Stránka 1 z 1
P2279 u CAYC 1,6 TDI CR
Napsal: 05 lis 2015, 17:58
od KarelM
Motor padá do nouzáku, VAG píše P2279 Netěsnost sací soustavy. DPF asi OK (měř. hm. sazí 1,04), rovněž EGR testován přes VAG a zdá se být rovněž v pořádku (byl už měněn při 75 tkm, teď mám 130 tkm). Pokud je to skutečně netěsnost mezi turbem a motorem jaký postup zvolit? Je tam nějaký díl, který často odchází? Do servisu daleko a objednání možné až za týden.
Napsal: 05 lis 2015, 18:48
od TDIfun
setkal jsem se s rozpadlou hadici hned u vystupu turba na CAYC, auto v nouzaku.
Napsal: 05 lis 2015, 18:54
od KarelM
Gumová mezi turbem a intercoolerem? To by mohlo být, shora jsem se díval dolů na kryt motoru a viděl jsem tam kapky/loužičku oleje. Ráno se na to podívám zespoda. Dá se to vyměnit svépomocí nebo je tam obtížný přístup?
Napsal: 05 lis 2015, 19:07
od TDIfun
KarelM píše:Gumová mezi turbem a intercoolerem? To by mohlo být, shora jsem se díval dolů na kryt motoru a viděl jsem tam kapky/loužičku oleje. Ráno se na to podívám zespoda. Dá se to vyměnit svépomocí nebo je tam obtížný přístup?
Je to cca 10cm slesl hadice takova hned na vystupu turba, vypadala jak ponozka jak byla rozpraskana nejspis ji vadi ty teploty atd. Je vzadu za motorem a stoji balik cca 1-2tis

Napsal: 06 lis 2015, 13:13
od KarelM
Tak nakonec to byla "jen" prasklá tlaková hadice (koleno) před intercoolerem, vpředu dole - 1K0 145 834 AT. Uvnitř kolena byla výrobní vada, až teď to prasklo, vydrželo to tedy 130 tkm.