Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Seřízení a nastavení těchto vstřikovačů tak, aby byl dosažen co největší průtok, bylo realizováno v DIESELSERVISU ve společnosti DIESELPOWER s.r.o.
V současnosti pracujeme na dalších zajímavých projektech, které probíhají i v zahraničí a to konkrétně v Británii. Vývoj jde dobře a dosahujeme zajímavých výsledků i právě u pomalejších solenoidových Bosch systémů.
U piezoelektrického systému Bosch jsme již v roce 2013 dosáhli ve spolupráci s BH Motorsport až neuvěřitelných hodnot, co se týče průtoku při zachování kvalitní atomizace paliva.
Jsme schopni modifikovat poměrně velkou paletu vstřikovačů, ale je to pochopitelně možné pouze u vozidel, které nemají filtr pevných částic.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation