že by konec čipování ??

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1113
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

že by konec čipování ??

Příspěvek od p.s. »

Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

lobby výrobců a prodejců nových aut vlezla asi Babišovi do prdele už celá..
každému je u prdele ekologie a bezpečnost.. ale když to bude sypat těm správným lidem, tak nás zase rádi přiškrtí
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

jinak je to článek jak prase.. klasika
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Je vidět, že jak pisálek tak ten pitomeček Ťok nemají ani páru otom co říkají a píší.
Pokud má pan ministr problém s tím že auta kouří, tak ať se obrátí na zelenou loby která zavedla EGR ventil který ucpává sání sajrajtem.
Jen si tak říkám k čemu vlastně STK je když načipovaný auta tak strašně kouří, jezdí jich u nás takové množství a přitom projdou STK. (LOL)
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
kubima
Přispěvovatel
Příspěvky: 567
Registrován: 25 bře 2014, 21:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Deštné v Orlických horách

Příspěvek od kubima »

Kdyžtak řeknu že parkuju v hnědý čtvrti a DPF mě ukradl kolemjdoucí.
A jestli se Ťokovi špatně dejchá ať složí funkci a vypadne z práglu :)
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

nejlíp na tom zase budou nalejvači od benzínky těm je vše jedno (rofl) a dobře udělaný auto co nehodí ani obláček bude lovná zvěř pro úředníky a policajty ,stejná kravina jako kauza omezení legálních zbraní mezi civilistama od EU
DjRaptor - Octavie combi 2003 1.9 Tdi 81kw ASV 312/256mm brzdy, 6q převodovka drw - Sachs Performance
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Já pochopím že chtějí za každou cenu omladit vozový park v česku, a mají pocit že tím spasí planetu, ale je potřeba si uvědomit že za dvacet let od revoluce nás jejich prodejni politika přivedla do stavu kdy makáme za almužnu v porovnání s ostatnimi státy EU a v koupě schopnosti nás předběhli i Slováci a tak si prostě nový auta nemůžem dovolit, hlavně né ti co je potřebují. Koněčně i schválené šrotovné Kalousek nikdy nevyplatil.
Ovšem než naši politici, a hlavně pan Ťok, začnou křičet moudra do světa, tak by si k dané problematice měli zjistit alespoň základní fakta. Pokud možno od lidí co danému problému skutečně rozumí a né že si to jen myslí.
S takovou bude brzo nelegální i prémiové palivo. To taky zvyšuje výkon.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

chlapci co sa tyka uprav aut. Chcete povedat ze dpf off je koser ? Nic proti ale v nemecku a švajci by ste neprezili bez trestu ani 24 hodin. Chipovat sa bude dalej ale iba firmy co budu mat patricny certifikat a vybavenie na to potrebne vcetne homologovanej brzdy a merania emisii. potom to asi pojde ako v nemecku. Ale asi je koniec takymto upravam , bude to brane ako nelegalne a bude to pruser ako stocenie km u nas na sk od budúceho roku.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

No zajmavý že v německu zrovna jde změna výkonu i zapsat jakožto i kola brzdy podvozek a cokoliv jiného zato tady je blbá výměna typu motoru i když se v daném typu vozidla používal neřešitelný problém to je nandat zaplatit výzkumák a dopis že nelze schválit....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

favo píše:Já pochopím že chtějí za každou cenu omladit vozový park v česku, a mají pocit že tím spasí planetu, ale je potřeba si uvědomit že za dvacet let od revoluce nás jejich prodejni politika přivedla do stavu kdy makáme za almužnu v porovnání s ostatnimi státy EU a v koupě schopnosti nás předběhli i Slováci a tak si prostě nový auta nemůžem dovolit, hlavně né ti co je potřebují. Koněčně i schválené šrotovné Kalousek nikdy nevyplatil.
Ovšem než naši politici, a hlavně pan Ťok, začnou křičet moudra do světa, tak by si k dané problematice měli zjistit alespoň základní fakta. Pokud možno od lidí co danému problému skutečně rozumí a né že si to jen myslí.
S takovou bude brzo nelegální i prémiové palivo. To taky zvyšuje výkon.
Trošku OT, ale : Chápu, jak jsi to myslel, ale zrovna s dobou před revolucí bych to nesrovnával. Koupěschopnost aut v porovnání s dobou za komára je nesrovnatelně vyšší. Stačí se zeptat rodičů, nebo všeobecně pamětníků, jak dlouho bylo potřeba vydělávat peníze na koupi blbé stodvacítky... To se dneska ještě máme celkem dobře....
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

A jak dlouho vydelavas dnes na novou oktavu za 700?;-)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

bez jídla a bydlení nebo s výdobytky dnešního trhu (noteeth)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Mám ještě v živé paměti, když můj táta přivezl domů fungl novou škodu 105 L. Tenkrát mi bylo cca 7 roků a pamatuji si že stála něco kolem +-55 000,- kč a pamatuji si to proto, že když jí táta po revoluci prodával, tak se v přihrádce před spolujezdcem ještě našel doklad z Mototechny s cenou.
Když jsem se ptal jak to tenkrát řešil finančně, tak se jen pousmál a řekl že zašel do spořitelny, tam řekl že by chtěl úvěr na pořízení nového vozu a tím to celé bylo vyřízené. Přeplatil úplné prd pokud vůbec něco proti tomu co dáte bance za úvěr dnes.
Tenkrát jsme měli jedno z lepších aut v okolí, ale hlavně úplně nové.

