Stránka 1 z 1
Kody motoru 1,4 TDI vs. DPF, poruchy
Napsal: 17 lis 2015, 20:09
od tomio
Mají prosím motory 1,4 TDI z FII DPF kolem r. 2008?
kody:
51kW BNM
59kW BNV
BMS
Jsou tyto motory (hlavně BNM) poruchové?
Moc díky za nasměrování a reference...
Napsal: 17 lis 2015, 20:24
od Jirka Kužel
s DPF je jen BMS
BNV je vcelku dobry, myslím že už je vychytany že už se na nem nesere to axialni ložisko na klice, obecne obcas zlobí pohon vyvažovacího hřídele...
Napsal: 17 lis 2015, 21:20
od frantisek28
1.4 tdi BNV som menil retaz, napinak vyvazovaku pri cca 250 000km, koli tomu, ze som nasiel take rady. U mna to bolo este uplne v pohode, retaz nevytahana, sponovak osuchany malo, myslim, ze by este to vydrzalo min. 200 000 km bez obavy, ale uz ked bolo kupene, tak som vymenil. Problem to je asi u stocenych kilometrov, kde sa nevedia kilometre. Ale to plati aj o inych veciach. Momentalne ma fabia takmer 300 000 km a okrem rozvodov, sucasti toho vyvazovaka a chcipacej klapky sa nemuselo nic menit. Myslim, ze aj vaha vzduchu tam je este z fabriky, proste motor bez zasahu. Napisem bonus - podvozok taktiez este z fabriky okrem lavej tycky riadenia, ktora sa menila asi pri 130 000 km, no a loziska kolies pravidelne po 150 000 km, predne a aj zadne. Inak len filtre, oleje, brzdy. Joj, ano, este prevodovka a svetlomety, kedze uz boli vysvietene a zadne tlmice, ale to bola zbytocnost. Osobne na BNV nedam dopustit, uz davno mal byt z domu prec, mne je ho luto, lebo sluzi skvelo.
Napsal: 17 lis 2015, 21:20
od frantisek28
Zduplikoval sa mi prispevok……….