afn - 1756vk

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

filip8884
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 09 lis 2015, 22:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

afn - 1756vk

Příspěvek od filip8884 »

vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?
firad 80% 2260vk PD
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Re: afn - 1756vk

Příspěvek od mecKo »

filip8884 píše:vydrží spodok afn 200 ps ? a 420nm ?
Bez problémov ;-) (nezabudni na jednohmotu a HDS)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Na AFN PD spodok neda
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

Forest píše:
TDI tech píše:Hlavne zrovnaj hlavu a aj BLOK, daj nove tesnenie origo diel VW audi a nove origo srubi. Potom nebude ziadny problem.
Souhlas + kdyz uz to budes mit rozhozene, tak ten blok zakonzervuj a dej tam PD spodek a nemusis se spokojovat s hodnotami, ktere jsi zminil ;)

PS: neboj, nebudes ani prvni ani posledni - osvedcena metoda zajistujici klidny spanek a moznost uzit si potencial turba i dalsich prvku
Ako už kolega spomenul AFN hlava na PD spodok nepasuje, jedine z novších rotaciek ako napríklad ASV, lenže ako už vieme všetko sú to finančne náročnejšie operácie ktorým sa chce zrejme chalanisko vyhnúť a ide mu asi len o využitie potenciálu AFN. Len pre zaujímavosť, AFN vydrží 200 PS DLHODOBO, 230 dlhodobejšie (tu uz nastupuje PD spodok) no pri každom plnom plyne trpnes kedy čo ustreli a viem že Poliaci mali na AFN naladenych 247 PS no s menším krutakom na 2260.
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

AFN vydrzi hodne... taky jsem ho dlouhodobe zatezoval.... pak jsem postavil PD spodek vrsek octavia...ale to je jina pisen :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od mecKo »

favo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
Skôr zdoraznoval to, že v okte je novšia generácia rotacky ako AFN :)
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

mohl jsem tam dat i s golfa pokud to nekoho urazi:-D ale to asi jedno .. proste novejsi typ hlavy. AFN, 1Z atd ma jinou
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4287
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

favo píše:Co je to vršek Octavia ?
Kokta měla něco extra proti zbytku koncernu ?
ne, jenom starší motory s plechovým víkem ventilů AFN 1Z apod. se liší od novějších s hliníkovým víkem ;)
takže pokud máš auto se starým motorem a chceš PD spodek tak starej motor můžeš jako celek vyhodit (LOL)
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
meeiro
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 05 čer 2014, 10:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde u Znojma

Příspěvek od meeiro »

ani drzaky motoru nesedi... a bude muset rezat do vika hlavy pokud jde o podelny..atd... AFN je dobrej motor nech to tak :)
Audi A4 B5, gt2260v, spodek AVF,hlava AHF, 12mm,spičky 0.310, výfuk 70mm, saní 55mm, FMIC
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

A ked sme pritom a spodok AHU (168XXX)zvladne 200ps a 420nm???
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

peter l píše:A ked sme pritom a spodok AHU (168XXX)zvladne 200ps a 420nm???
ked to da 1z tak aj ahu ;) , treba urobit plynuly nabeh krutaku (ziadne zlomene vazy) aby to aj vydrzalo nejaky ten piatok
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
peter l
Přispěvovatel
Příspěvky: 316
Registrován: 17 úno 2013, 15:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter l »

To je mi jasne,ze ziadny kopanec co v najnizsich otackach,
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“