HONDA S2000 2.0 240PS DYNO RUN by DIESELPOWER

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Tenhle motor byl modlou meho byvaleho kamarada. Vsechno s tim srovnaval. Dlouho mi trvalo, nez jsem pochopil, ze VTEC je sracka a lisi se od nakopnuti "turbem s pozdnim nabehem" absenci krouticiho momentu a znatelnou porci koni. Nejlepe to charakterizovalo video z nejakych rallye zavodu, kde auto ztratilo kontakt se zemi a motor v prubehu "letu" zmenil casovani a pro ridice to byl po "dosednuti" takovy zazitek, ze to zapichnul do nejblizsiho stromu (LOL)

A kdo je podelanej z VTEC necht si sedne do VVTi (nejlepe s motorem 2JZ bez turba) a pochopi v cem spociva kvalitni zmena casovani ventilu na N/A motoru :twisted:

Ano, Honda byla pomyslnou vlastovkou, ale Toyota ji trumfla bezkonkurencne.

Jinak ze atmosfere chybi 10 % vykonu, tak to je opravdu smutne.

Obrázek
... a pak ho vypraska "petimistna jednadevitka f nafte a kombiku s poradnym fenem a vosmi ventilama co toci jen ctyriapultisice votacek za minutu schopna jezdit za polovic a f nafte" (LOL)

PS: s Hondou 1,6VTi jsem toho mel moznost najezdit pomerne dost i s HW i SW upravama (nikoliv turbo) a presto to proste na VVTi co se komfortu a opravdu promenliveho nacasovani tyce nema; s VVTi uz mam take par tisicu za sebou ;)

PSS: jak funguje VTEC
jak funguje VVTi


PSSS: Je mi jasne, ze kdyz se tohle nafoukne tak to ma velky potencial, ale tak nekupuju si "zihadlo" na to, aby me pak zpraskala kdejaka nafta ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Viezol som sa starou Hondou Civic 1.6 vtec 160k a popravde povedane vo vysokych otackach sa to velkom solidne gulalo. Ako nic oslnive to nebolo podla mna so seriovym ASZ by som ho dal dole kedy chcem, ale nato ze je to 1.6 atmosfera tak :? S koncerovym atmosferickym benzinom sa to neda porovnat to su hotove lenochody oproti tomu Civicu.

Co sa tych systemov tyka tak Honda ho ma vymakanejsi kedze sa nemeni iba samotne casovanie na uhlovom diagrame, ale aj zdvih ventilu. Proste honda ma aj variabilne casovanie v kombinacii s variabilnou vyskou zdvihu ventilu. Ajtak je to jedno ja na atmosferi niesom zvedavy. Turbo benziny su uz o inom a neda sa to zrovavat ani s VVTi ani Vtec ani s TDI :wink:
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tohle auto není vůbec o hrubé síle, ale dobrém podvozku a ovladatelnosti. Na rovince ho možná sundá kde co, ale v zatáčkách by se na S2000 nic na platformě mk4 golfa nechytalo, i kdyby měl 300ps TDI :) navíc změřená hodnota 108 koní na litr je na 10 let starou atmosférickou sériovku, celkem slušná, ne? TDI ARL má ani ne 80ps/l :)

Nejsem fanouškem Hondy ani náhodou, ale fascinuje mě, že dokáží vyrobit sériový motor, který točí skoro 9000ot/min a přesto má velmi slušnou životnost. Kamarád měl starou CRX VTI 150ps, měla najeto přes 300tis. km a šlapalo to jako hodinky a jelo moc pěkně.

Toyota má možná dobrý systém VVTI, ale to nic nemění na tom, že motor 2JZ tak trochu zkopírovali od motoru Mercedes M104 :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... az na to, ze S2000 byla postavena jako "sportak", zatimco ARL byl naladen v souladu s tehdejsi predstavou o preplnovanem dieselu. Kdyz vezmes v potaz motor z Ibizy, ktery ma 160koni a nachipujes ho, pak jsi take na slusnem litrovem vykonu a v souladu se slusnou spotrebou. Nicmene o podvozku netreba hovorit, i Lexus GS300 se svoji vyraznou vahou to pri prujezdech zatackou nanda G4 (paklize tento nema haldex) - vyzkouseno, overeno.

