Stránka 1 z 2

Galaxy dupe

Napsal: 25 srp 2015, 22:32
od Marek77
Hoši, řeším problém.

Jsem v HR na dovolené a cestou jsem si všiml dost nepříjemných vibrací volantu při rychlostech kolem sta a výše. Není to pokaždé, když se do těchto rychlostí dostanu, ale většinou. Když se to děje a jedu cca 130, vnímám krom toho všeho dost nepříjemné dupání a hučení velice nízkým hlubokým tónem. Něco jako když ždímá pračka a dupe u toho, že to slyší sousedi tři patra níž.
Mám sjeté obě přední gumy z vnitřní strany, levou podstatně víc, a to i přesto, že mám sbíhavost do plusu víc, než má být. Nevím, zda to nějak spolu souvisí.

Sjíždělo mi to i gumy, co tam byly předtím.


Nějaký nápad? Je to blbý na cestu zpátky, když nevím, co to způsobuje, tudíž co případně hrozí.

Napsal: 26 srp 2015, 06:02
od Ladas
zvedni kolo a podívej se jestli nemáš plošku nebo bouli kažopádně jet ven a mít holé obutí je nezodpovědnost vůči sobě samému i ostatním :roll:

Napsal: 26 srp 2015, 08:07
od roman1648
přehodit kola dozadu, jestli jsou jakž takž ;)
tam asi nic jinýho nevymyslíš, nějakej místní Áftoservis bych nezkoušel.... (noteeth)

Napsal: 26 srp 2015, 08:38
od Marek77
Ladas píše:zvedni kolo a podívej se jestli nemáš plošku nebo bouli kažopádně jet ven a mít holé obutí je nezodpovědnost vůči sobě samému i ostatním :roll:
Ty gumy doma holé nebyly !!!

Napsal: 26 srp 2015, 08:45
od roman1648
tak musí být geo z nějakého důvodu rozhozená...

Napsal: 26 srp 2015, 09:00
od hansdob
souhlas GEO je mimo

Napsal: 26 srp 2015, 09:04
od roman1648
některý pneu se někdy sjedou jakože zprdele...tuhle jakýsi starý Nankangy, byly sjetý brutálně ale vnitřkem i venkem, obě dvě, což asi nebude problém geometrie ale vlastní pneu..

Napsal: 26 srp 2015, 09:44
od Michal99
Nemáš vůli někde mezi volantem a hřebenem kloubek nebo jsou tam vsunuty dvě týče do sebe a tam to bejva volný. Stačí to tam heftnou co. Taky jsem ted v HR. Omis

Napsal: 26 srp 2015, 11:45
od Bmwrepair
Michal99 píše:Nemáš vůli někde mezi volantem a hřebenem kloubek nebo jsou tam vsunuty dvě týče do sebe a tam to bejva volný. Stačí to tam heftnou co. Taky jsem ted v HR. Omis
Panecku to je rada:) Proc myslis ze tam jsou ty "vsunuty dve tyce do sebe"? Urcite je to kurvitko ktery je potreba ceockem zavarit:)

Napsal: 26 srp 2015, 11:49
od Ladas
cituji: Sjíždělo mi to i gumy, co tam byly předtím.

a to po nových pneu nenecháš zkontrolovat geometrii když se ti to ometlo?

Napsal: 26 srp 2015, 12:17
od Michal99
Jo a co bys s tím dělal u 15 let staryho auta určité SEL koupit celej sloupek do vw. To zavareni ničemu nevadí, jen zmizela ta vůle co tam byla a nesjizdi se gumy.

Napsal: 26 srp 2015, 12:23
od Bmwrepair
Michal99 píše:Jo a co bys s tím dělal u 15 let staryho auta určité SEL koupit celej sloupek do vw. To zavareni ničemu nevadí, jen zmizela ta vůle co tam byla a nesjizdi se gumy.
To zavareni nicemu nevadi? Vis vubec na co to tam je nebo zkusis pouzit to co nosis na krku nez to takhle zprasis? Ted si predstav ze takhle dokurveny auto koupis a nechas s tim jezdit zenu. Neco se stane a ten sloupek rizeni misto aby se do sebe zasunul ji zabije. To bude v chaloupce radosti, ze?

Napsal: 26 srp 2015, 14:04
od Marek77
Geometrie je kontrolovaná mnohokrát. Sbíhavost je víc do plusu, než má být - záměrně kvůli tomu sjíždění gum zevnitř, ostatní hodnoty v toleranci. A přesto se to sjíždí zevnitř. Vůle vylučuju.

Napsal: 26 srp 2015, 15:46
od Ladas
ok a co teda žere ty gumy geometrie nebo výkon ;)

Napsal: 26 srp 2015, 15:52
od pafka
Ladas píše:ok a co teda žere ty gumy geometrie nebo výkon ;)
málo nafoukaný gumy , hodnoty udané výrobcem nestačí , foukám je o dost víc a nemám je na krajích kulaté ani zevnitř ani z venku, komfort jde samozřejmě do hajzlu