Stránka 1 z 3

Peugeot Partner 1,9D

Napsal: 09 lis 2015, 12:03
od Bastypat
Mám Peugeot Partner 1,9D. Po nastartování v chladnějším počasí (stačí +5), se motor houpe a bíle kouří. Po krátkém zahřátí je vše v pořádku. Jinak startování i za mrazu bez problémů. Nedávno jsem dělal rozvody i vstřiky. Díky za radu.

Napsal: 09 lis 2015, 12:44
od roman1648
Zhavky ok?
Predvstrik?
Sytic na cerpadle fachci??
Ventilovy vule na nekterym valci...

Napsal: 09 lis 2015, 14:26
od Bastypat
Žhavicí svíčky by měly být v pořádku i podle toho že bez problémů startuje i když je mráz. já jsem myslel na čerpadlo.

Napsal: 09 lis 2015, 14:34
od Bastypat
Jak zjistím že fachčí sytič na čerpadle?

Napsal: 09 lis 2015, 14:39
od roman1648
Mrkni jestli je lanko za studena natazeny a jestli to reaguje na pohyb te packy,kdyztak ho trochu prisponuj,obcas odejde i to ovladani v telese termostatu

Napsal: 09 lis 2015, 15:08
od conti
Nerad tě zklamu, ale tohle žádný sytič nemá. To lanko
zvyšuje pouze volnoběžné otáčky.

Napsal: 09 lis 2015, 15:14
od roman1648
no, dobře,ale říkám tomu sytič, když nefachčí tak to studený kašle než se to zvrávorá...

Napsal: 10 lis 2015, 04:53
od Dr.Spiegel
Zhavicky. Minimalne jedna z nich bude v hajzlu. Mel jsem ten motor dost dlouho na to abych to vedel s jistotou. Pokud ma ale jestli je motor jinak ok tak muze byt v hajzlu i rele zhaveni a motor i presto nastartuje.

Napsal: 10 lis 2015, 16:58
od Ferrari1980
Tak veru, žhavičky...mne to takto blbne, keď málo nažhavím. Chvíľu to nespaľuje dobre, motor sa trasie a dymí nabielo (nespálená nafta) ide to tak 5-20 sekund, zaleží na teplote. Keď dlhšie požhavím, ide všetko OK

Napsal: 11 lis 2015, 21:24
od slovacek.milos
conti píše:Nerad tě zklamu, ale tohle žádný sytič nemá. To lanko
zvyšuje pouze volnoběžné otáčky.
a nezvyšuje ty otáčky přidání paliva a je to přidavač paliva?

Napsal: 12 lis 2015, 09:55
od Bastypat
Žhavičky mě v servisu kontrolovali a že prý jsou v pořádku. Nemůžou to být vůle na ventilech nebo tlaky? Po zahřátí jede úplně v pohodě.

Napsal: 12 lis 2015, 10:49
od roman1648
Vule jsou u techto motoru zaklad...

Napsal: 12 lis 2015, 17:45
od jericho-3
Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra. Ale člověk nesmí ničemu věřit a zastudena s motorem zatočit. Teď řeším krásného Golfa TDI, kterého si koupila dcera/dárek od manžela/ , je velmi spokojená , ale volala mi, táto ráno to nějak skáče a hrozně to kouří, že z toho kašlu./moje podezření jsem si nechal pro sebe/.Dnes jsem auto přivezl, trochu jsem se divil, že taková voňavka viditelně nemá vadu/na tach. 220000 km/, vše perfektní a pak , když auto vyzvednu, vezmu za kolo a jeden válec téměř prázdný...Už vím, proč auto šlo do prodeje za dobrou cenu... :)

Napsal: 14 lis 2015, 15:55
od pepe276
jericho-3 píše:Ono to totiž klame, ty poslední 1,9 D /TD/ byly na pohled jako HDI a mnoho lidí si myslelo, že už to má hydra.
Tyhle motory byly řada DW8(stará řada je XUD) a stály za ho... I mechanici v Citroenu říkají, že akorát žerou a se*ou se, ale mají lepší hádejte co...aaaano , správně, je to kouzelné slovíčko a universální zaklínadlo naší doby...emise.
Tyhle motory poznáš snadno, že mají plastové víko ventilů, antikorový husí krk na EGR kolem půlky hlavy motoru a vstřikovací čerpadlo není natáčecí ve 3 oválných dírách, ale je natvrdo přišroubované a natáčecí je kolo čerpadla. A hydra to na rozdíl od HDi opravdu nemá :D ...

Napsal: 14 lis 2015, 19:26
od Tomas.cz
DW8 je Euro 2 to nemá šktící klapku na egru a DW8B je Euro 3, servisuju Experta s DW8B rok 2006 najeto k dnešku 480 000km a největší zásah stran mechaniky co jsem dělal bylo seřízení ventilové vůle, řídící vstřikovač a regulátor počátku vstřiku na čerpadle Delphi a nějaké ty simerinky, ale jinak motor šlape jak pila, klobouk dolů.
Majitel není škrt a co je potřeba se hned odstraní aby se neduhy na údržbě nehromadily.