cukani motoru octavia 2.0 tdi rs
Moderátoři: šulda, Moderátoři
cukani motoru octavia 2.0 tdi rs
dobry den. hladal som podobny problem ako mam ja ale nenasiel som tak sa spytam. mam octaviu 2.0 tdi rs, rv 2007 BMN pri prudkej akceleracii( plynovy pedal na podlahe) mi zhruba pri otackach 2700ot/min do 3200 otaciek trha-cuka potom auto ide zase normalne.... najskor to zacalo takym jemnym cuknutim asi pred rokom aj pol, teraz je to v stadiu ze to trha az sem tam vynecha pri kazdom rozjazde. pred dvoma rokmi som bol na vymene vstrekov-zvolavacka. turbo som menil po 60 000, teraz mam najazdenych 130 000. bol som aj na diagnostike v skodovke, vraj turbo nema tlaky, ale nechapem jednu vec ze ked nema tlaky tak preco nad tych 3200 otaciek ide ako nove? dalsi mi povedal ze to budu tie vstreky - moj nazor, ked je raz vstrekovac spatny tak je spatny od volnobehu az po 4000 otaciek .... alebo sa mylim? nechcem vymenit pol motora lebo ani to nieje lacna zalezitost a zistit ze niekde je (obrazne povedane) spatny kontakt..... nemali ste niekto podobny problem? dakujem za odpoved.
benzin je do zapalovacu,diesel je diesel....
-
kubima
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 567
- Registrován: 25 bře 2014, 21:47
- Bydliště: Deštné v Orlických horách
V tomhle by ses mohl najít
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=45
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 1&start=45
Re: cukani motoru octavia 2.0 tdi rs
este 2 veci - do nudzoveho mi to nepada, druha vec - ked som bol v skodovke na diagnostiku tak mi aj vycistili dpf a auto jazdilo 1 den ako nove, bez skubnuti......potom na dalsi den rano to bolo ako pred tim- sklbanie,trhanie......igor27 píše:dobry den. hladal som podobny problem ako mam ja ale nenasiel som tak sa spytam. mam octaviu 2.0 tdi rs, rv 2007 BMN pri prudkej akceleracii( plynovy pedal na podlahe) mi zhruba pri otackach 2700ot/min do 3200 otaciek trha-cuka potom auto ide zase normalne.... najskor to zacalo takym jemnym cuknutim asi pred rokom aj pol, teraz je to v stadiu ze to trha az sem tam vynecha pri kazdom rozjazde. pred dvoma rokmi som bol na vymene vstrekov-zvolavacka. turbo som menil po 60 000, teraz mam najazdenych 130 000. bol som aj na diagnostike v skodovke, vraj turbo nema tlaky, ale nechapem jednu vec ze ked nema tlaky tak preco nad tych 3200 otaciek ide ako nove? dalsi mi povedal ze to budu tie vstreky - moj nazor, ked je raz vstrekovac spatny tak je spatny od volnobehu az po 4000 otaciek .... alebo sa mylim? nechcem vymenit pol motora lebo ani to nieje lacna zalezitost a zistit ze niekde je (obrazne povedane) spatny kontakt..... nemali ste niekto podobny problem? dakujem za odpoved.
benzin je do zapalovacu,diesel je diesel....
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Máš plnej filtr DPF,takže pokud chceš jezdit jako Schumacher,tak musíš dát novej nebo pryč.Jinak ti to nepojede nikdy.BMN je šajze motor.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
sharik4x4
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Cuká to, protože to má málo vzduchu,přes ten ucpanej filtr.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz