Brzdný účinek DS performance
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Brzdný účinek DS performance
Jen drobný dotaz,,mám na autě 312 brzdy,kotouče ferodo a desky trw,,když bych dal desky DS,zlepší se účinek při studených brzdách?? nebo je to znát jen když se ohřejou??
Octavia II RS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Dával jsem nedávno na svoje 288mm komplet Ate, desky i kotouče obyč základní řadu a v normálním provozu to brzdí výborně, i studený z vyšší rychlosti, nemůžu si stěžovat
Jakýkoliv DS brzdí za studena hůř než série, ale po zahřátí to stojí za to. DS2500 jsou bomba, horší je ta cena

Jakýkoliv DS brzdí za studena hůř než série, ale po zahřátí to stojí za to. DS2500 jsou bomba, horší je ta cena

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumyfavo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno
Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip
. Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny
Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim































O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
naozaj poriadne si ich zabehol??cin píše:Tak ja mam bohuzel opacnou zkusenost , nasadil jsem desky DSPF , samozrejmne nove, na 4 pist Brembo a ucinek je musim napsat velice podprumerny, spis na hovno![]()
Tesil jsem se ze to bude jedovaty a spolujezdci ze se obesi na pasu, bohuzel je z toho jen moje velky zklamani a rozcarovani . Predtim jsem mel jen obyc . seriovy 288 , kotouce origo, desky Pagid a brzdilo to llip
. Prosim o jakoukoli radu co udelat , aby se to rapidne zlepsilo . Jinak ty trmeny mam po kompletni repasi, vsechny gumicky , manzety , trubky , ovzdusnovaky vymeneny, k tomu jsem si nechal udela pancerovy hadice . Mel jsem k tomu kotouce EBC Ultimax drazkovany, ted jsem na zkousku dal kotouce TRW hladky , ale ucinek je porad bidny . Zkousel jsem je dle rad na ruznych racing forech a i jinde , jakoby zahoret , takze jsem je asi 6x ze 12O vzal na tvrdo az do O , ale nic , jen se pekne ohraly a smrdely , ucinek stejny jak pred touto "procedurou" teply i studeny
Pritom ty DSPF by mely brzdit hned i studeny, podle soucinitele treni maji daleko vetsi soucinitel nez serie, je to nejaka organicka baze. Poradte prosim
![]()
mne tiež zozačiatku takmer vôbec nebrzdili(DS2500), že z nich dymí to ešte nestačí, nech kotúče svietia v tme

a radšej nie na 0, len spomalovať a plynule ich zohriať
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
No já mám hlavně problém s tím, že se mi při brždění ve vyšších rychlostech roztřepe celý auto. Po pár prudších zabržděni se to zlepší a je pár týdnů klid a pak chci na dálnici zpomalit a auto se zase začne třepat. Kotouče mám brembo a desky textar. Na zadku už jsem vyměnil desky za ate a značně se brzdný účinek zlepšil, ale na předek bych chtěl něco lepšího, přeci jen ta ropa pod kapotou něco váží.alni píše:DS performane mám len vzadu -jednoznačne brdia lepšie aj za studena ako klasické(predtým tam bol textar)
280mm: DS2500 a 232mm: DS performance -a v 120km/h brzdový účinok limitujú gumyfavo píše:Přídám se k tomuto dotazu, také by mne to zajímalo, protože už nevím co na svoje brzdy 312 mm dát za desky či kotouče aby to normálně brzdilo i při rychlosti nad 120 km/h
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi