Stránka 1 z 1
ZAVĚŠENÍ převodovky OCTAVIA
Napsal: 04 zář 2015, 09:21
od galaher
Zdarec kluci.Mám Octavii r.v 2001 66kw.Začalo se mi občas pouze při vypnutí motoru ozývat z levé strany od motoru divný pazvuk.Nevím jak to nazvat.Mám podezření na zavěšení motoru pro převodovku vlevo,ale nejsem si plně jistej.Šlo by podle videa poznat zda je již K.O....zde je video :
https://www.youtube.com/watch?v=rma8gtJ ... e=youtu.be
Napsal: 04 zář 2015, 09:51
od roman1648
poivej se na spodni uchyceni - propoj převodovka/nápravnice
Napsal: 04 zář 2015, 11:23
od galaher
myslíš toto ? Pokud ano,tak to vypadá jako nové.

Napsal: 04 zář 2015, 14:23
od Pája 19
Co chcípklapka?
Napsal: 04 zář 2015, 15:03
od TDImara
Co setrvák?
Napsal: 04 zář 2015, 16:45
od galaher
chcípklapka nevím chodí normálně a spojka je před rokem komplet vyměněná včetně setrvačníku.Je sice pravda,že je tam jednohmota místo dvouhmoty.Možná proto ty vybrace a odešel nějaký silentblok.
Napsal: 05 zář 2015, 19:30
od Fulltank
a nebo zarachta prevodovka
Napsal: 06 zář 2015, 04:38
od galaher
tak mám nový poznatek.ten pazvuk se ozve i když za jízdy pustím plyn a náhle ho opět sešlápnu a nebo pokud zatížím levou stranu v zatáčce..

Napsal: 06 zář 2015, 08:07
od salko
Iba zo srandy skus chytit vyfuk a pohybat s nim v oblasti, kde je uchyteny o napravnicu, ci to nie je ten zvuk. Teda ak je to u teba riesene tak ako u mna. Mne tie stare gumy v uchyteni vydavaju cudne zvuky.
Napsal: 06 zář 2015, 08:41
od tribit
Mám asi to stejné u fabie 1,4 tdi. Vypínání většinou ok, při startu se občas zamlátí a hlavně při jízdě, především na vyšší kvalty a nízké otáčky (1500) to je krásně cítit a slyšet když rychle uberu a rychle přidám. A ještě když z kopce udržuji rovnovážný stav, kdy nezrychluji ani nebrzdím motorem, tak jak to není opřené, tak v podlaze cítím trošku vibrace. Poměrně rychle se mi to horší, cca 20tkm, kdy teď už je to ve stadiu, že to většinou o kovově cvaká. Předchozí Lancia Delta mi to dělala, když měla KO reakční vzpěru, tak jsem jí teď objednal na blind. V pondělí by měla přijít, tak až jí nahodím, tak poreferuju, jestli to bylo ono.
Napsal: 06 zář 2015, 11:56
od fabiátor
galaher píše:myslíš toto ? Pokud ano,tak to vypadá jako nové.
Vypadat muze. Dulezity je, v jakym stavu je ta guma, coz pohledem nepoznas.
Napsal: 06 zář 2015, 17:36
od honzas1
když jsem měl KO vzpěru, tak při chycení motoru za altík a parohy a zahýbaní tam byla vůle..
Napsal: 27 lis 2015, 11:02
od tribit
tribit píše:Mám asi to stejné u fabie 1,4 tdi. Vypínání většinou ok, při startu se občas zamlátí a hlavně při jízdě, především na vyšší kvalty a nízké otáčky (1500) to je krásně cítit a slyšet když rychle uberu a rychle přidám. A ještě když z kopce udržuji rovnovážný stav, kdy nezrychluji ani nebrzdím motorem, tak jak to není opřené, tak v podlaze cítím trošku vibrace. Poměrně rychle se mi to horší, cca 20tkm, kdy teď už je to ve stadiu, že to většinou o kovově cvaká. Předchozí Lancia Delta mi to dělala, když měla KO reakční vzpěru, tak jsem jí teď objednal na blind. V pondělí by měla přijít, tak až jí nahodím, tak poreferuju, jestli to bylo ono.
Tak reakční vzpěrou to u mě nebylo, navíc ta vyndaná po 300 tkm vypadalo skoro líp jak nová.
Ale zjistil jsem jinou věc, teď jak je venku ráno chladno kolem nuly, tak motor na ubrání a přidání skoro nic neudělá a jak se auto zahřívá, tak se to horší až je tam pak cítit zas vůle, jak kdyby se to mělo rozpadnout. Myslíte, že by to mohla dělat převodovka, kdy tuhej olej vymezí vůle? Jinak řadí hladce, přesně, synchrony ok, jezdím delší trasy, takže se moc nenařadila.