Jinak ano, toho, ze Toyota zkopirovala nejednu vec od Nemcu je vseobecne znamo. Nicmene, myslim si, ze praveze Japonci to dotahli do pomyslne dokonalosti. Ostatne, mam takovou konspirativni teorii, ze za jejich uspechy stoji nejen jejich pile, odrikani a tvrdost vuci sobe samym ale i neochota se zesmesnovat doma s jejich kasparky motivujici k prescasum :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Tohle honění pindíků TDI vs VTEC je uplně o ničem, kámoš měl první generaci CRX jen s Dčkovým 96kw motorem, to auto mělo skrutnou tyč a fungovalo tak nechutně, že to bylo jediné a asi poslední auto z kterého jsem se po projetí jako spolujezdec poblil, na šuntských a sjetých gumách na letišti za mokra umělo předvést taková géčka, jako žádná nafta, navíc to jelo jak prase.
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

zero1724 píše:............ na šuntských a sjetých gumách na letišti za mokra umělo předvést taková géčka, jako žádná nafta, navíc to jelo jak prase.
Myslím že kecáš, už jen tím že píšeš šuntský sjetý gumy na mokru, nejdou dohromady s přetížením v zatáčkách, protože na silnici tě vždycky drží gumy a né jen nastavení podvozku a váha auta.
Ano starý CRX bylo vyhlášený tím co z obsahu 1.6 šlo vydolovat za rychlost a ano lehoučký sportovní vůz bude vždy lépe sedět na silnici než těžký diesel, to ovšem neznamená, že diesel neumí jet rychle, jen proto že má nižší spotřebu než benzínový motor.
Jezdil jsem hodně dlouho s lehkým a hodně upraveným benzínovým autem abych mohl říci že jízdní vlastnosti takovýho naftovýho golfu stojí za hovno, ale mohutný zátah turbo dieselu mi vynahradí to nesmyslný vytáčení motoru až do stratosférických výšin, kdy v daný okamžik motor žere i trávu kolem silnice.
Celý je to ale věc názoru a osobních preferencí.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ano, ale vlastnosti hrubého mokrého betonu na letištích se rovná vlastnostem suchého asfaltu ;) proto je na letištích beton... Taky mám rád NM, ale už jsem naprosto upustil od těch šílených dýmovnic, proto si vážím úprav DP, kdy jejich rally káry ani nezakouří a jede to jak lokomotiva :)
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

zero1724 píše:Tohle honění pindíků TDI vs VTEC je uplně o ničem, kámoš měl první generaci CRX jen s Dčkovým 96kw motorem, to auto mělo skrutnou tyč a fungovalo tak nechutně, že to bylo jediné a asi poslední auto z kterého jsem se po projetí jako spolujezdec poblil, na šuntských a sjetých gumách na letišti za mokra umělo předvést taková géčka, jako žádná nafta, navíc to jelo jak prase.
Tak zrovna jedničkový CRX jsem v Mostě na okruhu pojel se sériovým TDI 81kw (noteeth) netuším, co v tom měl za motor, ale byl jsem svědkem toho, jak ta zadní tuhá náprava absolutně nefungovala (crazy) ...to druhá generace CRX s nezávislým zavěšením vzadu byla jiný kafe, zvlášť ve spojení s motorem 1.6VTI :prc:
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

tak ono když ti zatuhne skrutná tyč, jak trpěly 106ky, tak je to neříditelný... já jsem se svým setupem velmi spokojen, lepší už to bejt na běžnou jízdu nemůže...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

1. CRX ale nemá zkrutnou tyč, ale tuhou nápravu, jako mají dodávky ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

vpředu je tuhá náprava jako na dodávce? hmm, tak to jsem se zase dozvěděl zajímavost...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Vzadu (LOL)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

zero1724 píše:vpředu je tuhá náprava jako na dodávce? hmm, tak to jsem se zase dozvěděl zajímavost...
Jak jsi tohle mohl jen vypustit je nepochopitelne.

Mimochodem, ty "Gcko", kdybys tusil, co za Gcka dokaze prachsprostej G4 variant s haldexem tak bys rychle zmenil nazor. A to neni ani poradne naladovanej konema. Hele, stejne jako neznalost neomlouva tak i absence zkusenosti numze byt zakladem pro vypousteni bludu a lzi ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2489
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

že tady ze mě dělá kolega "závodník" pitomce je jedna věc, nepsal jsem nic o zadní nápravě ve spojení se zkrutnou tyčí u CRX 1. generace, pouze to, že crx používá na nápravě zkrutnou tyč a že i s tak primitivní nápravou umí jet setsakra rychle... tohle vaše poučování naprosto miluju, naučte se ale nejprve číst, pro učňáky doporučuju Jiřího Žáčka, to nebude na pochopení tak složité... Forest je jen mluvka, kterýho tady nikdo nebere vážně, jen on sám sebe, myslím, že se tomu říká schizofrenie...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“