
Jak desocializovat Fabii 1.4 44kw?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak desocializovat Fabii 1.4 44kw?
Hledám radu - holka má Fabii 1 v sociální edici (kromě 1 airbagu tam neni nic, je to uplnej holovůz). Potřeboval bych poradit jak z toho udělat za rozumný peníze přibližovadlo s použitím dílů z bouraček. Díky za každý tip - kromě "prode a kup jí auto"
.

já spíš čekal radu typu - bez výměny kabeláše jdou vyměnit švihadla za elektriku, stačí tenhle a tenhle díl...scream píše:no uplne normalně. prací, jak jinak:-))) ale položilbych si otazku, jestli to za to vubec stojí s tou "motorizací"
no jinak je mi jasný že to je mlácení mrtvýho koně ale co nadělám... a holčičkám 1.4 empéí stačí.
Ten motor, přestože z konstrukčního hlediska má odzvoněno už před revolucí, není až tak špatný. Opomeneme-li skutečnost, že to není žádný sprinter, je velmi úsporný a dobrý do města. Tedy pro babu ideální varianta (rozhodně lepší volba než o poznání modernější kulhavý tříválec s označením Herka Trochu Pomalá). Měl jsem tento motor 1,4MPi / 44 kW AZE v Comfortu a jelo to dálku v plném obsazení do 6,5 litru a když se jelo ve dvou lidech a opravdu rozumně (to znamená do 120 km/h), jel i pod šest.
Ovšem pokud to máš v Junioru, pak toho moc nevymyslíš. Problém je v tom, že tyto vozy mají centrální elektroniku, čímž jakékoli změny ve výbavě rovnají se problémům.
Má to malé brzdy, postrádá to přední stabilizátor, posilovač řízení, ABS, druhý AIRBAG,....... - dodělat lze snad pouze přední mlhovky a snad centrál, a to nesmíš trvat na originálu a spokojit se s nějakým uni-modelem centrálního zamykání. A i tam to není tak jednoduché.
Asi bych se na nějaké dodělávky formou montáže čehosi z bouračky pořádně vykašlal. Není jednodušší skutečně vyměnit celé auto???
Já jsem v únoru to auto prodával a měnil za Galaxy - byl v plné výbavě Comfort (2x AirBag, centrál na DO, mlhovky, široká kola, dělená zadní sedadla, stavitelné sedadlo řidiče, okna př. dveří v elektrice, tónavaná skla, palubní počítač, stavitelný volant), navíc se střešním oknem origo Škoda, rok 2001, najeto to mělo 54.000 km na servisní knížce a měl jsem potíže se toho zbvit za 120.000 Kč. A to byl mazel!!!!!
Ovšem pokud to máš v Junioru, pak toho moc nevymyslíš. Problém je v tom, že tyto vozy mají centrální elektroniku, čímž jakékoli změny ve výbavě rovnají se problémům.
Má to malé brzdy, postrádá to přední stabilizátor, posilovač řízení, ABS, druhý AIRBAG,....... - dodělat lze snad pouze přední mlhovky a snad centrál, a to nesmíš trvat na originálu a spokojit se s nějakým uni-modelem centrálního zamykání. A i tam to není tak jednoduché.
Asi bych se na nějaké dodělávky formou montáže čehosi z bouračky pořádně vykašlal. Není jednodušší skutečně vyměnit celé auto???
Já jsem v únoru to auto prodával a měnil za Galaxy - byl v plné výbavě Comfort (2x AirBag, centrál na DO, mlhovky, široká kola, dělená zadní sedadla, stavitelné sedadlo řidiče, okna př. dveří v elektrice, tónavaná skla, palubní počítač, stavitelný volant), navíc se střešním oknem origo Škoda, rok 2001, najeto to mělo 54.000 km na servisní knížce a měl jsem potíže se toho zbvit za 120.000 Kč. A to byl mazel!!!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)