ztráta vody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
ztráta vody
Ahoj,
mám menší problém, ztrácí se mi voda z nálevky, ale pouze při delších jízdách...
Teplota je úplně v normálu,(nepřehřívá se) ani bych to nepoznal, že se něco děje ...
Voda v oleji není, jezdí to normálně, nekouří to, topí to normálně...
Prostě jako by se nic nestalo...
Nikde nic neteče, alespoň to tvrdil mechanik co jsem to u něj měl na zjištění závady...
Tvrdil, že je to na 98 % těsnění pod hlavou...
Někde jsem se dočetl, že by to teoreticky mohla být i vodní pumpa..
Má s tím někdo zkušenost?
Rozhodně se mi nechce sundávat hlava a dávat to do kupy, když to tím třeba není...
Jak by se projevila provozuschopnost vodní pumpy?
Našel by se někdo šikovnej v Praze, kdo by to zkouknul a věděl by co dál?
mám menší problém, ztrácí se mi voda z nálevky, ale pouze při delších jízdách...
Teplota je úplně v normálu,(nepřehřívá se) ani bych to nepoznal, že se něco děje ...
Voda v oleji není, jezdí to normálně, nekouří to, topí to normálně...
Prostě jako by se nic nestalo...
Nikde nic neteče, alespoň to tvrdil mechanik co jsem to u něj měl na zjištění závady...
Tvrdil, že je to na 98 % těsnění pod hlavou...
Někde jsem se dočetl, že by to teoreticky mohla být i vodní pumpa..
Má s tím někdo zkušenost?
Rozhodně se mi nechce sundávat hlava a dávat to do kupy, když to tím třeba není...
Jak by se projevila provozuschopnost vodní pumpy?
Našel by se někdo šikovnej v Praze, kdo by to zkouknul a věděl by co dál?
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
U mě to bylo na oktávce těsněním pod hlavou. Ze začátku jen malý úbytek, postupně se to zhoršovalo a po třech měsících to při zátěži začalo i vařit. První mně v servisu radili víčko na vyrovnávací nádobce, potom vyměnili vodní pumpu a když jsem to prohnal, tak mně vyletělo teplotní čidlo z hlavy. Hrozně se to tlakovalo, tak jsem nechal udělat těsnění a je klid. Prožeň to a zkus zmáčknout hadici u chladiče. Já jsem ji měl jako beton...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Naposledy upravil(a) Maarty.2 dne 13 srp 2007, 10:23, celkem upraveno 1 x.
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 665
- Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
- Bydliště: Řepiště
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Těsnění ti odejde tím, že je třeba uvolněná hlava- jenom malinko, jak to foukne tak tlaky z motoru do vody. Foukne to i při první jízdě bez vody. Těsnění začne jakoby vibrovat a je zle. Já platil za kompletní spravku těsnění včetně tlakování 4800Kč.Maarty.2 píše:Je pravda, že to bejvá dost natlakovaný, ale to je prej normální...
No každopádně se pomalu smiřuju s tím, že půjde hlava ven...
Nejvíc mě ale vrtá hlavou, proč se odepíše těsnění, když je vše OK?
Nikdy se to nevařilo, jezdím v klídku...Takže to fakt nechápu...
No dneska to vezu k mechanikovi, tak se uvidí
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0
kluci neunáhlujte se tolik někdo by se měl zeptat spíše kolik vody mizí a za jakou dobu, vždyt malé prosakování se kolikrát odpaří ani neni nikde poznat, já bych nejdřív skouknul vodní pumpu, jestli se u ní netvoří něco jako vodní kámen pak pečlivě všecky spoje hadic a příruby, pokud nic tak bych skusil ještě přisypat hliník na utěsnění chladící soustavy, ten většinou při prosakování pomůže a pokud vše tohle bude marné tak je to to těsnění
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 51
- Registrován: 18 zář 2006, 09:17
- Bydliště: Praha, Děčín
Odpovědi: 0
Pokud jedu po dálnici, tak po cca 100 Km musím dolít tak 0,5 L vody
Jinak běžné ježdění tak 0,5 L vody za 200 km
Ale je pravda, pokud tomu trošku šlapu na plyn, tak té vody ubývá rychleji....
Včera jsem to zrovna kontroloval, bylo to studený a i když to teda nikdy nedělám , tak jsem tomu dával čočky hned od začátku, chtěl jsem vědět, jestli se ta voda ztrácí hned, a zjistil jsem, že se ztratí až když je to ohřátý na provozní teplotu...
Jinak běžné ježdění tak 0,5 L vody za 200 km
Ale je pravda, pokud tomu trošku šlapu na plyn, tak té vody ubývá rychleji....
Včera jsem to zrovna kontroloval, bylo to studený a i když to teda nikdy nedělám , tak jsem tomu dával čočky hned od začátku, chtěl jsem vědět, jestli se ta voda ztrácí hned, a zjistil jsem, že se ztratí až když je to ohřátý na provozní teplotu...
Seat Ibiza 1,9 Tdi
- lubomt
- Aktivista
- Příspěvky: 3473
- Registrován: 23 led 2006, 21:48
- Bydliště: Martin - Slovensko
Odpovědi: 0
to by som povedal,ze sa ti stráca sakramentsky vela vody.Daj si to opravit cim skorej,lebo kdesi pojdes a ti to prdne
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR