Stránka 1 z 2
roomster 1.4tdi, chrasti sustí
Napsal: 02 lis 2015, 09:15
od fabia2
Kamarádi zlatí potřebuju poradit. Roomster 1.4tdi 59kw s dpf na volnoběh něco lehce šustí až chrasti..zvuk je slyšet že strany rozvodů. Když sednu dovnitř a prošlápnu plyn nebo i plynulejc zvedám otáčky tak uvnitř auta je to slyšet daleko víc a skoro to připomíná syčeni. Nejdřív jsem myslel nějaká tlaková hadice turba,ale to asi nebude..je to přímo závislí na otáčkách motoru.
Může to dělat řetěz od vyvažováku? Případně může v souvislosti s tím hrozit nějaká destrukce motoru?
Auto stojí v auto esa a kamarád na to složil vrátnou zálohu. S autem se ještě nejelo..čeká se na doklady.
Mohl by mi někdo kouknout na VIN třeba 2 poslední záznamy ze servisu, jak je to s kilometrama? Nedělám si iluze jsou to Esa..
TMBMF65J785014657
Děkuju moc za rady
Napsal: 02 lis 2015, 09:38
od Fulltank
retez vyvazovaku a cerpadla, kdyz praskne muze poskodit blok a muzes i zadrit motor
Napsal: 02 lis 2015, 10:51
od fabia2
Takže preventivně udělat s rozvodama a mělo by být ticho jo?
Je to nějaký složitější vyměnit?
Mrkněte mi prosím někdo na to vinko..děkuji
Napsal: 02 lis 2015, 11:08
od Fulltank
Nedavno jsem tu daval fotky tak pohledej. Neni to slozity.
Napsal: 02 lis 2015, 11:36
od fabia2
Jj našel jsem, díky!
Napsal: 02 lis 2015, 19:00
od honzas1
jde vyměnit i to kolo na klice?
Napsal: 02 lis 2015, 19:03
od slovacek.milos
ten řetěz má napínák a praskl

Napsal: 02 lis 2015, 20:21
od Fulltank
Jo meni se i kolo na vyvazovaku
Napsal: 02 lis 2015, 22:43
od fabia2
slovacek.milos píše:ten řetěz má napínák a praskl

myslíš že až tak??? a jak dlouho se s tím dá jezdit? nebo nedá? případně jak se to dá zjistit bez demontáže (v bazaru)..myslím něco co by mě ujistilo že je tam fakt tohle špatný.. abych kdyžtak uhádal slevu nbeo myslíš radši to vůbec nekupovat?
Napsal: 02 lis 2015, 23:12
od tribit
Já bych to určitě nekupoval, pokud cena není vyloženě výhodná, ale to u bazaru pochybuji. DPF je kurvítko, bez něj ty motory plní EU4 taky a kdyby náhodou, tak jiný motor pro DPF se bude shánět podstatně hůře.
Napsal: 03 lis 2015, 09:08
od fabia2
tribit píše:Já bych to určitě nekupoval, pokud cena není vyloženě výhodná, ale to u bazaru pochybuji. DPF je kurvítko, bez něj ty motory plní EU4 taky a kdyby náhodou, tak jiný motor pro DPF se bude shánět podstatně hůře.
Tak ono je zase zbytek auta velice pěkný,čistý,nerozervaný sedačky, pěkná výbava,nezničený,nelakovaný,nepošitej volant. Auto pravděpodobně po servisu-komplet nový brzdy,čistá kapalina,alu kola na michelinkách..neměl to žádnej sociál co na tom šetřil očividně. Až se divím že to ten fritzek prodal.
Samozřejmě serviska není a kilometrům nevěřím. Jenže požadavek je roomster v naftě a moc jich není..zatím jsem projel půl republiky a všechno totální kaše.
Napsal: 03 lis 2015, 12:19
od Jirka Kužel
jestli ti lehne to BMS tak počítej s tím že ho v republice neseženeš
slušnej atip tenhle motor a občas lehnou.. nic neobvykleho...
kup si radsi bezfiltrovku

BNV
Napsal: 03 lis 2015, 16:12
od slovacek.milos
fabia2 píše:slovacek.milos píše:ten řetěz má napínák a praskl

myslíš že až tak??? a jak dlouho se s tím dá jezdit? nebo nedá? případně jak se to dá zjistit bez demontáže (v bazaru)..myslím něco co by mě ujistilo že je tam fakt tohle špatný.. abych kdyžtak uhádal slevu nbeo myslíš radši to vůbec nekupovat?
zjistit tak stetoskopem nebo zkušeným uchem
normál praskne plastový napínák a ten řetěz ti časem ohobluje všechny tři kola,
když vyměniš hned napínák tak za 8OO je to ok pokud na to sereš jak je vidět tak celou sadu za 37OO tři kola řetěz a napínák

Napsal: 03 lis 2015, 18:36
od frantisek28
BNV je naj 3valec co mohol existovat. U mna 300 000 km a motor absolutne v poriadku a to uz 200 000 km je poladeny vykon.
Napsal: 03 lis 2015, 20:28
od fabia2
slovacek.milos píše:fabia2 píše:slovacek.milos píše:ten řetěz má napínák a praskl

myslíš že až tak??? a jak dlouho se s tím dá jezdit? nebo nedá? případně jak se to dá zjistit bez demontáže (v bazaru)..myslím něco co by mě ujistilo že je tam fakt tohle špatný.. abych kdyžtak uhádal slevu nbeo myslíš radši to vůbec nekupovat?
zjistit tak stetoskopem nebo zkušeným uchem
normál praskne plastový napínák a ten řetěz ti časem ohobluje všechny tři kola,
když vyměniš hned napínák tak za 8OO je to ok pokud na to sereš jak je vidět tak celou sadu za 37OO tři kola řetěz a napínák

Díky za info, doporučím mu výměnu s rozvodama pokud možno ihned. Našel jsem tu sadu za 3000,- od febi FB32266, jestli se teda neliší podle kódů motoru a je na všechny 1.4 stejná. Když už to bude dole tak se dá kdyžtak komplet a bude zas na pár let klid ne?