Stránka 1 z 2

Leon TDI arl

Napsal: 15 zář 2015, 10:46
od Síťan
Čau lidi. Chtěl jsem se zeptat jak vám jede tento typ arl na dvojku v nízkých otáčkách. Jenom na tu dvojku když auto točí 1500 otáček a dám podlahu tak zabere az při 2100 otáčkách. Tam dostanu kopanec. Nemělo by to tahat už od 1800? Mám vše ok. Váha vzduchu,čip, turbo vycistene log je taky ok jen to zabere az při 2100 na tu dvojku. Poraďte díky :-)

Napsal: 15 zář 2015, 10:59
od Frenzy
Turbo se po vyčištění vypodkládalo?

Napsal: 15 zář 2015, 16:33
od Síťan
ano o 0,1

Napsal: 15 zář 2015, 17:38
od sparco gti
banka dobre nastavena?

Napsal: 15 zář 2015, 17:43
od Síťan
Tu jsme nastavovali... o 2,3 otáčky jsme přidali a je to lepší... Ještě to chce ale doladit...Ještě kámoš říká že N75 zkusit...

Napsal: 15 zář 2015, 18:08
od MarfyE34
Tak třeba já na mém ALH jsem lopatky podložil a auto ztratilo "tah" a logicky se i zvýšila spotřeba. Čili po pár dnech šli válečky ven a už mám cca 60 000 km najeto a turbína nabíhá ukázkově. A bez dalšího čištění. Za mě doporučuju nevypodkládat !

Napsal: 15 zář 2015, 18:37
od Síťan
No turbo je udělané ukázkově! Na logu je to super... žádný přefuk ani podfuk. Hodnoty se překrývají správně... A v 1800 otáčkách tlačí správné množství vzduchu. Jen je tam ta prodleva. Myslel jsem, že váha vzduchu, ale není to vono. Váhu mám dobrou. Ještě zkusím N75 a pak nevím... Turbo má naběhaných 232tisíc tak vypodložení je potřeba. Když vypodložíš 0,2 tak to věřím že auto nepojede, ale 0,1 se běžně vypodložuje a ok. Nehledně na to, že turbo se tak neznečišťuje... Kdyby to vypodložení bylo špatně tak na logu bych ty hodnoty nechtěl vidět! :-)

Napsal: 15 zář 2015, 22:25
od tantor-bn
Bežne sa turbo nepypodložuje.

Napsal: 15 zář 2015, 22:45
od eazy20
ja som podlozil vb s 0,1mm a je to rozdiel,tie uplne spodne otacky bieda,ak budem mat viac casu na svoje auto tak podlozky pojdu von

Napsal: 16 zář 2015, 09:33
od Woko_O
Však je to pochopitelný. Některý turba maj po vypodložení horší náběh.. tak to prostě je..

Napsal: 16 zář 2015, 10:11
od kubima
Když má v 1800 otáčkách nafoukáno, musí to přeci jet i s vypodloženým turbem. Když tomu dáš podlahu, je za tebou černo? Potřebuješ zjistit jestli tam máš málo paliva nebo vzduchu.
Mám taky ARL, náběh tak ve 2200 otáčkách, přitom požadavek tlaku je splněnej už mnohem dřív. Turbo mě seřídil pechy na stolici, tak myslím že tam problem nebude. Vedení vzduchu těsný. Nafta tam jde.
Jestli máš přibližně stejný příznaky, myslím že problem bude řešit nová vačka.

Napsal: 16 zář 2015, 15:56
od Kuny
Slyšel jsem že arl motory to tak mají, prý je to tím že mají vetší turbo než např. 96kw.

Napsal: 16 zář 2015, 20:09
od cin
Mam ASZ a k nemu turbo VB a soft TDI Fun a turbo krasne nabiha nekde kolem 1400 ot a tahne az k omezovaci , zadna turbodira, zadny kopanec, proste linearni zatah, vrchol kroutaku mam v 2200 ot , ale turbo ovsem novy, zadnej starej srac nebo repas . Jestli mozna nemate chybu tady . Jestli je turbo OK, zkusil bych mozna i tu vacku, jak se pise, me to se sedrenou vackou taky nechtelo nabihat, spodek zadnej a cerno za mmnou

Napsal: 16 zář 2015, 22:06
od kubima
Jen mi vrtá hlavou, proč by vačka způsobovala jen špatnej spodek a s plným výkonem neměla problem .. :?

Napsal: 17 zář 2015, 19:38
od cin
To mas pravdu, otazka je , jestli to ten plnej vykon dava doopravdy a nebo jestli se majitel jen domniva ze to je uz plny vykon, a treba v realu neni :? Me to od 3000 taky jelo slusne , ale vacka byla na srac (viz moje vlakno o oleji Total) . Sundat viko neda tolik prace a hned je videt jak ta vacka na tom je, za tohle nic neda a ani nemusi do servisu