Stránka 1 z 1

1.5dci vačka? ///rozvody///?

Napsal: 18 lis 2015, 20:11
od e36power
Ahoj.


Chtěl bych se zeptat někoho kdo se zabývá těmito motory jestli trpí na ohoblovaný vačky. Mám doma rozebraný scenic 1.5dci K9K 732 a tam je to dost obrušený.. Díky za info :) :)

Napsal: 19 lis 2015, 13:34
od roman1648
trpí na to všechny auta co mají interval na olej 30tis.km, lidi běžně najížděj 35 a víc a pak to tak vypadá
tuhle jsem se dohadoval s důchodcem u piva co si koupil novou myslim 308 1.6HDi že je to kokotina měnit po 30tis ,navíc když to při jeho nájezdu bude najíždět 5 let....je to marný, je to marný
:D

Napsal: 19 lis 2015, 21:58
od Ferrari1980
Asi tak, márne...tiež som mal v rukch Corsu B, mala 10 rokov, najazdených 10 000 km a predpokladám, že olej ani raz nevymenený...a vačka bola veru tiež ohobľovaná...prečo trpia najviac vačky? Lebo sú hore? Či trenie je vysoké?

Napsal: 20 lis 2015, 07:20
od roman1648
No jo,lepsi jak 1000 korun za rok za olej potom mrdu za go motoru...ale me rikali ze 30000km... (LOL) bez problemu

Napsal: 20 lis 2015, 20:01
od Ferrari1980
Myslím, že 10-15 000 km interval a naozaj max 2 roky je úplne v kľude. Mňa stojí výmena ozaj tak 1000 CZK (40 €), takže to je v poho.
Ja osobne sa snažím blížiť skôr k tým 10.000 a jeden rok. Síce výrobca predpisuje 15.000 km, ale 1,9 D je konštrukčne starý motor na 15.000 km...a na Alfe predpisuje 20.000 km, ale tiež bude riešiť proste raz za rok a to bude 12-16000 km...

Napsal: 21 lis 2015, 00:35
od sharkie5
roman1648 píše:trpí na to všechny auta co mají interval na olej 30tis.km, lidi běžně najížděj 35 a víc a pak to tak vypadá
tuhle jsem se dohadoval s důchodcem u piva co si koupil novou myslim 308 1.6HDi že je to kokotina měnit po 30tis ,navíc když to při jeho nájezdu bude najíždět 5 let....je to marný, je to marný
:D
no u tohohle motoru vypadá ten olej už po pár kilometrech jak hnůj, nedej bože to tam nechat 30 tis. km, já to měním každý podzim,což za rok najedu možná 8 tis. a mám klid, stejně to před zimou vždycky skouknu zespoda, tak když už je to na zvedáku, tak při jednom to vyměním :D

Napsal: 27 lis 2015, 23:10
od e36power
Co muze delat za problémy pokud neni cerpadlo jako na obr, ze neni v ose. Motor mi přijde po složení hlučný Obrázek

Napsal: 28 lis 2015, 02:01
od Tomas.cz
Na ozubeném kole čerpadla je snímač polohy vačkového hřídele, proto je potřeba dodržet zuby mezi značkou na kole vačky a značkou na kole čerpadla.

Napsal: 28 lis 2015, 09:38
od e36power
Co vím tak ze na vacce je plech a na ventilovem viku je snimac vacky. Je to kód motoru 9K9 732.

Problem zvuku po startu bude nejspíš na vstřiku 4 válce Obrázek

Napsal: 28 lis 2015, 15:23
od e36power
Tomas.cz píše:Na ozubeném kole čerpadla je snímač polohy vačkového hřídele, proto je potřeba dodržet zuby mezi značkou na kole vačky a značkou na kole čerpadla.
mě spíš zajímalo jestli by to chytlo v případě toho, že by to bylo špatně nastavené..

Pokud to má snímač uvnitř ventil. víku tak v čerpadle není?? Díky

Napsal: 28 lis 2015, 21:48
od geo
Pokud je na vačce tak na čerpadle není.Nejčastěji je problém když se sundá čerpadlo a nějak se sním zamíchá tak ty piliny pak ucpou vstřik už se mě to stalo dvakrát když se dělalo tesnění.Už ty zákazníky rovnou varuju jinak to nedělám akorát jsou potom tahanice.Taky nemaj rádi když vstřiky zustanou dlouho odpojený od railu často zustanou už zalepený a neotvíraj.Tohle je snad ještě náchylnější sistem jak první mondea cr.

Napsal: 29 lis 2015, 09:57
od e36power
geo píše:Pokud je na vačce tak na čerpadle není.Nejčastěji je problém když se sundá čerpadlo a nějak se sním zamíchá tak ty piliny pak ucpou vstřik už se mě to stalo dvakrát když se dělalo tesnění.Už ty zákazníky rovnou varuju jinak to nedělám akorát jsou potom tahanice.Taky nemaj rádi když vstřiky zustanou dlouho odpojený od railu často zustanou už zalepený a neotvíraj.Tohle je snad ještě náchylnější sistem jak první mondea cr.

Prave, ze jsem tesneni pod hlavou dělal a na tu čistotu jsem dbal. Dam ten 4 vstrik do opravy a uvidíme. Dekuju za info

Napsal: 29 lis 2015, 13:17
od geo
Ten bordel je z čerpadla pozor si dávat mužeš ale jak se to zavzdušní nebo ho sundáš protože zavazí tak se tohle stane.Trpěj vačky v čerpadle ta se postupně odírá a z toho jsou ty špony a zacpávaj vstřiky .Pošli jim i vzorek nafty ale většinou jsem to pak poslal všechno i s čerpadlem nadrž dolu vyčistit i s vedením a novej filtr.Nakodovat vstřiky pozor jsou obráceně od převodovky.

Napsal: 02 pro 2015, 21:32
od pitypaldy
e36power píše:Co muze delat za problémy pokud neni cerpadlo jako na obr, ze neni v ose. Motor mi přijde po složení hlučný Obrázek
Zdravim

Neví někdo, postup sundání olejové vany ? brání mi tomu vyndání nápravnice musí se povilit celá ?(na všech 4 šroubech ) nebo je tam nějaký fígl či návod prosím