Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 19 lis 2015, 21:14
Zdravim
Mam jeden mensi dotaz,tak snad me neukamenujete
S kolegou sme resilo jakej rozsah ma D cidlo?? Oba mame v aute Cecka,ale zajima nas jestli ma D vetsi rozsah.....
Dik
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Ladas » 19 lis 2015, 21:33
4bar
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 20 lis 2015, 07:39
Dik......A C je tedy do 3bar????
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha
Příspěvek
od Ladas » 20 lis 2015, 07:41
C je 3bar
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 08 pro 2015, 20:22
Dik
A ted dotaz.....Kde se da sehnat??
Vsechny co jsem nasel tak byli max. do 254kPa....
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4288
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Příspěvek
od Jarda S. » 09 pro 2015, 18:17
v autodílech
montujou ho do vw amarok
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 30 led 2016, 22:12
Pratele uz jsem zoufaly......Nedari se mi sehnat Déčkove cidlo....... Kdyby nekdo vedel kde ho sehnat,budu moc vdecny
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 30 led 2016, 22:13
VW AMAROK
a myslím,že všetky BiTDI
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca
Příspěvek
od toefuk » 30 led 2016, 22:21
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 14 úno 2016, 19:51
Tak cidlo uz je objednane,dekuji vsem
A ted dotaz,muzete mi vysvetlit jak to meri D cidlo??? Co jsem ruzne cetl tak,ze meri nejak "obracene".
Jen pro info soft si budu nechavat tam kde mi ho delali a i cidlo namontuju az tam,ale jen me zajima jaky je rozdil mezi merenim C cidla a D cidla
Dik
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 14 úno 2016, 19:53
tam kde ti to budu ladit hadam budu vediet,že ma inverznú linearizaciu
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 14 úno 2016, 19:54
Jo to vedi,to vim,ale ja nevim jak to meri a zajima me to
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od UchoTD » 14 úno 2016, 19:55
zober do ruky merací prístoj a simuluj tlak na čidle
meria tak isto ako všetky ostatné len výstup je inverzný.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
gummy
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Odpovědi: 0
Registrován: 13 bře 2009, 00:33
Bydliště: Duchcov
Příspěvek
od gummy » 14 úno 2016, 20:03
Dik.......Ale stejne z toho nejsem moc chytrej
Škoda Octavia II combi 2.0TDI/16V BKD
103Kw/155Kw 320Nm/490Nm hybrid,EGR off,4bar map senzor r.v.2005
Ctyri valce staci,kdyz hybrid tlaci.....
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca
Příspěvek
od toefuk » 14 úno 2016, 20:26
priklad 2b cidlo:
0mV=0mbar, 4500mv=2580mbar.
priklad 4b cidlo:
0mV=4150mbar, 4500mV=0mbar.
aj ked ja mam 4bar cidlo s ne-inverznou linearizaciou, asi lebo to nieje OEM cidlo.
Ak som to zle vysvetlil tak ma opravte.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381