Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Kulich
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 19 dub 2007, 20:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba

Příspěvek od Kulich »

Ahoj, u mercedes benz E350, 3,0cdi, 170kw, 11/2009. Píše giagnostika autocom chybu:
13BA-Kalibrace nuloveho množství pro vstřikovač 1: maximální doba aktivace vstřikovače byla překročena
-přerušovaný
Je potřeba vyndat vstřik nebo se to dá vyřešit diagnostikou.
Někde jsem četl že to řešili giag..
diky
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Treba k tomu originalnu diagnostiku a kaslat na cely autocom /sorry/ :) Korekcne davky u tychto aut sa vyhodnucuju v ms. To moze znamenat, ze korekcne davky vstrekovaca su cez normovanu hodnotu, ktora je 68 ms max vo vseobecnosti. Treba na to pozriet cez original su tam moznosti, o ktorych sa inym diagnostikam ani nesniva :) System napr. CRD teda delphi sa da riesit adaptaciou vstrekovacov napr. po vycisteni sania a hodnoty sa upravuju "radikalne". To vsak neznamena, ze sa tym da opravit vadny vstrekovac to znamena, ze vstrekovac je ok a vratia sa mu hodnoty po oprave, na ktore sa adaptoval.
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

To je pravda i kts mě kecala.U mercedesu už jsem ostražitej jak se mě to nezdá tak jedu na stárku buď je to uplně jiná závada nebo já mám bez závad a origo je načte.
Kulich
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 19 dub 2007, 20:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Kulich »

Nakonec jsem zajel na orig. diagnostiku provedl kalibraci vstřiků, načetl mi kódy vstřiků zapsaný v jednotce a po rozdělání jsem zjistil že jen na 1 a 6 válci sedí kód zapsaný v jed. se vstřikem v motoru. Zbytek je zpřeházený :?
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Byly nějaký příznaky v chodu motoru, nebo proč se to napichovalo?
Laco210

Příspěvek od Laco210 »

Je dolezite mat zapisane spravne kody vstrekovacov v motorovej jednotke je to nieco ako pin pre telefon :) Kalibracia vstrekovacov sa robi na zaklade niecoho oni sa adaptuju na stale meniace sa podmienky, s ktorymi motor musi pracovat. Napr. po kompletnom vycisteni sania aby sa motor zrovnal do normalu je to nutne u niektorych systemov priklad om646 s delphi vstrekovacmi. Kalibracia /adaptacia/ je naucenie ich zmenenym a novym podmienkam v ktorych budu pracovat. Po takomto ukone motor stichne, upravi sa mu spotreba a samozrejme reakcie na plynovy pedal a zabity vykon. Motor bude mat v urcitych fazach zly chod priam niekedy az akoby vynechavanie jedneho valca a trhanie motorom v urcitych podmienkach a je to viacmenej jasne co tomu je :)
milmarek
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 31 led 2006, 14:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Bílovec

Příspěvek od milmarek »

co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Často se lámou ty vířivé klapky, bohužel... :-(
mirec
Přispěvovatel
Příspěvky: 533
Registrován: 05 dub 2007, 04:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Sk

Příspěvek od mirec »

milmarek píše:co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek

V tvojm prípade prípade to bude asi ten motorek a nie klapky.
V starke existuje na to skúška:
"skúška so zmontovaným soutyčím"
a potom
"skúška s vyveseným soutyčím"
Odpovědět

Zpět na „Mercedes-Benz“