Stránka 1 z 1
					
				TDI AHF na 3 válce
				Napsal: 14 zář 2015, 10:57
				od vikino
				Zdravím všechny,
mám tak trochu záhadu s motorem AHF, nejdřív jsem to dával za vinu fouklýmu těsnění pod hlavou, to jsem ale včera vyměnil, hlava přebroušená, ventily zalapovaný, všechno OK, nastartuju, běží na 4, jedu v klidu, zastavím, běží na 4. Problém nastává když jedu svižně třeba do kopce a mám víc naloženo, pak zastavím a běží na 3...Chcípnu, nastartuju, běží na 3, nekouří, jen běží na 3, tak se rozjedu s HTP, jedu klídek, 50-60 po vesnici, po chvíli zastavím a zase běží na 4...
Setkal se s tím někdo z vás? Vstřiky PP764, všechny otvírají na předepsanym tlaku...
Napadá mě jedině čerpadlo, ale i to je divný...
Díky za rady, Vítek
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 11:21
				od Jirka Kužel
				zřejme se ti přidírá vstřik..
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 12:36
				od vikino
				Chci si s sebou vzit 17 klic a az to pobezi na 3 tak zkusit kterej valec to je, pripadne mu jeste zmerit tlaky...
Cerpadlo myslis ze to nemuze delat?
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 14:33
				od optimista
				ked si menil tesnenie nespadol Ti bordel do vstreku?
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 15:16
				od vikino
				Nic neni nemozne,ale mel jsem v nich strceny a prelepeny hadr...a zase proc by to delalo jen po tom,co mam vic pridano a tece tamtudy vic nafty,kdyz pojedu i 20km jen tak normalne,tak to nic neudela...
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 16:48
				od UchoTD
				zmeraj tlaky,hlavu si si robil sám?
voditka si menil?
aj ked je to rotačka,skús pozriet kanál 13 ked ide na 3,mohlo by to napovedat.
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 17:00
				od vikino
				Hlavu jsem delal sam,vodítka ok, tak jsem nemenil, tlaky zmerim ale nejdriv zkusim ktery vstrik jestli fakt nezustava viset...
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 17:03
				od UchoTD
				tesnost ventilov je 100%? chodili lahučko vo voditkach? hydra si vypustil?
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 17:05
				od GarazKrskany
				Ahoj. Možno ti napomôžem. Riešil som situáciu kedy bola veľká vôľa medzi vodítkom a ventilom, ventil sa pootáčal voči už zaklepanému sedlu a raz tesnil raz nie. A navyše keď ti ide na 3 valce a naftu ti do nefunkčného valca dáva, tak by malo trošku dymiť nabledo
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 19:07
				od vikino
				Ventily sedi ma 100%,rucne jsem je pastou na ventily zalapoval,dal jsem novy gufera na ventily,hydra vypusteny...
Sedla jsou jako nova,jinak bych to tam ani nedával zpatky,je to zvlastni.
Ale mozna to fakt bude vstrikem,protoze se mi to povedlo zkouset kdyz to bezelo na 3,nekourilo to ani trochu a kdyz jsem povolil 2. vstrik,tak to byl on,a kdyz jsem mel hlavu dole,tak byla hlava na 2. valci trochu zakarbonovana,ostatni sly krasne utrit ale 2. ne,ani Carlanem to neslo moc dolu,coz by napovídalo tomu,ze to blbe pali...
			 
			
					
				
				Napsal: 14 zář 2015, 19:07
				od vikino
				Ventily sedi ma 100%,rucne jsem je pastou na ventily zalapoval,dal jsem novy gufera na ventily,hydra vypusteny...
Sedla jsou jako nova,jinak bych to tam ani nedával zpatky,je to zvlastni.
Ale mozna to fakt bude vstrikem,protoze se mi to povedlo zkouset kdyz to bezelo na 3,nekourilo to ani trochu a kdyz jsem povolil 2. vstrik,tak to byl on,a kdyz jsem mel hlavu dole,tak byla hlava na 2. valci trochu zakarbonovana,ostatni sly krasne utrit ale 2. ne,ani Carlanem to neslo moc dolu,coz by napovídalo tomu,ze to blbe pali...