kterej vstrik vypadava, ale vymenil bych kabelaz v hlave
Napsal: 24 srp 2015, 06:43
od pavliczeck
Kdyby si chtěl, nevím jestli to sedí, ale mám doma jeden svazek navíc. 2.0TDi BKD PD 103kW. Kupoval jsem svazek abych zjistil závadu na vstřikách a nakonec to bylo vstřikama
Za litr pošlu

Napsal: 24 srp 2015, 19:14
od fabiátor
Zdar, demontoval jsem listu. Podle Etky ma kod 038971600. Problematicky je prej misto spojeni v tom prolisu. Viz fotky.
Jinak ohmicky jsou vstriky OK a lista taky. Jen se mi rozpadl ten plast v ruce po demontazi, takze to asi mela uz stejne za sebou.

Napsal: 25 srp 2015, 15:29
od fabiátor
Nova kabelaz. Preventivne proletovan bod spojeni plusu na vstriky v liste. Vecer to tam pujde a pak se uvidi.

Napsal: 25 srp 2015, 18:15
od Fulltank
Minusu

verim, ze bude po problemu
Napsal: 25 srp 2015, 19:21
od fabiátor
Proc na tom namerim 2.5V proti kostre, kdyz je to minus ? EDIT: Uz vim
Vymena listy provedena, zavada trva. Start, chytne, chcip, start, chytne, chcip .... start 3min volnobeh chcip.... start prislapnu plyn chvili drzi otacky, chcip, blika zhaveni...
Napsal: 25 srp 2015, 19:27
od x.gon
Asi bych se podival na kabelaz u starteru jestli neni oklepanej svazek..potom jedine ze by to delal vstrik.zkus je zmerit odporove..nesmi byt na kostru.
Napsal: 25 srp 2015, 20:27
od fabiátor
Na kostru nejsou meril jsem. Pokud by to delal vstrik, tak by vakl musel nastat jedine az po nabehu motoru, kdyz zacnou vibrace. A hlavne by to v pameti zavad hodilo primo valec na kterym je vadnej vstrik. Me to hodi jen tu hlasku nahore, cili spis to vypada na spolecnou kostru co jde do listy.
Normos v klidu svod vstriky nemaj. Jinak by motor vubec nenaskocil. Ja ho normalne natocim a chipne az kdyz naskoci a chvili bezi. Cas je ruznej od sekund az po minuty. Prijde mi to jako vakl/zkrat jakby se nekde bincala kabelaz nebo tak. Ale zatim sem nic nenasel.
Spis mi reknete, jestli se da nekde v merenych hodnotach ve VCDS dohledat proud vstrikovace a pripadne hodit do grafu jeho prubeh (BIP). Tim by se dalo zjistit, jak na tom vstriky jsou. Jednotka ho musi merit pro spravny davkovani paliva, tak by to melo jit i vycitat.
Napsal: 26 srp 2015, 21:26
od fabiátor
Tak dnes demontaz aku, drzaku, vykosteni hlavniho svazku k RJ. Pozapojovano zpet s vytazenou kabelazi a motor sel jak hodinky. Tak jsem to zas vratil zpet a nestartuje vubec. DOT na palubce hlasi Motor do dilny a Emise. V pameti zavad porad jen ta chyba se vstrikama.
Jeste jsem si vsimnul, ze kdyz natocim motor a chytne, tak jde na volnobeh do ty doby, nez pustim spojku. Kdyz jsem to mel natoceny s vytazenym svazkem, tak jsem zkousel tahat za vsechno mozny a nic.
Zitra demontuju hlavni svazek a zamerim se na kostru vstrikovacu. Zkusim dohledat na obou stranach konektoru spravnej vodic a udelat bypass jinym dratem. V moji verzi jde na vstriky jen jeden drat a paralelne rozvetveno az v hlave, u novejsich kabelazi jsou kostry 2 a jedna je na valec 1 a 4, druha na 2 a 3. Asi ve skodovce vedi, proc to tak udelali. Tady by to slo taky, protoze podle schematu jsou na RJ taky 2 piny s kostrou pro vstriky (pin 31 a 32), akorat jsou spojeny ve svazku u RJ a dal jde jeden drat az k hlave.
Napsal: 27 srp 2015, 15:09
od fabiátor
Dnesni rozborka kabelaze dopadla zatim dobre. Bod spojeni pinu 31 a 32 v T60 konektoru EDC16U34 jsem rozebral a kompletne predelal. Original je to jen nalisovany do sebe a zality nejakou gumou - foto. Takze opet uradovala pajecka a Sn60Pb40. Po znovuzapojeni motor startuje na brnk a drzi. Udelal jsem zkusebni jizdu.
Jeste to zkusim logovat, zda je vse okolo vstriku OK. Snad to bylo tim. Pokud ne, uz pripada v uvahu snad jen samotna RJ.

Napsal: 27 srp 2015, 20:27
od artopservis
riesil som podobny problem a na jednom 2.0TDi bola tryska,a na octavii 1.9 som menil RJ motora
Napsal: 27 srp 2015, 21:37
od fabiátor
Tak jeste hodnoty z dnesniho logovani na volnobeh. Auto jezdi a nechcipa.

Napsal: 02 zář 2015, 18:40
od fabiátor
Tak opet nestartuju, respektive variace chovani od nastartuju a chcip, po toceni starterem bez efektu.
Jedine co se zatim da prohlasit je, ze to souvisi s teplotou. Jakmile je venku vedro, tak motor funguje bez problemu. Jakmile se venku ochladi tak, tak zacne takhle blbnout.
Napsal: 02 zář 2015, 19:03
od Vici
Asi zkus rozmotat svazek pod baterkou