nissan patrol 2.8td rv 1994
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nissan patrol 2.8td rv 1994
Mam u sebe Nissana Patrol 2.8td 6 valec s rotacnim cerpadlem a ma nekolik problemu.
Studeny hure startuje -bubla a tezko chytne,musi se pridat plyn,aby chytnul a hodne huli.Kdyz je studeny,tak blika kontrolka zhaveni. (Ma tohle auto ridici jednotku)?pokud je motor teply tak chytne hned.Ma to nejak obohacovac nafty pri studenym startu?jak funguje.
Kde ji najdu?
Auto nema zadny vykon,na to ze to je 2.8 td 6 valec,tak za jizdy z nej dostanu maximalne 2000ot/min a rychlost 90km/h,nema to vykon ani po rovine,do kopce a ani z kopce.
Rucicka na tlak oleje si ukazuje co chce.
Na co se zamerit?
Studeny hure startuje -bubla a tezko chytne,musi se pridat plyn,aby chytnul a hodne huli.Kdyz je studeny,tak blika kontrolka zhaveni. (Ma tohle auto ridici jednotku)?pokud je motor teply tak chytne hned.Ma to nejak obohacovac nafty pri studenym startu?jak funguje.
Kde ji najdu?
Auto nema zadny vykon,na to ze to je 2.8 td 6 valec,tak za jizdy z nej dostanu maximalne 2000ot/min a rychlost 90km/h,nema to vykon ani po rovine,do kopce a ani z kopce.
Rucicka na tlak oleje si ukazuje co chce.
Na co se zamerit?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: nissan patrol 2.8td rv 1994
na všechnoadi píše:Mam u sebe
Na co se zamerit?
od začátku autodata a měřit

stará nafta, to zase tak složitý nebude, neřešíš kokotiny v podobě počítačů,dpf apod.
začít základníma věcma jako je paliváč,dodávka a padání nafty,předpokládám že to má čerpadlo Denso a to bude hlavní kámen úrazu, at si majitel rozmyslím co s tím chce protože repas čerpadla bude dvacka jen to zaduní,kontrola vstřiků popř. výměna špičky/ek, 800 za kus + práce
turbo ven a zkontrolovat, vyčistit, výměna, to samé, pokud bude po něm, nevyplatí se opravovat, radši sehnat nové ( umím z Anglie za dobrej peníz )
průchodnost výfuku / katu nezapomenout
takže good luck
ať si pán nachystá padíka a můžeš začít řešit
začít základníma věcma jako je paliváč,dodávka a padání nafty,předpokládám že to má čerpadlo Denso a to bude hlavní kámen úrazu, at si majitel rozmyslím co s tím chce protože repas čerpadla bude dvacka jen to zaduní,kontrola vstřiků popř. výměna špičky/ek, 800 za kus + práce
turbo ven a zkontrolovat, vyčistit, výměna, to samé, pokud bude po něm, nevyplatí se opravovat, radši sehnat nové ( umím z Anglie za dobrej peníz )
průchodnost výfuku / katu nezapomenout
takže good luck
ať si pán nachystá padíka a můžeš začít řešit
Auto je v krasnym stavu.Ma to poctivych 148 000km a majitel stim jezdi jen parkrat do roka.
Zjistil jsem ze jsou KO zhavicky na 4,5,6 valci,coz by se vyresily ty spatny studeny starty.Mam je objednany,tak se uvidi.
Co se tyce toho vykonu,tak jsem z toho vic jak 90km/h nevytahl - nemam zkusenost jak tyhle auta jezdi,ale za jizdy z nej vic jak 2100ot/min nevytahnu na vyssi prevodovy stupne.
Zjistil jsem jednu zasadni vec:Ze nekdo jak u toho opravoval tesneni pod hlavou,tak prehazel totalne podtlakovy hadicky,a dokonce zbyla jedna rozpojena.
Ty co jsou napojeny,tak nedavaji vubec zadny smysl. Napr: membrana na cerpadle je napojena na membranu na turbu,hlavni podtlak co jde do pneumatickych ventilu od vyvevy z altiku,tak je zapojena pouze na jeden pneumaticky ventil a ostatni pneumaticky ventily nemaji zadny privod.Potreboval bych schema jak maji byt zapojeny podtlaky vcetne membrany na cerpadle.Nemate nekdo prosim schema,nebo aspon stejny motor na kterym byste mi to vyfotily?
Diky
Zjistil jsem ze jsou KO zhavicky na 4,5,6 valci,coz by se vyresily ty spatny studeny starty.Mam je objednany,tak se uvidi.
Co se tyce toho vykonu,tak jsem z toho vic jak 90km/h nevytahl - nemam zkusenost jak tyhle auta jezdi,ale za jizdy z nej vic jak 2100ot/min nevytahnu na vyssi prevodovy stupne.
