EA 189 Typové označení motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

EA 189 Typové označení motoru

Příspěvek od David.RS82 »

Motor s emisním softem na Euro 5.. Mám ho tam, tak budu informovat co mě čeká v jednání se Škoda Auto..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pravděpodobně sladké pindy ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

asi tak
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Neplní pouze v USA.Evropské euro 5 v pohodě i bez softu.Takže nic nečekej.
OCTAVIA- ALH
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Myslis ze ti vratej penize? (LOL)
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

amerika si prostě odjakživa brání svoje trhy zboží, práce i odbytu, když je válka de to samo když je mír hledá mouchy (LOL)

i EU nechce pustit ameriku jsou to čuráci na obou stranách (LOL)
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

JeníkRS píše:Myslis ze ti vratej penize? (LOL)
No jasně.. A novýho Supa k tomu.. 😁😎 .. Je mi to jasný..Žijeme v ČR. Ale jak jsem psal uvidíme co si pro nás VW připraví.. Podle kamaráda ze Škody, který by měl mít na starost svolávačku jsou ve hře různé alternativy, ale VW teď dost tlačí na výměny celých motorů a finanční kompenzace. Rozdíl v ceně motoru EU4 a EU5.. Nic oficiálního zatím..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

STIB píše:Neplní pouze v USA.Evropské euro 5 v pohodě i bez softu.Takže nic nečekej.
To není pravda.. Plní EU4 soft je tam aby plnil EU5.. To vím na tuty..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
David.RS82
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 10 kvě 2015, 09:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od David.RS82 »

David.RS82 píše:
STIB píše:Neplní pouze v USA.Evropské euro 5 v pohodě i bez softu.Takže nic nečekej.
To není pravda.. Plní EU4 soft je tam aby plnil EU5.. To vím na tuty..
Vzali starý motor a z PD překopli na CR a emise dohnaly softem..
SII Elegance TDi 103kw, R.V. 2012, CFFB, typové ozn. motoru EA189 = emisní soft.
OII RS TDi 125kw, MR06 provoz 07, BMN = prodáno
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

V principe je myslim jedno kto ako podvadzal, auta funguju a posadku neohrozuju. Dolezite bude, ci autam nezoberu spatne homologaciu a tym padom bude zvolavacka povinna. To sa uz mozu zacat skrabat majitelia aut po dpf a inom podobnom tuningu. Taketo opatrenie by spravilo z auta bezcenny vrak, resp. majitel by musel patricne investovat. Myslim, ze z autorizaku by take auto velmi tychlo vytlacili na ulicu.

Btw. 1,6 motor je asi novy motor a ma problemy. Takze o starych motoroch s CR systemom a upravenym softom to 100% pravda nebude.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33630
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="dibarbora"]V principe je myslim

myslet znamená hovno vedět a je lepší to neřešit a jezdit ;) princip je jezdit a užívat si života ;)
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1433
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

slovacek.milos píše: lepší to neřešit a jezdit ;) princip je jezdit a užívat si života ;)
Za tohle dávám 1+ ;)
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
pentadius
Přispěvovatel
Příspěvky: 65
Registrován: 17 úno 2010, 21:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od pentadius »

Tak ho tam mám taky ... :( Jsem zvědavej, co z toho bude. Najeto 35 000 a ještě rok a půl v záruce. Dokud jsem to nevěděl, byl jsem šťastnější :D
ex Vosička: BLT-EGR(hybrid Andree+big IC+Huml)xReesha = 190 PS 394 Nm
S2 combi, "Black edition", 125 kW
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

Nic z toho nebude, proc taky, nejsi na americkem trhu.Vymazou tu část softu, co upravuje hodnoty při emisích a je to.Ty nijak poskozen nejsi a ani nebudes.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Pri emisich se zadny hodnoty neupravuji, jen pri homologaci v americe. V evrope jsou hodnoty na emisich naprosto v poradu dle platnych norem.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“