Vase zkusenost s oleji Total

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Vase zkusenost s oleji Total

Příspěvek od cin »

Poprosil bych o zkouknuti fotek a nejaky komentar k tomu. O co jde , jedna se o moji OI ASZ , po koupi jsem nechal vymenit hydrostely, saly na vacce , rozvody a dalsi veci vcetne oleje Total 9000 5W - 30 , samozrejmne splnujici normu 5005.050 pro PD , olej menen po 12 tis, nyni me cekala dalsi vymena . Predtim jezdilo auto v D na Long Life nejakych 200 tis . Bohuzel po ujeti dalsich km se jizdni projev zacal zhorsovat, auto prestalo tahnout a hrozne hulilo , odvezl jsem ho tedy k Marena TDI na opravu ( u nas se do toho nikomu nechtelo, vcetne mechanika , ktery mi bezne dela udrzbu) a po sundani vika a po cca 24tis km na olej Total vypadaji tyto veci takto :( :( :( , vacka i hydra :rip: :lebka: . Pred vymenou hyder atd . byla vacka v naprostym poradku, stara hydra taktez , i puvodni saly nebyly nijak projety, jen olesteny . Asi mesic po teto vymene jsem u byl u TDI Funa na mensi uprave a na serii nameril 150 koni , tudiz vse bylo zrejmne OK . Jeste reknu ze hydra , saly jsem koupil origo ve Skodovce sam osobne, olej mi koupil mechanik v servisu kde pracuje a tento olej pouzivaji do vsech aut, takze i vylucuju ze by to byl nejaky padelek nebo stary hajzl . U montaze jsem osobne byl, vim zcela jiste, ze tyto dily byly pouzity , jinak Marena motor rozdelal i dole, saci kos byl cisty, cerpadlo v poradku a nasledne meril tlak oleje , ktery byl na volnobeh 1,5 bar a na 2tis otacek to byly 4 bary, tudiz motor urcite mazal . Muzete nekdo vysvetlit jak se to mohlo stat ? Jedina chyba na kterou se prislo , byla , ze mechanik pred montazi novych hyder je nevymackal a vrazil je do motoru tak jak byly (wallbash) (wallbash) (wallbash) . Po sundani hlavy byly videt ventily obtisteny v pistech :( :x . Myslite ze by toto melo vliv na destrukci vacky a hyder ?? Na vacce jsou ovsem vydreny i palce co mackaji vstrikovace, nejenom tedy ventily . Nebo je opravdu na vine ten olej Total , ktery nedostatecne mazal a dily se takto sedrely ? Poradte prosim :worthy: , za kazdou radu i sebensi poznatek jsem vdecny, velice rad bych se toho do budoucna vyvaroval Jeste na konec bych dodal , ze ten Total , plnou syntetiku jsem pred tim 10 let lil do rotacky a vzdy bylo vse OK :? Nyni jsme s Marenou nasadili Mobil , pro uplnost

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten olej byl opravdu Total 9000 5w30?
Já jen, že normu 505.01 plní u Totalu olej INEO MC3 což není 9000.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

to je vostrý :shock:

já hydra taky nevymačkávám. Hydra byly PD čkový? Neříkej že si za ně utratil ty nesmysle co za ně v autorizáku chtějí?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zjavne si tam ulial SAPSovy olej VW 507.00 ktory je bezne k dostaniu vo viskozite 5W-30 a je urceny pre moderne TDI s DPF. No a takto to potom dopadne. Ale nikto mi neda za pravdu. Do pumpaca bez DPF s pevnym servisnym intervalom patri olej VW 505.01 Je na tom nieco nepochopitelne :?

A este by nebolo odveci kuknut ci nevypadli zaslepky olejovych kanalikov v klaviature (vahadlach) ;)
blonn
Aktivista
Příspěvky: 1135
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 19:08
Bydliště: Praha

Příspěvek od blonn »

Tak hydra vymackat je jasny, bo bordel co je v nich je jen konzervacni. To by ale nezpusobilo toto. Ten olej bude asi pricinou. Splnuje 505.01? Jezdilo to normalne? Synchronizece vacka/ klika Ok?
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

liju 5w30 507.00 od mobilu do všech PD a hydra i vačka drží. Teď jsem přenastavoval vstřiky na autě kde je na něm najeto 70 tis km a ani náznak opotřebení. Tehdy se dávala vačka a hydra kvůli vypadlým záslepkám.

Viděl jsem i fábii která jezdila x let na 505.00 a motor si vrněl jako nový.
Naposledy upravil(a) Biimbo dne 13 zář 2015, 21:12, celkem upraveno 1 x.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Hydra nevim jestli byly do PD , nebyly to ty cerny, nicmene mi tvrdily ze do PD jdou dat a ze je davaji , dal jsem za ne nejak ke trem tis, . Jinak zaslepky ve vahadlech byly vsechny, auto jezdilo normalne, synchronizace se po rozvodech (samozrejmne na pripravky) dala na O . Jeste jednou se zajdu podivat na ten obal, co tam vlastne je napsano. A dekuju za podnety :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

No napiš i obj. číslo zdvihátek, 038 109 309 C je momentálně v originále kus za 962kč, nahrazuje starší provedení pro PD bez dpf 038 109 309 A, to bude lacinější, ale už cenu nemůžu dohledat, patrně ho plně nahradili zdvihátkem s koncovkou C.
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1645
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Olej kterej se mění po 12tis at už je to ten nebo ten, nezpůsobí takovou paseku..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

My lejeme Total leta a nevim o problemu kvuli "spatnemu" oleji(tuk tuk tuk)
Ty zaslepky na 100% OK???
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

dve veci, zdvihatka byla cerna nebo mela spon cerny vrsek? Protoze jestli ne nejsou urceny pro PD. A co zalespky na vahadlech, jsou na svem miste poradne?


jinak jezdi tu jedna fabia 74kw na servis a leje se tam 10w40 Carlson bez patricne specifikace a auto jezdi krasne. Takze neverim, ze by spatny olej byla pricina takoveho opotrebeni. Mozna dlouhodobe ano, ale ne za tak kratkou dobu.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20222
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Taky se me to nezda....ze by to po 25tis.bylo na maderu takto kompletne
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Jsem dělal vačku a hydra na OII která tam zřejmě neměla záslepky delší dobu a pufala do sání asi rok a půl. Jezdi 25tis ročně, olej long po 15 tis a hydra a vačka byly chycený ale ne takhle moc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

pamatuju si Golfa ARL, km nezmámé - nějaký dovoz i Itálie... prodřelo se po čase zdvihátko díky vypadlým záslepkám - začlo to mit hodně divný zvuk do vzduchového filtru. Vačka byla samozřejmě chytlá, ale zdaleka ne takto. Toto je opravdový masakr.
Určitě ten vršek mazal?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tady je obal od toho oleje , jinak hydra byly cely stribrny , na krabicce napis INA , cislo uz nevim , ale zkusim zjistit . Zaslepky byly vsechny na svym miste
Obrázek
Obrázek
Obrázek
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“