Stránka 1 z 1

VW Golf V 2.0TDI 140PS to 224PS by DIESELPOWER

Napsal: 11 lis 2015, 12:37
od DIESELPOWER office
Premium sportovní úprava VW Golf V 2.0TDI (BKD) 140PS

Nejdříve bylo nutné instalovat větší turbodmychadlo s označením DT4 2015. Dále následovala vstupní diagnostika včetně dynamického měření výkonu na válcové zkušebně. Poté se přikročilo k vytčení sériových dat, která se analzyovala (včetně případného upgradu na nejnovější softwarovou verzi) a upravila se dle přání zákazníka. Vše se završilo opět na válcové zkušebně, kde probíhalo doladění a opakované testy s cílem zajistit co nejlepší výkonové parametry při současném zachování maximální bezpečnosti a spolehlivosti vozidla.

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 69 PS a 132 Nm
snížení spotřeby paliva až o 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Touto úpravou získáte:
zvýšení výkonu až o 84 PS a 135 Nm
snížení spotřeby paliva až o 10%
zlepšení dynamiky vozu ve všech jízdních režimech

Více zde:
http://dp-race.com/2015/11/11/vw-golf-v-2-0tdi-140ps/

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 792&type=3

https://plus.google.com/u/0/b/107237714 ... 6763417889

https://www.instagram.com/dieselpower_s.r.o/

https://twitter.com/DIESELPOWERcz


Tuto úpravu můžete objednat zde: http://dp-race.com/kontakty/






Obrázek
Obrázek
#dieselpower,#dp,#tdi,#tdifun,#vw,#dieselgate,#diesel,#gti,#gtd,#golf

Napsal: 11 lis 2015, 21:15
od TDI tech
Ako tie rozpravky ze znizenie spotreby paliva o 10% ste si naozaj mohli odpustit. Nejaky blb to zoberie vazne a potom na vas bude pluvat kade bude chodit. Naozaj to nieje nutne tak fantazirovat.

Napsal: 15 lis 2015, 10:15
od Pája 19
Jsou tam magická slůvka "až o", které jsi asi nevzal v úvahu.
Stejně tak i u výkonu a kroutícího momentu.

Napsal: 15 lis 2015, 14:38
od TDI tech
Aha, to som si nevsimol. Ono sa tomu dnes nadava, ze marketing (LOL)

Napsal: 19 lis 2015, 16:55
od BH motor
tomusa dnes nadava realita

Napsal: 19 lis 2015, 17:36
od TDI tech
Teraz neviem ci si to myslel vazne, alebo ironicky. Ludia by totiz radi mali 200k a spotrebu max. 4l/100km. To proste nejde. Kone chcu nazrat. A tvrdit niekomu, ze ked mu navysis vykon dajme tomu napr. o 40% a ze bude mat napr. 10% mensiu spotrebu je podla mna odvazne. Vykon iba zo vzduchu nebude, to adekvatne mnozstvo paliva naviac tam byt musi. A never tomu, ze ked niekomu navysis vykon tak bude jazdit iba v ustalenom rezime kludne tempo, kde by sa teoreticky sirsim spektrom krutiaceho momentu mohla nejaka uspora prejavit. Kazdy ten motor bude viac tlacit, aby si vychutnal ten narast vykonu. Tolko moj nazor. Za uspech povazujem ak sa pri takto upravenom motore spotreba zvysi iba o 10%.

Napsal: 19 lis 2015, 18:11
od BH motor
ked to budes pouzivat ako doposiel tak pri dobrom nastaveni moze spotreba klesnut aj o 10 percent
ale ked to budes nahanat tak moze stupnut aj viac ako o 10 percent