Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Mercedes E350,cdi 3,0 - diag. chyba
Ahoj, u mercedes benz E350, 3,0cdi, 170kw, 11/2009. Píše giagnostika autocom chybu:
13BA-Kalibrace nuloveho množství pro vstřikovač 1: maximální doba aktivace vstřikovače byla překročena
-přerušovaný
Je potřeba vyndat vstřik nebo se to dá vyřešit diagnostikou.
Někde jsem četl že to řešili giag..
diky
13BA-Kalibrace nuloveho množství pro vstřikovač 1: maximální doba aktivace vstřikovače byla překročena
-přerušovaný
Je potřeba vyndat vstřik nebo se to dá vyřešit diagnostikou.
Někde jsem četl že to řešili giag..
diky
Treba k tomu originalnu diagnostiku a kaslat na cely autocom /sorry/
Korekcne davky u tychto aut sa vyhodnucuju v ms. To moze znamenat, ze korekcne davky vstrekovaca su cez normovanu hodnotu, ktora je 68 ms max vo vseobecnosti. Treba na to pozriet cez original su tam moznosti, o ktorych sa inym diagnostikam ani nesniva
System napr. CRD teda delphi sa da riesit adaptaciou vstrekovacov napr. po vycisteni sania a hodnoty sa upravuju "radikalne". To vsak neznamena, ze sa tym da opravit vadny vstrekovac to znamena, ze vstrekovac je ok a vratia sa mu hodnoty po oprave, na ktore sa adaptoval.


Je dolezite mat zapisane spravne kody vstrekovacov v motorovej jednotke je to nieco ako pin pre telefon
Kalibracia vstrekovacov sa robi na zaklade niecoho oni sa adaptuju na stale meniace sa podmienky, s ktorymi motor musi pracovat. Napr. po kompletnom vycisteni sania aby sa motor zrovnal do normalu je to nutne u niektorych systemov priklad om646 s delphi vstrekovacmi. Kalibracia /adaptacia/ je naucenie ich zmenenym a novym podmienkam v ktorych budu pracovat. Po takomto ukone motor stichne, upravi sa mu spotreba a samozrejme reakcie na plynovy pedal a zabity vykon. Motor bude mat v urcitych fazach zly chod priam niekedy az akoby vynechavanie jedneho valca a trhanie motorom v urcitych podmienkach a je to viacmenej jasne co tomu je 


co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek
milmarek píše:co znamená " kompletní vyčistění sání ?
mám problém u MB 320CDI 165 KW, že mi občas spadne do nouzového režimu - motor nejde za plynem- na diag. hlášená vada na motorku nklápění klapek v sání, po smazání chby v poho, po čase se znovu problém objeví. Nezdá se mi potřeba měnit motorek, dle mého názoru buď funguje, nebo ne. Může být problém v zanešeném sání, že se klapky přidírají ? Pomůže vyčištění ? Dík milmarek
V tvojm prípade prípade to bude asi ten motorek a nie klapky.
V starke existuje na to skúška:
"skúška so zmontovaným soutyčím"
a potom
"skúška s vyveseným soutyčím"