Zjistil jsem jednu zasadni vec:Ze nekdo jak u toho opravoval tesneni pod hlavou,tak prehazel totalne podtlakovy hadicky,a dokonce zbyla jedna rozpojena.
Ty co jsou napojeny,tak nedavaji vubec zadny smysl. Napr: membrana na cerpadle je napojena na membranu na turbu,hlavni podtlak co jde do pneumatickych ventilu od vyvevy z altiku,tak je zapojena pouze na jeden pneumaticky ventil a ostatni pneumaticky ventily nemaji zadny privod.Potreboval bych schema jak maji byt zapojeny podtlaky vcetne membrany na cerpadle.Nemate nekdo prosim schema,nebo aspon stejny motor na kterym byste mi to vyfotily?
Diky
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Uz jsem na to prisel,byly prehozeny privodni hadicky od vyvevy.Jeste u toho obcas spatne ukazuje budik na tlak oleje,kde u tyhle skatule najdu cidlo tlaku oleje?slovacek.milos píše:to turbo nejde ovládat jak dosáhne tlak v potrubí banda pustí tlak do výfuku spíš ho měřit a hledat díru
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
jak u toho pracuje zhaveni?Ma to dvere rele,jedno je veliky a jedno je maly.
Veliky je na hlavni zhaveni pro 6 valcu a to druhy je na dozhavovani.
Byly u toho 3 zhavky spatny (zrovna ty co jsou na dozhavovani jeste nevic,takze pro 4,5,6valec)
zhavky jsem vymenil,ale porad po startu blika zhaveni cca 4minuty. Takze mi je jasny ze nefunguje dozhavovani.
Zjistil jsem ze rele dozhavovani melo v sobe preruseny vodice co jdou z 30 pri sepnuti na zhavky.Zkusil jsem to zaletovat,jelikoz jinak rele funguje.
jenze se mi stava ze bud prizhaveni vyhori pojistka a nebo se zacoudi z relatka a vyhori pojistka.
meril jsem zkrat od pojistky do relatka a z relatka ke zhavkam,a zadny zkrat tam neni.
rele ma odpor civky 14ohmu,kdyz ho hodim na baterku tak cvaka a normalne prochazi.Zadny zkrat by na nem nemel byt.
Muze to delat,ze je pretizeni a nevydrzi to?Ja jsem jeste zkousel odpojit hlavni zhaveni (jestli se to nejak nezkratuje s dozhavovanim) a stejne je problem.
Jaka velikost pojistky prijde na dozhavovani?Nejaky dobrak tam strcil obycejny drat misto pojistky.
Veliky je na hlavni zhaveni pro 6 valcu a to druhy je na dozhavovani.
Byly u toho 3 zhavky spatny (zrovna ty co jsou na dozhavovani jeste nevic,takze pro 4,5,6valec)
zhavky jsem vymenil,ale porad po startu blika zhaveni cca 4minuty. Takze mi je jasny ze nefunguje dozhavovani.
Zjistil jsem ze rele dozhavovani melo v sobe preruseny vodice co jdou z 30 pri sepnuti na zhavky.Zkusil jsem to zaletovat,jelikoz jinak rele funguje.
jenze se mi stava ze bud prizhaveni vyhori pojistka a nebo se zacoudi z relatka a vyhori pojistka.
meril jsem zkrat od pojistky do relatka a z relatka ke zhavkam,a zadny zkrat tam neni.
rele ma odpor civky 14ohmu,kdyz ho hodim na baterku tak cvaka a normalne prochazi.Zadny zkrat by na nem nemel byt.
Muze to delat,ze je pretizeni a nevydrzi to?Ja jsem jeste zkousel odpojit hlavni zhaveni (jestli se to nejak nezkratuje s dozhavovanim) a stejne je problem.
Jaka velikost pojistky prijde na dozhavovani?Nejaky dobrak tam strcil obycejny drat misto pojistky.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Tak jsem meril na relatku dozhavovani napeti co jde na civku po startu a jde tam jen 1,5V.Pokud dam plus proti kostre pres merak,tak je to 12V,to je Ok.
Ale kostru jednotka nespoji.Respektive spoji ale malo,proto to nesepne rele.
Jinak v jednotce je to nejaky zeleny u kondenzatoru primo na tom pinu co spousti jednotka rele dozhaveni.Mohlo by nefunkcni dozhaveni byt jednotkou nebo to jednotka takhle spousti umyslne?
Ale kostru jednotka nespoji.Respektive spoji ale malo,proto to nesepne rele.
Jinak v jednotce je to nejaky zeleny u kondenzatoru primo na tom pinu co spousti jednotka rele dozhaveni.Mohlo by nefunkcni dozhaveni byt jednotkou nebo to jednotka takhle spousti umyslne?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009