zvýšení výkonu u motoru asz

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jirka k
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 led 2015, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichohradecko

zvýšení výkonu u motoru asz

Příspěvek od jirka k »

Zdar
Chci se tu zeptat jak nejlépe zvednout výkon u motoru asz 96 kw. Chtěl bych kdyby jste mi řekli různé varianty. Chtěl bych to zvednout tak o 20 kw.
Dík za rady.
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

Na 20kw stací jen chip jestli se nepletu
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
Hrubec
Přispěvovatel
Příspěvky: 388
Registrován: 31 pro 2014, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hrubec »

jj to staci jen uprava SW :)
Leoš 1,9 TDi ALH/ARL 66kw-FMIC,VB,KAT EGR off,12mm hlava,Race520,podacačka,sání vedení ASZ 1??Ps/4??Nm,SW TDIFun
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

jj kvalitním softem bys toho mel dosáhnout. Jinak potom by toho bylo hodne...turbo, ic, mozna trysky.....
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

S upravou SW se na tech 116 kw dostanes , samozrejmne za predpokladu ze mas HW (turbo , vstriky) v OK stavu . Klidne i na vic, zalezi na upravci , kam to naladi . Musis ale pocitat , ze nasavany vzduch uz bude docela horky , a ten seriovy SMIC to moc nezachrani . Urcite bych taky nechal v SW odstavit EGR .

Ja jsem jen upravou SW plus EGR Off mel 177 koni (130 kw) , ovsem HW v dobrym stavu plus dobre zajety motor , serie pri mereni mela 150 koni . Vse upravy TDI Fun
Graf zde http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
jirka k
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 led 2015, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvek od jirka k »

Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Větším chladičem umístěným v přední stěně a né schovaným v podběhu.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.

Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun :)
nějaké foto pro inspiraci
Obrázek
Obrázek
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

jirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Fun :) , zdaleka se vyhni nalejvacum , ti umi akorat hovno, mozna tak dokurvit auto :( A pro svuj dobry pocit, udelej upravu podbehu jak ti radi jirius , urcite to pomuze :) , kazdej stupen dolu je dobrej
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

cin píše:
jirka k píše:Takže myslíte to jen nechat chipnout a zaslepit erg ventil?? Vstřiky a turbo jsou úplně v pohodě mám na autě poctivých 90k najeto tak je motor v super stavu. Jak docílit toho aby ten nasávaný vzduch byl chladnější??
Presne jak pises, nech udelat upravu SW a EGR Off u dobryho tunera, za sebe doporucuju TDI Fun :) , zdaleka se vyhni nalejvacum , ti umi akorat hovno, mozna tak dokurvit auto :( A pro svuj dobry pocit, udelej upravu podbehu jak ti radi jirius , urcite to pomuze :) , kazdej stupen dolu je dobrej
jj presne tak
sparco gti
Přispěvovatel
Příspěvky: 862
Registrován: 04 bře 2010, 07:34
Odpovědi: 0
Bydliště: zilina

Příspěvek od sparco gti »

jirius1 píše:Nebo alespoň udělat průduchy do podběhu za SMIC.
Teploty nasávaného vzduchu by měla o něco klesnout, ale změřené s a bez nemám, takže ti neřeknu o kolik.
Možná to někdo tady měřil a prozradí.

Zrovna předevčírem jsem to dělal u chiplé O1 96kw na 172koní, chip TDi Fun :)
nějaké foto pro inspiraci
Obrázek
Obrázek
narezal flexu a teplovzdusku nahrial a vyohybal ze?
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

sparco gti píše: narezal flexu a teplovzdusku nahrial a vyohybal ze?

Nejsem sice autor , ale takhle presne jsem to svyho casu delal :) ;) , ono moc jinych zpusobu asi nebude
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
jirius1
Přispěvovatel
Příspěvky: 576
Registrován: 22 pro 2009, 19:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Příspěvek od jirius1 »

JJ přesně tak, nakreslit si to, nařezat flexou, dorovnat kraje do doviny plátkem na železo a pak horkovzduška, placatý kleště a jedeš ;)
Škoda Octavia1 Combi ASZ, EGR, KAT, MAF off, kit GTB1756V, FMIC 160mm+ALU60mm, HDS57,76downpipe/60.3/60.3AMA, sání90,předek323Brembo-zadek288MD,chip 227HP 464Nm TDI Fun
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

Alebo aspon ak nebudes riesit fmic tak to nenahanaj ked budete 5ti v aute pri 35stupnoch vonku.
Cupra TDI
jirka k
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 03 led 2015, 19:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichohradecko

Příspěvek od jirka k »

Jsem někde četl že motor ARL že má větší chladič než ASZ tak jsem si říkal že bych tam mohl dát ten jestli by to stačilo a nařezat ty podběhy aby to víc větralo.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“