1.9 TDi 66kW AGR.. Netáhne..

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fordak33
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2015, 23:38
Odpovědi: 0

1.9 TDi 66kW AGR.. Netáhne..

Příspěvek od Fordak33 »

Vím, že už to tu nejspíš bylo.. Ale radši se optám a aktualizuji tak informace při řešení problému ostatním :)..
Máme octu 1.9TDi 66kW s obtokovým turbem (AGR) a auto vůbec.. ne vůbec.. Spíše.. Turbo nepřeplňuje.. Už je to nějaký čas co auta s turbem řídím a poznám taký ten zástřel do sedaček když turbo začne mastit do motoru vzduch.. Kdežto u tejto okty, sešlápnu pedál na podlahu a auto táhne pořád stejně nehledě na otáčky přesně jako benzín.. žádný tlačení do sedaček ani menší změna ve výkonu.. Dneska se s tím bylo na DIAGu, koupila se nová váha.. Nastavili zákl. věci.. DIAg kromě váhy vyhodil ještě něco s teplotou nafty, ale to si myslím na to nemá vliv.. Ani budíky by takovou chybu nehlásili, kdežto na budíkách stále svítí serv. INSP.. NEvíte někdo co s tím?.. Slyšel jsem že u AGR může zatuhnou regulacce tlaku turba, nebo potrhané podtl. hadičky a tak dále.. Někdo něco? :)
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

INSP je info,že je čas na servisní prohlídku,to vyrušíš na budíkách.Šel bych po tenkých hadičkách a N75..Někdy může zůstat i furt otevřený EGR ventil..
Jinak od AGR žádný brutální zátah nečekej,je to motor na pohodu.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Fordak33
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2015, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fordak33 »

Tak ale zatah turba v urcitych otackach tam musi bejt jako u kazdyho turba :-).. A nejde mi do hlavy ze nez se koupila new vaha.. Nahradil sem ji asi na 100km jizdy diodou.. Ten zatah tam byl, ale az s naplno seslaplym plynem a auto neskutecne cerne kourilo.. Skouknu EGR.. Hadicky nejak spatne nevypadaji :-).. Pqk uz jen ten N75?.. Vim kde a co to je.. Ale ta kravina z plastu stoji 1500 za hovno..
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mě by zajímalo co to je DIAg :? pravděpodobně nějaká zbytečná činnost

:?
Fordak33
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2015, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fordak33 »

Diagnostika v servise.. Jakej druh nebo znacku bohuzel nevim nebyl sem u toho :-)
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fordak33 píše:Diagnostika v servise.. Jakej druh nebo znacku bohuzel nevim nebyl sem u toho :-)
diagnostika je cílevědomá činost za účelem zjištění závady,


v tvém případě výkon motoru agr, pokud to v tom servise neumí musíš někam jinam

příklad když ti nejde turbo a měnit váhu to je s největší praděpodobností blbost

egr ten je v akčních členech a jeho činnost změří váha vzduchu,

pokud netlačí turbo tak N75 ti u agr nic nedělá

nebo si myslet že teplota paliva nemá na nic vliv :roll: ;)
Fordak33
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 20 lis 2015, 23:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fordak33 »

Tqk tys to teda podal, kja myslel ze je to forum kde poradi.. Zrovna tady na DF sem cetl to vlakno kde radili podtl. Hadicly.. N75.. A tak dale.. Diagnostika prostr nic jineho nez vahu a tu naftu nic nevyhodila.. Myslim ze jedtli neode bude KO hadicka nebo vedeni vzduchu nijak vazne nevyhodi na diagnostice..
Ptam se jestli s tim ma nekdo zkusenost a kdyz ano tqk ho prosim o radu.. Buzeraci snesu, ale cetl sem nekolik vlwken.. Kde se vetsina shoduje a ty to vse otocis proti nim.. Pravy opaky..
-----------------------------------
Ford Focus 1 1.8 TDDi 66kW
Škoda Octavia 1 1.9TDi 66kW
-----------------------------------
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 918
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Miloš má ale pravdu. Vo všetkom. Neurážaj sa, on má len svojský prejav. Ty si nebol na diagnostike, tebe len niekto vyčítal uložené chybové kódy, ktoré tam boli ktovie ako dlho a ktovie prečo. Pokiaľ sem nedáš log z jazdy, nikto sa tu nebude s tebou o tom baviť. To rovno napíš veštici. Práve log podá informáciu, čo sa v motore deje a prečo. Teoplota paliva je dôležitý údaj. Vstrekovanie sa riadi výpočtom požadovanej vstrekovacej dávky v mg. Tá je závislá od dĺžky vstreku a práve teploty paliva.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fordak33 píše:Tqk tys to teda podal, kja myslel ze je to forum kde poradi.. Zrovna tady na DF sem cetl to vlakno kde radili podtl. Hadicly.. N75.. A tak dale..

Kde se vetsina shoduje a ty to vse otocis proti nim.. Pravy opaky..
to otočit musím, přesně v pravý opak jak píšeš, podtlakové hadičky to fakt nevíš o čem mluvíš,
protože u agr v N75 není v hadičkách žádný podtlak ale naopak tlak z turba který tlačí na bandu a tím vypouští tlak do výfuku když přetlačí limit do motoru ,

tam se podtlakem nenastavují lopatky protože tam žádné nejsou, to je řízené obtokové turbo tlakem ze sání které upravuje N75,

nesmíš naházet mě a internetového teoritka do jednoho pytle

;)
hondaaa
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 25 pro 2007, 20:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od hondaaa »

U meho agr tohle presne delal N75, predtim bylo turbo mrtve ;)
O1 1,9 tdi ASV 81 kw 2001,egr off
O1 1,9 tdi AGR 66 kw 2000,egr off
F1 1,9 sdi ASY 47 kw 2002
O3 1.4 tsi cng 2015
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33643
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

hondaaa píše:U meho agr tohle presne delal N75, predtim bylo turbo mrtve ;)
tak pokud N75 pustí tlak to bandy a ta veškerý tlak z turba vypustí do výfuku máš pravdu ;) podlakové hadičky :roll:
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 918
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Fordak naštuduj si toto. Je to písané jak pre blbcov (rozumej servisákov v autorizákoch).

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xXvv5qY2/16-1-9l-tdi-66kw-pdf
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Zrovna teď jsem AGR dodělal a měnil také ty hadičky, je dobře možné že je v nich guláš, sám jsem 2 možná přendal. Auto jsem projel, dal jsem mu co proto, a po pár kilometrech to spadlo do nouze.. Jelikož dcera už byla na cestě, auto jsem jí předal a nic neřekl, ona nic nepozná...Jezdí jako s hnojem.. :)
Docela by mne bodnulo schéma hadiček... :)
nepropadat panice...
Pavel další
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 10 dub 2007, 09:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Pavel další »

Měl jsem před lety podobný průser..
výměna N75 (bylo víc druhů, počty pinů..) a preventivně hadičky mezi turbem a N75. Od té doby bylo po výpadcích
SUP II Combi, TDI CR, MR2013, 103kW, CFFB
OII combi, TDI Elegance, MR2006, 77kW, BJB
ri53hu
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 03 lis 2011, 20:49
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od ri53hu »

Tady to máš AGR 1.9 TDI 66KWObrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“