Stránka 1 z 2

Rada na dalku. BXE nejde nastartovat... SPECHA!

Napsal: 11 zář 2015, 18:25
od malwin
ahojte.
dojeli jsme s Oktavkou II s BXE do Amsterdamu a 50 metru pred koncem cesty chcipla a nejde natocit.. par poslednich kilometru zlobila. do kopce na 5ku zacal motor cukat a kdyz jsme stali na svetlech, tak se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl. Motor toci ale nenaskoci..
nejaky tip?
Nafta v nadrzi je.
dik moc

Napsal: 11 zář 2015, 18:44
od Tomas.cz
Podávačka jde?

Napsal: 12 zář 2015, 09:11
od Pája 19
Ročník a najeto? Ojnice je v bloku nebo mimo blok? :)

Napsal: 12 zář 2015, 20:07
od malwin
podavacku nevim kde najit. tusim rocnik 2002 a 290t km. olej nikde neni, tak snad nevypochodovala ven..

Napsal: 12 zář 2015, 20:10
od mjanulik
podavačka je přímo v nádrži,podiv se do palivového filtru zda tam něco je a BXE v roku 2002 určitě nubude,BXE je v O II a ta je od roku 2004

Re: Rada na dalku. BXE nejde nastartovat... SPECHA!

Napsal: 12 zář 2015, 20:43
od fabiátor
malwin píše:ahojte.
se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl.
jeden ze vstriku KO, natocit to nepude, leda byste shodili kryt vacky a odpojovali postupne konektory ze vstriku az najdete vadny, na 3 pak chytne

ke kontrole podavani paliva staci poslouchat bzuceni pri otoceni klickem ve spinacce, podavaci cerpadlo vzdy nachvili sepne

Re: Rada na dalku. BXE nejde nastartovat... SPECHA!

Napsal: 12 zář 2015, 21:00
od elch
fabiátor píše:
malwin píše:ahojte.
se motor trepal jak osika.. Pak sam od sebe chcipl.
jeden ze vstriku KO, natocit to nepude, leda byste shodili kryt vacky a odpojovali postupne konektory ze vstriku az najdete vadny, na 3 pak chytne

ke kontrole podavani paliva staci poslouchat bzuceni pri otoceni klickem ve spinacce, podavaci cerpadlo vzdy nachvili sepne
taktak, ale motor běží na volnoběh i když podavačka nejde , mám vyzkoušeno když jsem čistit vstřiky vifem

Napsal: 12 zář 2015, 21:06
od fabiátor
pravda, na malej okruh mezi filtrem a hlavou to tandem zvladne :-) takze bud tandem, nebo vstriky, nebo ECU samotna

a jeste jsem zapomel na G28, snimac kliky, ale vzhledem k popisu davam nejvic bodu jednomu ze vstriku

Napsal: 12 zář 2015, 21:20
od elch
fabiátor píše:pravda, na malej okruh mezi filtrem a hlavou to tandem zvladne :-) takze bud tandem, nebo vstriky, nebo ECU samotna

a jeste jsem zapomel na G28, snimac kliky, ale vzhledem k popisu davam nejvic bodu jednomu ze vstriku
jojo,comoonrail to určitě umí, a můžou i překousaný kabely, odpojuj jednotlivě vstřiky

Napsal: 12 zář 2015, 21:46
od fabiátor
BXE je PD

Napsal: 12 zář 2015, 22:01
od elch
fabiátor píše:BXE je PD
jojo, vim pd, jen dodávám jen to zmrdítko cr to taky určitě umi

Napsal: 12 zář 2015, 23:18
od malwin
ma podavacka pojistku?

Napsal: 12 zář 2015, 23:23
od malwin
jde mi o to, ze to spatne startovalo uz predtim na pumpe. umi ten motor bezet a dostavat naftu bez podavaciho cerpadla?

Napsal: 12 zář 2015, 23:29
od malwin
tak pri otoceni klicku na polohu I podavacka zabzuci...

Napsal: 13 zář 2015, 01:43
od fabiátor
Tak to je dobre, muzes jeste zkusit odpojit hadici co vede z filtru do tandemu a zapnout znovu ten klicek, mela by ti tam po dobu bzuceni natlacit nafta, nekam do kelimku nebo do flasky. Ja ty original hadice nahradil pruhlednyma, takze rovnou vidim i pripadny bubliny, byly-li by.

Mimochodem, melo by ti pri otocenim klickem probliknout i zhaveni.