Octavia BXE, netlaci turbo

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Octavia BXE, netlaci turbo

Příspěvek od amater »

Zdravim pani, prosim o radu, napad alebo nakopnutie...
Riesim Octaviu 1.9 BXE 2007 najazd cca 300tis. Auto podla vyjadrenia vodicov stratilo vykon. Ked sme ho dostali na dielnu, v zavadach RJ boli len 3 vadne zhavice. Zhavice sme vymenili, skontrolovali sme nastavenie rozvodu (ma asi 20tis do vymeny), Vag dava -1, viem ze pre BXE to nieje ideal ale nemal by to byt az taky problem. Motor sme otvorili zospodu, vymenili sme ojnicne loziska za Kolbeny a nove skrutky, takisto sme mali dole viko ventilov, vacka napohlad nevyzera chytena, upchavky su namieste. Motor je celkovo zvnutra cisty, ziadne nanosy ani usadeniny. Nastavili sme vole na tryskach na 180st. Demontovali sme klapku a EGR, kompletne vycistili a odskusali. Presli sme hadice sania a spoje, vseko ok. Zistili sme ze je pridreta regulacia na turbe, takze sme ju vycistili, skontrolovali nastavenie banky aj banku. Katalyzator sme vyplachli tekutinou na cistenie DPF aby sme z neho dostali sadze.

Teraz k tomu ako sa to sprava - motor startuje normalne, chod je dobry vzhladom na najazd km, rozdiely korekcii su max 0.3 mg. Auto ide do otacok ale nema vykon, turbo sice tlaci ale malo, pri poziadavke 2000 dava tak 1500. Regulacia chodi. Porovnaval som udaje na identickom funkcnom aute a skusal som vymenit vahu, podtlakove ventily, snimac tlaku. Stale to iste. Rozdiel pri rovnakych podmienkach na riesenom a funkcnom aute je iba v tlaku v sani a samozrejme prietoku na vahe, co stale hovori len o tom ze motor ma malo vzduchu....

Budem vdacny za akukolvek radu alebo napad. Otazka - moze byt vada v turbe - nedostatocne otacky, rozvazenie vrtuliek....? Alebo vada RJ...? Alebo...?

Diky
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kolik je podtlak v zásobníku
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Ladas píše:kolik je podtlak v zásobníku
to som nemeral... myslis ze vakuovka? mozem to zmerat, kolko by malo byt?
ale podtlak tam je, pri nastartovani sa tiahlo banky stiahne a pri pridani plynu zareguluje
rami
Aktivista
Příspěvky: 1666
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

Co dirava hadice z turba ? neni nekde praskla ?
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

hadice som kontroloval na aute a mal som ich aj vsetky vonku... su ok
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

pani, nikto nijaky napad...?
Vašek
Přispěvovatel
Příspěvky: 135
Registrován: 01 úno 2006, 15:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vašek »

Filtr vzduchu?
Škoda Octavia Combi Rider 1,9 TDI /ALH 66 KW 2004
VW Golf Sport 2.0 TDI GTI look /BMM 1?? KW 2006
Uživatelský avatar
12skvarka
Aktivista
Příspěvky: 1303
Registrován: 23 led 2006, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen

Příspěvek od 12skvarka »

jestli to před tim nedělalo tak bych šel po regulaci turba bud jsi hnul s táhlem od banky nebo si otočil kroužek co ovládá lopatky vzůrunohama
603917329
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Odpovědi: 0
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

Vzduchovy filter je ok, robilo to to iste aj pred rozborkou turba, kruzok je spravne tak ako bol a tiahlo je tiez ok. Podtlak na zasobniku je 0,9 bar a priamo na banke pri volnobehu 0,55.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“