vaří baterie!!! polo 1.9d SOS..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kravaře u Op..

vaří baterie!!! polo 1.9d SOS..

Příspěvek od mr.bora »

čágo ropeři,brácha má polo 96 pouze v naftě a dobíjí mu to 14.6v vyvaří se mu aku a blikají mu světla..nevíme zda je to regulátor napětí v altíku.. kdo by poradil ??? ( klídně i opravil,sme z Bruntálu.. ) tak vela díku 8)
SupermanXXX
Přispěvovatel
Příspěvky: 546
Registrován: 24 úno 2007, 09:22
Odpovědi: 0
Bydliště: Zruč

Příspěvek od SupermanXXX »

regulátor dobíjení v hajzlu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

14.6V je sice trochu víc než je zdrávo (nabíjecí regulované napětí by nemělo u tohoto vozu převýšit 14.4V), ale baterku to jistojistě nevyvaří, nebo rozhodně ne nějak intenzivně. Podle mého názoru je problém jinde než v regulátoru - do systému elektrické instalace jdou napěťové špičky, které voltmetr nezaregistruje, ale jsou škodlivé.

Přezkoušel bych ukostření motoru a celé pohonné jednotky, kostru akumulátoru a na svorky baterky bych zkusil dát velký elektrolytický kondenzátor (pozor na polaritu).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

Ať mu to opraví pan otec, ne??????????????????,
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Uživatelský avatar
smoula
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Registrován: 26 úno 2007, 17:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzka :)

Příspěvek od smoula »

Podle me je to regulator na altiku nebo neco s altikem protoze kdyz altik baterku prebiji tak baterka je horka a ma snahu varit.A ohledne koster tam muze byt prechodova odpor ale to by se to napeti ztracelo v tom prechodaku(poznas to tak ze je ten spoj teply).
Co nejde silou jde jeste vetsi silou :) :) :)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Napěťové špičky nejsou důvodem, je třeba vědět čím bylo měřeno, osciloskop by řekl víc, můj názor je, altík ven, kontrola usměrňovače, a pak regulátoru, popř. vyměnit preventivně uhlíky. Holt pokud to vaří tak to nějaký důvod má.
G3 Variant synchro
mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kravaře u Op..

Příspěvek od mr.bora »

jde o to,že na delší vzdálenost cca.200km je aku suchá a jde vidět jak světla blikají všechny,když se motor vypne,tak je to good..,zatím díky a bratrovi to vyřídím.. 8)
Jaroušek
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 13 říj 2006, 20:16
Odpovědi: 0
Bydliště: BRUNTAL

Příspěvek od Jaroušek »

nakoupit párky a křen.a řádně se nažrat :)
SEAT ALHAMBRA 1.9 tdi BVK,r.v. 2009, EU 4, ------------MAXIDOT ☺, GT1756, AL FBPP 1043 tryskáče, SW TDIFUN, 185Ps - 420 Nm
YAMAHA YZ 450 F
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jestliže je baterka suchá už po 200 km, musí systém přebíjet o mnohem víc než dvě desetiny voltu!!!
Například Fordy dobíjejí běžně na 14,6 - 14,8 V a baterka to snáší bez vážných problémů.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

S největší pravděpodobností do ní jde střídavý proud, pak vaří a pokud se to měří ss měřákem..... (crazy) No a na tento způsob dobíjení reagují různé spotřebiče různě, někdy je to docela švanda, kdyžje někomu líto nechat spravit altík za litr a odejde mu třeba počítač ABS, nebo část řídící jednotky - třeba regulace serva volnoběhu - řešil jsem , holt každý svého štěstí strojvůdcem. :D
G3 Variant synchro
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

bobG3 píše:S největší pravděpodobností do ní jde střídavý proud, pak vaří a pokud se to měří ss měřákem..... (crazy) No a na tento způsob dobíjení reagují různé spotřebiče různě, někdy je to docela švanda, kdyžje někomu líto nechat spravit altík za litr a odejde mu třeba počítač ABS, nebo část řídící jednotky - třeba regulace serva volnoběhu - řešil jsem , holt každý svého štěstí strojvůdcem. :D
HA! To by mne nenapadlo. Furt resim slabou a vyvarenou baterku na motorce. Treba kdyz jedu dlouhou vyjizdku a prijedu k benzince, tak s tim sotva toci. Kdyz to necham 1/2 hodky odpocinout, tak je to lepsi. Usmernovat/Regulator je ale novej. :(
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
marek66
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 13 srp 2007, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: BA, SK

Příspěvek od marek66 »

Vymen baterku, asi je v prdely jeden članok, je skratovaný, preto ti už vrie kvapalina pri 14.6V
Csala
Přispěvovatel
Příspěvky: 741
Registrován: 24 led 2006, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Snina

Příspěvek od Csala »

marek66 píše:Vymen baterku, asi je v prdely jeden članok, je skratovaný, preto ti už vrie kvapalina pri 14.6V
Dobry nazor ;)
To by mohlo byt ono :)
Opel Omega C 2.2DTI r.v.2001, Fiat Croma 1.9 TDid r.v. 1989 - ex
mr.bora
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 27 črc 2007, 07:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Kravaře u Op..

Příspěvek od mr.bora »

baterii,či aku sme vyměňovali a furt to bliká,ale nevím proč,brat mi povedal,že mu to dobíjí 14.6 a víc a když mi to ukazoval,dobíjelo to 14.3 a se světly 14.2,ale světla mu blikaj.. (hm)
Jeneburg
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 16 úno 2006, 10:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jeneburg »

uz jsem to neydrzel cist a nic nenapsat, samozrejme je vadny regulator dobijeni. Akumulator jako zdroj s velmi maly vnitrnim odporem ale udrzi toto napeti na mezi plynovaciho napeti, pri kterem se jiz veskera dodana energie akumulatoru meni v teplo, dale se pretezuje prebuzeny alternator a jeho usmernovac. Co nejrychleji to vymen, pokud mas zajem, mame stilici na testovani agregatu, jsem kousek od brna...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“