
Vymena dosluhujiciho TD KKK za TSF180 od Turbosportu
FRS1 rv 9/2003 (ASZ)
260000 km, puvodni vacka, vstriky (AL)
FMIC Dieselpower + Allard EGR pipe kit
Omluva ladicum za prehozeny hadice od regulace




Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Jasne, me toto bohate staci. Ja jen az zase bude lhat o tom, jak ma hybrid 2264 spatny spodek.fabiátor píše:proste to turbo dole vic neda
Nechápu k čemu vám je diesel co se nafukuje půl dne... nedá se s tim jet... a pochybuju že 99% z vás tu závodí...eazy20 píše:naco ti je 400nm pri 1600 otackach?MirekX píše:já měl podle mě identické turbo a když jsem si s ním pohrál (červík, regulace a soft od Richarda) tak jsem měl 400 Nm v 1600 ot a přes 200PS při 4200...
Pokud myslis to, co je na grafu, tak spodek by melo lepsi a horejsek (aby to nebyla dymovnice) tak stezi.Vici píše:myslím, že i nové VB by to umělo.....