Stránka 1 z 2

Vyber BMW E91

Napsal: 21 říj 2015, 22:27
od luigi5
Ahoj vsichni, prosim o vase skusenosti a nazory na tohle tema.
Zvazuji momentalne uz prodej i kdyz tezkym srdcem me Octavky protoze uz jsem temer vse odvozil co jsem mohl a bude se chystat Caddy na dalsi vetsi transporty.
Ve vyberu po nekolika jizdach kamaradovim BMW 320d E91 s 163ps je jasne pouze tohle auto.
Mam tu ted dve auto v uzsim vyberu.
Jedna je 330xd 231Ps rv 2005 132 tis najeto (cili jedna z prvnich) s zakladni vysi vybavou.
Druha je 320d 177ps rv2009 FL s uplne plnou vybavou. 153tis najeto.
Oboji auta maji servisku, a pro mne dostacujci vybavu, kuze xenon apod. Ta 320 uz ma i Navi s DVD a jiny blbosti co nevyzaduju. Oboje samo manualy.
Nyni teda co volit? Znam 320d tu 163 s chipem a jezdi jak z praku, myslim ze teda ta 177 by mi s chipem asi stacila, ale vykonu neni nikdy dost :D Spotreba je podle toho co jsem cetl u 177ky jeste tak o litr nize nez u 163ky. 330 samo zere vic coz akceptuju (opice banany) hlavne teda 4kolka se mi zamlouva momentalne vice.
Tesim se na vase nazory a postrehy ze servisovani apod. Dodam ze u obou aut by se asi resili ihned zakladni veci jako dpf ven, a vyrivky off+ rozumny soft.

Napsal: 22 říj 2015, 06:28
od Ladas
1. proč DPF ven

Napsal: 22 říj 2015, 11:18
od luigi5
Takhle u 30ky bych ho nechal asi. Ale u 20ky je dpf vinen na vetsine mrtvych turb. Je to thermicka zatka. Samozrejmne bych to ale resil downpipe a puvodni dpf bych si nechal.

Napsal: 22 říj 2015, 11:18
od roman1648
proto, aby ho ted za 5000 offnul, aby ho mohl za rok za 30 000 dávat zpět... (noteeth)
oni ti to kluci rakouští vysvětlí ten downpipe až ti řeknou "Ein tausend Euro und mit Abschleppwagen nach Hause "...

Napsal: 22 říj 2015, 17:54
od hansdob
roman1648 píše: "Ein tausend Euro und mit Abschleppwagen nach Hause "...

hi hi hi jooo jooo joooooooo (noteeth)

Napsal: 22 říj 2015, 18:05
od roman1648
Mluvim z vlastni zkusenosti a ze jich mam s jezdenim po A a D...😆

Napsal: 22 říj 2015, 21:26
od WOB
Tisíc eur a s tažným domova :?

Napsal: 22 říj 2015, 21:58
od titan0306
WOB píše:Tisíc eur a s tažným domova :?
:roll: Njn, co čekáš od Google překladače, měl jsi se více učit, to je 3. lekce NJ

Napsal: 22 říj 2015, 23:09
od luigi5
Pokud sis toho vsimnul tak ziju v Rakousku. Myslim si ze 22let tady mne neco naucilo :D
Kdyby si vedel kolik tech aut tady jezdi bez dpf (LOL)

Napsal: 23 říj 2015, 07:15
od roman1648
Jojo,ja vim,kdyz budu mit na znacce W tak s nima bude jina debata nes s mojim J a CZ....na ja,tschechische Mannschaft...uplne je slysim😆

Napsal: 23 říj 2015, 07:16
od roman1648
WOB píše:Tisíc eur a s tažným domova :?
Delas si ze me prdel ne...😅

Napsal: 23 říj 2015, 11:47
od WOB
nedělám, němčinu nesnáším, do 8mé třídy jsme ji měli povině a do dneška neumím ani slovo a učit se to jen tak nemíním.

Napsal: 23 říj 2015, 15:45
od Jim
Rok 2009 nebrat, přesněji s kodem motoru N47 (dvoulitr R4). Tam je snad vše špatně - rozvody, praskající hlava, apod...stačí si projít BMW forum. Zlepšení nastalo až někdy kolem roku 2011.

V rámci tohoto výběru je lepší 330xd, i když 4x4 není zrovna spolehlivé a to ani nezmiňuji, že to do BMW nepatří, chová se to divně.

Za mě bych si vybral nějakou 330d zadokolku těsně před nástupem faceliftu, tzn. někdy ke konci roku 2006.

Napsal: 24 říj 2015, 17:26
od luigi5
Diky za radu Jime :)
Osobne jsem samozrejmne taky nadechlej z zadokolky, ale bohuzel toho moc najezdim v zime v ne az tak optimalne sklizenych rozych evropy, proto jsem bral v potaz xdrive. Uz jsem s par xkama jel a nebyl jsem uplne zklamany, jediny co bylo znatelny, byla spotreba tak cca 0,7 vysi a takov zpomaleni oproti RWD

Napsal: 24 říj 2015, 18:58
od Ladas
bacha na drobné vibrace na Xku velni rády umíraj př poloosy a to pocítíš až tak kolem 130 a vejš