ztráta vody

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

ztráta vody

Příspěvek od Maarty.2 »

Ahoj,

mám menší problém, ztrácí se mi voda z nálevky, ale pouze při delších jízdách...
Teplota je úplně v normálu,(nepřehřívá se) ani bych to nepoznal, že se něco děje ...
Voda v oleji není, jezdí to normálně, nekouří to, topí to normálně...
Prostě jako by se nic nestalo...

Nikde nic neteče, alespoň to tvrdil mechanik co jsem to u něj měl na zjištění závady...

Tvrdil, že je to na 98 % těsnění pod hlavou...

Někde jsem se dočetl, že by to teoreticky mohla být i vodní pumpa..
Má s tím někdo zkušenost?
Rozhodně se mi nechce sundávat hlava a dávat to do kupy, když to tím třeba není...
Jak by se projevila provozuschopnost vodní pumpy?

Našel by se někdo šikovnej v Praze, kdo by to zkouknul a věděl by co dál?
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Také bych to tipoval na těnění pod hlavou pokud není jiný únik vody.
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

U mě to bylo na oktávce těsněním pod hlavou. Ze začátku jen malý úbytek, postupně se to zhoršovalo a po třech měsících to při zátěži začalo i vařit. První mně v servisu radili víčko na vyrovnávací nádobce, potom vyměnili vodní pumpu a když jsem to prohnal, tak mně vyletělo teplotní čidlo z hlavy. Hrozně se to tlakovalo, tak jsem nechal udělat těsnění a je klid. Prožeň to a zkus zmáčknout hadici u chladiče. Já jsem ji měl jako beton...
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...

No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...

Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?

Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...

No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Naposledy upravil(a) Maarty.2 dne 13 srp 2007, 10:23, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Zase tokik práce to není. :)
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

No taky si myslím, ale v servise to berou trochu jinak :)

V jednom neautorizovaným servise mi řekli, že výměna těsnění pod hlavou bez matroše 10 tis :?

Takže jsem se jen pousmál a šel o dům dál...

Takže uvidíme za kolik to udělá ten dnešní... říkal že mi dá cenovou nabídku (noteeth)
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Cena se určitě odvíjí také podle toho zda hlavu otlakují a srovnají nebo jen vymění těsnení,ale 10000,- je trošku víc. :D
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

I s otlakováním a přebroušením hlavy,i ventily, kontrolou trysek, když už to bylo rozebrané, nemrzka, všechna těsnění a práce-6200,-
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

Maarty.2 píše:Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...

No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...

Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?

Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...

No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Těsnění ti odejde tím, že je třeba uvolněná hlava- jenom malinko, jak to foukne tak tlaky z motoru do vody. Foukne to i při první jízdě bez vody. Těsnění začne jakoby vibrovat a je zle. Já platil za kompletní spravku těsnění včetně tlakování 4800Kč.
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

kluci neunáhlujte se tolik někdo by se měl zeptat spíše kolik vody mizí a za jakou dobu, vždyt malé prosakování se kolikrát odpaří ani neni nikde poznat, já bych nejdřív skouknul vodní pumpu, jestli se u ní netvoří něco jako vodní kámen pak pečlivě všecky spoje hadic a příruby, pokud nic tak bych skusil ještě přisypat hliník na utěsnění chladící soustavy, ten většinou při prosakování pomůže a pokud vše tohle bude marné tak je to to těsnění
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

Pokud jedu po dálnici, tak po cca 100 Km musím dolít tak 0,5 L vody
Jinak běžné ježdění tak 0,5 L vody za 200 km
Ale je pravda, pokud tomu trošku šlapu na plyn, tak té vody ubývá rychleji....

Včera jsem to zrovna kontroloval, bylo to studený a i když to teda nikdy nedělám , tak jsem tomu dával čočky hned od začátku, chtěl jsem vědět, jestli se ta voda ztrácí hned, a zjistil jsem, že se ztratí až když je to ohřátý na provozní teplotu...
Seat Ibiza 1,9 Tdi
karlikj
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2007, 14:50
Bydliště: valašsko

Příspěvek od karlikj »

Taky se dá změřit množství CO2 ve vodě.
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

to by som povedal,ze sa ti stráca sakramentsky vela vody.Daj si to opravit cim skorej,lebo kdesi pojdes a ti to prdne
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
llange
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 17:37

Příspěvek od llange »

Mal som ten isty problem a bola to vodna pumpa. Postupne sa mi to zhorsovalo. Vyfuk ti nepari to mnoztsvo uz by mohlo byt na vyfuku videt,
ak by to bolo tesnenie, niekedy pomoze aj povolit a dotiahnut.Ak by ti siel tlak do vody nafukovalo by to hadice a pri otvoreni na studeno vír z nadrzky.
Maarty.2
Přispěvovatel
Příspěvky: 51
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2006, 09:17
Bydliště: Praha, Děčín

Příspěvek od Maarty.2 »

No je pravda, že když to nechám na volnoběh, tak se s tím se nic neděje
Myslím tím s vodou v nádržce...
žádný vír ani ztráta vody, teplota zůstává v normálu, nepřehřívá se

Ztráta vody pouze za jízdy...
Seat Ibiza 1,9 Tdi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“