Problém ale není v tom že by sis dnes nemohl vzít úvěr na auto a ani v tom že přeplatíš mnohem víc než tenkrát, ale v tom že tenkrát mí rodiče nemuseli řešit miliónové hypotéky na bydlení, nemuseli řešit předražené úvěry na vybavení bytu, protože tenkrát byly novomanželské půjičky, bezúročné pujíčky a podobný produkty zaměřený na lidi a né na zisky bankám.
Ještě jedna perlička když řeším co tehdy a dnes, když jsem se oženil, tak moje, žena dostala od svýho dědy vkladní knížku na které jí celý její život šetřil prachy. Částku zveřejňovat nebudu, ale při jejím pročítání mě zerazil fakt, že úroky byly kolem 10% a dokonce i chvíli po revoluci byly ještě kolem 7% a přitom tenkrát žádná banka na tom nezkrachovala.
Jaký úrok máš dnes ? Pokryje ti alespoň inflaci ?
Nebudu tu ani rozebírat co všechno se na těch autech tenkrát mohlo rozbít tak aby se už nedali opravit a co dnes aby jejich oprava byla vůbec finančně možná.
Tenkrát věděli že to auto bude jezdit dokud nezadřou motor, dokud nenabourají, nebo dokud jím to auto někdo neukradne, nebo dokud nenašetří na nové.
Dnes aby ses bál koupit 5 roků starou ojetinu s DPF filtrem a podobnými vynálezy co stojí víc jak ojetý auto.

Jinak plně souhlasím s tím co napsal Laďas, všechno co v německu jde udělat legálně se tady stává pomalu trestným činem a ze všech znás se snaží udělat zločince.
Pro tu nevzdělanou vládnoucí garnitůru je totiž mnohem snažší když něčemu nerozumí to zákazat a náležitě zpokutovat, než to zlegalizovat.
Já bych se třeba zeptal čím je moje auto nebezpečný když má vyšší výkon o cca 30 koní a nižší spotřebu, než mělo při koupi.
Za celou dobu co jej mám mi na STK nenašli jedinou závadu a vždy jen oceňují jak se o auto starám a přesto bych měl být házen do jednoho pytle s lidima co jezdí ve vrakách který víc kouří než jedou a někdo vyvolený si myslí že je to načipováním a tak to chce postavit mimo zákon ?
Tihle lidé ve většině případů o nějakém čipování nic neví a auta je nezajimají, nestarají se dokud jdou nastartovat a dovezou je kam potřebují.
Takových vraků na silnici denně vidím desítky a přesto jezdí, mají platnou STK a policii příliš nezajímají.

A propo ať počítám jak počítám, tak tenkrát táta na nový auto dokázal našetřit dřív než dnes, už jen i proto že nemusel platit předražený nájem, drahou eletřinu, předražený vodný a stočný a mohl bych klidně pokračovat celou noc.
Jo a jeho plat tenkrát cca 3500,- a auto cca 55 000,-
Co dnes ? Né každej má republikový průměr, většina lidí se k němu ani vzdáleně nepřiblíží.
Naposledy upravil(a) favo dne 08 pro 2015, 23:22, celkem upraveno 1 x.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no hlavně bude sranda s těma kusama co budou mít navýšený výkon zapsaný z venku v podstatě neschválené auto podle našich pohlavářů a to se to v německu řeší hlavně kvůli pojistce (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
optimista
Přispěvovatel
Příspěvky: 530
Registrován: 25 lis 2012, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: michalovce

Příspěvek od optimista »

ako sa hovori dve muchy jednou ranou neprivezies cipnute auto zvonku lebo ho neprihlasis takze sa obzeras po jazdenke doma bazarnik plati dane a ked to cipnes doma budes platit vyssiu poistku tak ci tak stat ma vyssi prijem a
zmyslanie politikov je pre mna nepochopitelne oni si fakt myslia ze ma bavi sa vrtat v starych crepoch nie zeby som si kupil napr kazdych pat rokov nove auto
s 120gls T603 favorit opel astra g
octavia 1 tdi 81kw AHF rv 2000 470 xxx tis predana MB B trieda 180D automat ma moja lepsia polovicka
golf 4 1.6 benzin mercedes w 211 220 cdi 2008 origo diag mercedes bmw univerzalna diag launch x 431
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“