Uz dlhsie riesim "neposlahlivu" A6ku, ku dnesnemu dnu potvrdene bolo vadne rele 614... uz chodi spolahlivo
Ostava vsak stale jeden problem (uz som sa o nom zmienil v inych vlaknach avsak tentokrat si myslim ze nsatal posun v diagnoze...)
dole je urobeny log, na trojke a na stvorke, plny plyn a brzdenie motorom
na hornej casti logu je ziadana a skutocna hodnota z MAF, mnozstvo vzduchu
v dolnej polovici je EGR, neviem ci je to skutocna alebo ziadana hodnota
vidno, ze EGR sa otvara na 100% a to znamena ze sa vali prilis mnoho vyfukovych plynov do sania a teda si nemoze potiahnut cerstveho vzduchu
pokial je ERG "zatvoreny" vidno ze cerstvy vzduch ide, ale po jeho otvoreni okamzite mnozstvo cerstveho vzduchu pada dole
(moja kokta O1 otvara EGR na 4.8% a je uplne OK)
OTAZKA: ta hodnota EGR z VAGu je skutocna hodnota/poloha alebo ziadana z ECU?
Ak je ziadana, tak potom na zaklade akej info, aky zly snimac, je pozadovana 100% hodnota otvorenia???!!
Ak je to skutocna, je vadny EGR a otvara sa koli tlakom naokolo alebo koli niecomu inemu?
Druhy obrazor je schema nasavania s turbom a snimacmi kde pekne vidno ze pri otvoreni EGR naplno valia plyny z vyfuku do sania....
Vie niekto povedat ze kde je problem? Preco sa EGR otvara az na 100%? V akej situacii sa ma otvorit na 100% naozaj?
diky

