Stránka 1 z 2

Problém s motorem Ford s-max 1.8 tdci

Napsal: 13 zář 2015, 14:41
od zdenouch
Auto začalo při jízdě klepat a postupem mlátit.
Nechal jsem to odtáhnout do nebližšího servisu .
Tam vydělali vstřiky a zavezli do Brna do auto ZM.

Odtud mi pan volal, že všechny vstřiky jsou špatné a nejdou ani repasovat.

Řekl jsem mu, že auto do poslední chvíle bez problému jezdilo a jak je možné, že všechny vstřiky najednou odešly.

Novej můžu mít za 7600,- x 4 ks a to nemám jistotu, že to bude vstřikama.

Vačka je v pořádku a hydroštely jsou bez vůle.

Zkontrolovali nové rozvody. Jsou také v pořádku, seřízené a neporušené.

Auto startuje bez problému až na mlácení, které se přenáší z levé části od

rozvodů!


Měřili tlaky na válcích. Jsou všechny stejné, v pořádku.

Když odpojili první vstřik od rozvodů, auto jelo a mlátilo.

Po odpojení ostatnich vstřiků po jednom auto nenastartovalo.

Tudíž předpokládám, že hlavní problém ve vstřikách nebude.

Děkuji za radu a pomoc pokud se někdo už s tímto problémem potkal.


Děkuji za pomoc.

Napsal: 13 zář 2015, 14:46
od geo
Když to mlátí tak co klika?Šály ojnic?

Napsal: 13 zář 2015, 17:10
od Bmwrepair
Ohrana pisnicka vsech co vstriky repasuji. Jsou to do jednoho podvodnici co jim je uplne jedno ze ten problem je jinde a jen chteji vydelat. By me zajimalo jak by se tvarili kdyby po nich nekdo chtel takovy auto opravit, oni vymenili vsechny vstriky motor by stejne nefungoval a zakaznik by odmitl zaplatit. Pokud to mlati mrkl bych taky na kliku.

Napsal: 13 zář 2015, 17:19
od mecano
V ZM Bosonohy jsou přivezené vstřiky a čerpadla bohužel skoro vždycky KO a ceny za díly a práci nehorázné.

jinak vstřik nový se dá sehnat kolem 6900.-

Napsal: 13 zář 2015, 17:59
od jericho-3
Bmwrepair píše:Ohrana pisnicka vsech co vstriky repasuji. Jsou to do jednoho podvodnici co jim je uplne jedno ze ten problem je jinde a jen chteji vydelat. By me zajimalo jak by se tvarili kdyby po nich nekdo chtel takovy auto opravit, oni vymenili vsechny vstriky motor by stejne nefungoval a zakaznik by odmitl zaplatit. Pokud to mlati mrkl bych taky na kliku.
Přesně tak, mechán je vydírán diesel servisy, zaplatí namontuje a když je problém, blbec je on..Když to servis zkurví, řeknou, záruku dáme pouze v případě, že to montuje naše firma... :(

Napsal: 13 zář 2015, 18:29
od zdenouch
Co mám dělat ?
Zavolat do servisu a požádat je, at sundají olejovou vanu a mrknou na kliku?

To abych servisu radil co má dělat.........
Peníze netisknu a jen tak vyhazovat peníze se mi nechce.

Napsal: 14 zář 2015, 08:33
od Bmwrepair
Neni servis jako servis, nekde to jsou jen vymenari co neumi pouzit to mezi usima. Pokud v tom mlati a je nenapadlo se podivat na kliku, asi bych se poohledl jinde

Napsal: 14 zář 2015, 17:34
od Jarda-k
Tyhle motory trpěly na destrukci pouzdra pístního čepu v ojnici. Přesně jak píšeš - z ničeho nic začal motor mlátit. Shodit hlavu a vzít za písty....

Napsal: 14 zář 2015, 18:10
od zdenouch
Dnes sundali olejovou vanu. Byl jsem u toho.
Vana plná lupínků a kousků asi z šálků. Na sítku čerpadla to samé.
Byl jsem tak nasranej, že jsem to ani nevyfotil.
Co mi ted doporučíte?
Před rokem jsem to koupil.
Nový motor nebo se to pokusit opravit?
Pokud to opravím tak se mi to nevyplatí prodat a na náhradní díly mi za to tu cenu za jakou jsem to koupil nikdo nedá.....

Napsal: 14 zář 2015, 21:35
od ecu123
oprav to vyplati se cena za vyvlozkovani ojnic neni velka uz jsem jich delal mnoho a vydrzi to doporucil bych i firmu ale je pro tebe daleko

Napsal: 14 zář 2015, 21:44
od ecu123
jo jeste bacha tenhle motor nema hydra

Napsal: 14 zář 2015, 22:00
od Ladas
do opravy bych osobně po takový smrti nešel a když už teda tak rozhodně zahodit původní olejové čerpadlo a doufat že si nějaká šupina nevzpomene a časem nepřipluje

Napsal: 16 zář 2015, 11:41
od roman1648
je to hnus no,včera u nás byl borec pro motor 1.6HDi, dovezli auto z Belgie, prý to jen mírně klepalo, říkali si klasika, přicpanej koš a klepou hydra, vyčistíme, udělá se turbo a hurá
no, ouha, pry shodili vanu, ty plná šupinek...tak šli dál a na klice byl v ojničních i hlavních ložiscích namotanej alobal.....nachystaý na prodání...takže +20 za jinej motor a kupa práce = výdělek v čudu...

Napsal: 16 zář 2015, 13:07
od Bmwrepair
[quote="zdenouch"]Dnes sundali olejovou vanu. Byl jsem u toho.
Vana plná lupínků a kousků asi z šálků. Na sítku čerpadla to samé.
Byl jsem tak nasranej, že jsem to ani nevyfotil.


Tak hlavne ze te chteli zkasnout za repas trysek. By me zajimalo jak by se tvarili po namontovani. Je to presne jak jsem tu uz psal, je jedno kde je problem, repase je potreba vzdycky:)

Napsal: 16 zář 2015, 13:10
od roman1648
Taky mě to pěkně sere, ať už dáš na kontrolu čerpadlo,vstřiky,turbo, z 99% volají že je to KO, když řeknu jen vyčistit a nastavit ( turbo ) , kroutí se jak hadi ( Turbocar ) (noteeth)