zvýšení výkonu u motoru asz
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zvýšení výkonu u motoru asz
Zdar
Chci se tu zeptat jak nejlépe zvednout výkon u motoru asz 96 kw. Chtěl bych kdyby jste mi řekli různé varianty. Chtěl bych to zvednout tak o 20 kw.
Dík za rady.
Chci se tu zeptat jak nejlépe zvednout výkon u motoru asz 96 kw. Chtěl bych kdyby jste mi řekli různé varianty. Chtěl bych to zvednout tak o 20 kw.
Dík za rady.
S upravou SW se na tech 116 kw dostanes , samozrejmne za predpokladu ze mas HW (turbo , vstriky) v OK stavu . Klidne i na vic, zalezi na upravci , kam to naladi . Musis ale pocitat , ze nasavany vzduch uz bude docela horky , a ten seriovy SMIC to moc nezachrani . Urcite bych taky nechal v SW odstavit EGR .
Ja jsem jen upravou SW plus EGR Off mel 177 koni (130 kw) , ovsem HW v dobrym stavu plus dobre zajety motor , serie pri mereni mela 150 koni . Vse upravy TDI Fun
Graf zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Ja jsem jen upravou SW plus EGR Off mel 177 koni (130 kw) , ovsem HW v dobrym stavu plus dobre zajety motor , serie pri mereni mela 150 koni . Vse upravy TDI Fun
Graf zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.
Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun
nějaké foto pro inspiraci


Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.
Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun

nějaké foto pro inspiraci


Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Funjirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??



O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
jj presne takcin píše:Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Funjirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??, zdaleka se vyhni nalejvacum , ti umi akorat hovno, mozna tak dokurvit auto
A pro svuj dobry pocit, udelej upravu podbehu jak ti radi jirius , urcite to pomuze
, kazdej stupen dolu je dobrej
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
narezal flexu a teplovzdusku nahrial a vyohybal ze?jirius1 píše:Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.
Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun![]()
nějaké foto pro inspiraci
JJ přesně tak, nakreslit si to, nařezat flexou, dorovnat kraje do doviny plátkem na železo a pak horkovzduška, placatý kleště a jedeš 

Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun